امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

11 ماهگی گل پسرم مبارک

1393/5/3 15:02
نویسنده : مامان الهام
1,019 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 خبر خبر دار  امیر علی من شده 

 82.gif82.gif  ماهه

 

شیرین عسله خوش زبون و خوش خنده و مهربونم

شیرین عسلم

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14063565984.jpg

خوش خنده ام

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14063565819.jpg

ناز و خوشگلم

 

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14063566301.jpg

خوش زبونم

 

 http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14063566551.jpg

چه خوبه تو رو دارم. تویی عشق و امید و هستی ام  

 

من و دل همنفسیم با نفس خیال تو / نفسم ، همنفسم ، هر

نفسم فدای تو

 

 

اگر خوبان عالم جمع باشند / یقینا نزد من ، تو بهترینی

 

اگر از خوبترها حلقه سازند / تو در آن حلقه ، میدانم نگینی . . .

امیرعلی و خرس عروسکیش

 

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14063566945.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14063566745.jpg

و اینم امیرعلی در لباس خرسشقه قهه

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14063567196.jpg

امیرعلی سوار بر موتور

عینک

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14063567447.jpg

 

این هم پکیج صد آفرین{شامل دویست فلش کارت فارسی و انگلیسی و 6 حلقه  دی وی دی تمرین تلفظ فارسی و انگلیسی  و یک قسمت از سریال پریا و بردیا } واسه نخبه شدن گل پسرم{دست بابا محمد مهربون درد نکنه که از همین الان به  فکر با هوش شدنه گل پسرمهمحبت}

 

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14063567282.jpg

 

 

قد و وزن پسرم در این ماه:

 

وزن :8/200

قد:73 

 

 

پسندها (20)

نظرات (39)

