امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

تولده مامان الهام

1392/6/22 20:41
نویسنده : مامان الهام
381 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام صدتا سلاااااااااااااام

امروز 22شهریور تولده مامانه امیرعلی که خودم میشم بود و حیف که هیچکس تا همین الان از این موضوع اطلاع نداشت تا خودم گفتم وبهم تبریک گفتن .من ناراحت نشدم همینکه ماهه تولده خودم با نی نی ام مثه همه برام کافیه.تولدمو خودم به خودم تبریک میگممممممممممممممممممممممممممممممممممممم///////تولدم ممممممممممممممممممبااااااااااااااااااااااارکککککککککککککککککک//////////////مبارککککککککککککککککک مبارکککککککک تولدم مبارکککککککککککککککک///////

 شکلکهای جالب آروین

اینم کیک تولد واسه خودم//////

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مهبد كوچولو
23 شهریور 92 8:26
تولدتون مبارك ايشالله 10000 ساله بشي و امير علي زير سايت به خوبي و خوشي زندگي كنه
مامان آترین
23 شهریور 92 12:59
الهام جون تولدت مبارک
خدا امیر علی ناز و براتون حفظ کنه
ممنون عزیزم که به ما سرزدی

مهسا مامان نورا
31 شهریور 92 12:47
مامانی تولدت مبارک
مادر
31 شهریور 92 17:21
████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█
تولد نو رسیده و مامان الهام مبارک
شاد باشید و سلامت
ممنون عزیزم

نرگس مامان باران
31 شهریور 92 17:45
الهام جون تولدتون مبارکـــــــــــــــــ
ممنون عزیزم

مامان یاسمن و محمد پارسا
2 مهر 92 7:27
مامانی تولدتون مبارک

ممنون جونممممممممممم
مامان آيسو وآيسا
2 مهر 92 13:25
سلا م مباركه تولدتون وهمچنين تولد گل پسرتون...وبتون خيلي قشنگه با اجازتون لينكتون كردم ممنون ميشم شما هم مارو لينك كنيد وبهمون سر بزنيدwww.aysuaysa.niniweblog.com