امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

شنیدنه صدایه قلبه جیگرم

1392/7/12 9:57
نویسنده : مامان الهام
331 بازدید
اشتراک گذاری

 با سلام خدمت شما دوستان ومخصوصا مامانای حال وآینده

 

.من قصد دارم وقتی تونستم بیام اینجا و اتفاقات در طول روز وافکار خودم رو برایه شما دوستان بزارم.امید وارم که خسته کننده نباشه.دوستتون دارم.

امروز نوبت چکاب دکتر داشتم  و برایه چندمین بار صدایه قلبه نی نی مو شنید خدا رو شکر همه چی خوب بود وقتی صدایه قلبش رو میشنوم دلم میخاد زودتر بغلش کنم ونازش کنم فداش بشم الهی>بابایه امیر علیم دیشب بهم گفت کی میشه پسمل نانازمون زودتر بدنیا بیاد البته صحیح وسالم وتپل مپل وناناز>   

الان احتمالا امیرعلی علی جونم که انگار متوجه میشه دارم واسه اش مطلب میزارم وتکون میخوره 2700 یا یکم عقب وجلو باشه وهمه چیش تشکیل شده ومن خدا رو صدهزار بار شکر میکنم که این هدیه ی الهی رو به منو و همسرم داده.الان هفته ی 38 بارداری هستم وتا دو هفته ی دیگه باید بدنیا بیاد وخیلی دوست دارم طبیعی زایمان کنم اما پسمله کوچولوم انگار اون تو جا خوش کرده وبه گفته ی دکترم باید پیاده روی کنم تا بتونم طبیعی زایمان کنم ایشالله که بشه...

خوشحال میشم شما دوستان عزیز هم خاطراته بارداریتون رو برام بفرستید تا با هم شریک بشیم و تو این لحظات زیبا کنار هم باشیم در ضمن این وب رو داداشه عزیزم راه اندازی کرده و به من واقعا لطف داشته و من هر از گاهی آنلاین هستم چون دارم آخرین لحظات بارداری رو میگذرونم وکمتر میتونم پشت سیستم بشینم و اون در گذاشتنه مطلب به من یاری میرسونه. ودایی محمد هم قول داده واسه امیر علی جونم فیلم میکس کنه و یادگاری داشته باشیمو وقتی هم بدنیا اومد عکس هاشو حتما میزارم تا خوشمل مامانیو  بابایی رو شماها هم ببینید.

در کل اول واسه همه ی مامانا بعدم واسه خودم دعا میکنم که بخوبی نی نی هامون رو تو آغوش بگیریمو شرشار او شادی بشیم.ببخشید اگه درست نتونستم مطلب بزارم من کلا انشاهام هم تو دورانه مدرسه خوب نبودهخندهخنده

elhamshahbazi1370@yahoo.com

همتون رو دوست دارم . فداتون فعلا

منتظره نظراته سازنده ی همه ی شما عزیزان هستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)