مهزاد مامان عرفان
3 مرداد 93 19:56
سلام عزیزم مبارکه 11 ماهگی امیرعلی جون. خیلی خوشوقتم از اشنایی با وبلاگ شما و امیرعلی جون.
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم. من هم خوشحالم که به دوستانه خودم و پسرم دو تا فرشته دیگه ی دیگه اضافه شد
مامان روژینا
4 مرداد 93 10:25
11 ماهگیت مبارک قند عسل
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جونه مهربونم
مامی آرتین
4 مرداد 93 12:01
عزیزدل خاله یازده ماهگیت مبارک .جیگر.
مامان الهام
پاسخ
ممنون مامان آرتین جون
مریم مامان دونه برفی
4 مرداد 93 12:08
سلام امیرعلی جون 11 ماهگیت مبارک قشنگم.
مامان الهام
پاسخ
سلام مریم جونم خاله ی مهربونم ممنون گلم
مریم(مامان کیان)
4 مرداد 93 12:13
پسر خوشگلم 11 ماهگیت مبارک باشه دیگه داره یک سالت میشه و حسابی مرد شدی قربونت بشم
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جونه مهربونم.اره دیگه واسه خودم شیر مردی شدم
مامانی آواخانوم
4 مرداد 93 15:43
سلام عزیزم مبارکه 11 ماهگی امیرعلی عزیزم دوستت دارم دوست خوبم
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم. ممنون عزیزم. دل به دل راه داره
مامان ناهید
4 مرداد 93 16:22
سلام الهم جون خوبید ؟ امیر علی جون حالش خوبه فداش بشم الهام جون ببخشید من نتوانستم بهتون سر بزنم آخه محمد رضا مریض هست عصر هم میبرم سرم وصل کنه براش دعا کنید مواظب اهیر علی جون باشید
مامان الهام
پاسخ
سلام ناهید جونم.فسقلی خونه ما خوبه فقط یکمی بلا شده وای عزیزم خیلی ناراحت شدم ایشالله که هر چه زودتر حالش بهتر بشه
مامان ناهید
4 مرداد 93 16:23
ماهگرد گل پسری مبارک انشالله 200 ساله بش یپسر گلم
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله ناهیدجونم
مامان ناهید
4 مرداد 93 16:24
الهی بخورمت چه عکسهای خوشگلی فدات بشم دست بابا محمد هم درد نکنه که از الان در فکر نخبه شدن امیر علی جون هست
مامان فهیمه
5 مرداد 93 17:30
امیدواریم با قدم‌های فرشته ی کوچولو تازه به زمین آمده زندگی‌تان سرشار از سلامتی برکت و شادی گردد.
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جون. ولی من تازه بدنیا نیومدما الان 11 ماهمه
سحر مامان یسنا
5 مرداد 93 23:17
11 ماهگیت مبارک گل پسر
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله سحر جونم
مامان مهناز
6 مرداد 93 22:44
سلام امیر علی جون 11 ماهگیت مبارک باشه ، پسر خوشگلی دارین خدا براتون نگه داره به وبلاگ ما هم سر بزنید
مامان الهام
پاسخ
سلام خاله جون. مرسی خاله. چشماتون خوشگل میبینه.بله حتما باعث افتخاره
مریم(پرنیاوبردیا)
7 مرداد 93 13:50
زلالترين شبنم شادي رابرلبانت آرزودارم نه براي امروزت,براي فرداي هرروزت... عيد بر شما و خانواده محترمتان مبارک.
مامان الهام
پاسخ
مرسی مریم جونم. همین طور برشما مبارک
مامان مانلی
7 مرداد 93 14:39
ای جونم ماشالله 11 ماهگیش مبارک
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله ی مهربونم
پدر و مادر آروین کوچولو
8 مرداد 93 10:58
دلها همه بهاران شد از شمیم باران مه، رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران شیرینتر از عسل باد کامش به روزگاران دوست گلم عیدتون مبارک
مامان الهام
پاسخ
ممنون گلم. عید شماهم مبارک
تولد
8 مرداد 93 12:04
سلام تولد عشقم هست می خوام سوپرایزش کنم خوشحال میشم کمکم کنید
مامان الهام
پاسخ
بله حتما با کمال میل. تولدش هم مبارک
مامان ناهید
9 مرداد 93 22:49
سلام الهام جان من فدای اون فسقلی ژیگولیت بشم می میرم براش.....شما لایق بهترینها هستید من جز تشکر چیز دیگه ای از دستم بر نیامد شما بهترینین.........الهام جان اون خانم بی شخصیتی که به امیر علی کوچولو توهین کرده ازش نگذر به مدیریت شکایتشو کن اگه من بودم نمی ذاشتم به این راحتی این جاها بگرده وبرا خودش بی ادبی کنه قربون امیر علی بره اون خانم بی همه چیز..شنیدم اینقدر ناراحت شدم که نگو[گریه
مامان الهام
پاسخ
سلام ناهید جونم. گلم ایشالله هر چی از خدا میخاید بهتون بده اخه هر وقت مدیریت وبمو باز میکنم و کامنت های پر مهرتون رو میبینم دلم وا میشه. فداتون. گلم در اون مورد رو داداشم بهتون گفت؟اچند وقت پیش یه خانومی بی شخصیت اومد تو وب پسرمو و حرفایی زد که لایقه خودش و شخصیت خودش بود انقدر ناراحت شدم اما فقط یه چی بهش گفتم . که شخصیت خودتو با حرفات نشون میدی . تصمیم داشتم به مدیریت اعلام کنم اما هنوز فرصت نکردم. ممنون از اینکه همیشه بیادمی. فدات
مامان آرزو
11 مرداد 93 0:28
عزیز دلم خاله فدای چشمای خوشگلت بشه چقدر شما آقا پسملی لباس دخملونه بهتون میاد. هزار ماشالله
مامان الهام
پاسخ
آرزو جونم هزاران هزارن بار ممنون ازتون. نمیدونید چقدر با کامنت های پر مهرتون دلم وا میشه.
مامان سوده
11 مرداد 93 12:21
مامان الهام
پاسخ
ممنون از حضورتون سوده جون دوسته خوب و مهربانه ناهید جونم. دوستان ناهید جان دوستان من هم حساب میشن.
مریم(پرنیاوبردیا)
11 مرداد 93 14:43
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ ____$$$________________$$$$$___$$$$$ _____$$$_________$$__$$$___$$_$$__$$$ _____$$$_______$$$$__$$______$_____$$ _____$$$_____$$$$____$$$__________$$ ______$$____$$$$______$$$________$$___$$$$$$$$________$$$$$$$$ ______$$$__$$$$_________$$$_____$$__$$$$$$__$$$_____$$$$$$__$$$ ______$$$_$$$_____________$$__$$___$$$_____________$$$ ______$$$_$$________________$$_____$$$_____________$$$ ______$$$$$$$_______________________$$$$$$$$$$______$$$$$$$$$$ ______$$$$_$$$_____________$$$$______$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$ ______$$$____$$$____________$$$_______________$$$_____________$$$ ______$$$_____$$$__________$$$$_______________$$$_____________$$$ ______$$$_____$$$$__________$$$$___$_________$$$$_$_________$$$$ _____$$$________$$$$___$____$$$$____$$$$$_$$$$$$___$$$$$_$$$$$$ ____$$$___________$$$$$_____$$$$$_____$$$$$$$$________$$$$$$$
مامان الهام
پاسخ
مریم جونم بازم که من و شرمنده محبتتون کردید. زیبا بود
مریم(پرنیاوبردیا)
12 مرداد 93 0:57
خصوصی داری گلم
مامان ناهید
12 مرداد 93 6:23
سلام الهام جون ممنون من که اینقدر خوب نیستم خجالت زده م می کنید ..........اره محمد بهم گفت خاک تو سر این خانمه بگیره که چقدر بی شخصیته اگر من به جای شما بودم با این حرف زشت وتوهین آمیزش ازش نمی گذشتم سریع به مدیریت گزارششو می کردم چون همچی کسانی مادر خوبی نیستن که تو این سایت جای داشته باشن
مامان الهام
پاسخ
سلام ناهید جون یه دنیا عذر بخاطر تاخیر م در تایید پیاماتون اخه نت مون قطع بود امروز درست شد. گلم من سپردمش به خوده خدا. من ازش میگذرم اما خوده خدا تاوانه کارا و حرفاشو بده چون هر کسی پچه اش واسه اش عزیزه و حقه توهین نداره اما من مثه خودش نمیکنم چون بچه ی اون که گناه نداره.
مامان ناهید
12 مرداد 93 6:26
خشگل خاله رو ببوسید
مامانیه آقا رایان
12 مرداد 93 13:24
سلام عزیزم یازده ماهگیت مبارک باشه ناز دردونه پسر . راستی شما تو وبلاگ گل پسر من لینک شدید ما رو هم لینک کنید ....
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم. ممنون خاله جون. با افتخار لینک شدید
مامان امیر مهدی (سوده)
12 مرداد 93 21:20
سلام خدا گل پسرتو برات حفظ کنه انشاالله...
مامان الهام
پاسخ
ممنون سوده جونم
مامان حلما
14 مرداد 93 10:44
عزیـــــــــــــــــــــــزم.لباس خرسشو پوشیده چه بامزه شده.11 ماهگیت مبارک
مامان الهام
پاسخ
مرسی خالهههههههههچشماتون بامزه میبینه
مامان روژینا
14 مرداد 93 13:38
روزگارت بر مراد / روزهایت شاد شاد / آسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار / قلبت از هر غصه دور / بزم عشقت پر سرور بخت و تقدیرت قشنگ / عمر شیرینت بلند / سرنوشتت تابناک جسم و روحت پاک پاک
مامانی هیما
18 مرداد 93 15:38
ای جونم چقدر بزرگ شده این پسرلمون
مامان الهام
پاسخ
فداتون بشم مهربانم
بابا و مامان
18 مرداد 93 16:09
11 ماهگیت مبارک عزیز دلم
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزه دلممممممممممم
مامان مهربان
19 مرداد 93 0:51
سلاااااااااااام عزییییییییییییزم 11 ماهگیت مبارک خاله جون بوووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسس
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جونننننننن
مامانی
19 مرداد 93 8:38
به به مرد کوچک چیزی نمونده به جشن تولد هاااااااااا راه رفتنت مبارک باشه فسقلیییییییی قیافه هاتون وقت راه رفتن خیلی دیدنیهههههههههه
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله ی مهربانم.
مامان ناهید
20 مرداد 93 1:31
سلام الهام جون خوبید فداتون چقدر دلم براتون تنگ شده پس چرا آپ نکردید طولانی شدها دلم برا امیر علی یه ذره شده از طرف من ببوسینش
مامان الهام
پاسخ
سلام ناهید جونم. خوبید عزیزم. گلم نتمون قطع و وصل میشه {خرابکاری امیرعلی سیم ها رو میکشه}سوژه که زیاد دارم بخوام آپ کنم اما تنبل شدم
مامان ناهید
20 مرداد 93 1:32
الهام جان شما چقدر خوبید ولطف دارید عزیزم که به وب سوده جون سر زدید ومنو خوشحال کردید ممنونم عزیزم
مامان الهام
پاسخ
گلم دوستانه دوستم دوستانم منم به حساب میانچه جمله باحالی گفتممممممممکاره خاصی نکردم
مامانه ملیکا
21 مرداد 93 9:39
مبارک باشه عزیزم ایشالله دامادیش به ما هم سر بزن
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جونم. بله حتما
مامان فائزه
21 مرداد 93 14:25
ماشاله به گل پسر یازده ماهگیت هم مبارک
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جونم
میترا(مامان مهران)
21 مرداد 93 18:49
سلام الهام جون میشه اموزش فیلم گذاشتن تو وبلاگ را به من اموزش بدی
مامان الهام
پاسخ
این آموزش کمکتون میکنه http://kolbemadarane.niniweblog.com/post17.php موفق باشید
عمه جون
21 مرداد 93 22:16
سلام تولدت ترلان جونه ممنون میشم اگه بهش تبریک بگین http://ninitarlan.niniweblog.com/
مامان نیکا
23 مرداد 93 2:20
11ماهگیت مبارک خوشگل خاله مامانی مهربون به ما هم سر بزن
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزه دلم بله حتما
✿مامان دنیز✿
24 مرداد 93 14:43
هورا مبارکه گل پسر داره مردی میشه برا خودش