امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

ماهگرد 4 ماهگی

1392/10/6 22:03
نویسنده : مامان الهام
530 بازدید
اشتراک گذاری

4 ماهگی ات مبارک عزیزه دله مامانی

 

پسر نازنین ام ، خیلی خوبه که تو رو دارم.

خیلی عزیزی واسم، جبران همه ی نداشته های من...

نمی دونم چطور خدا رو شکر کنم برای بودنت.

 

همیشه باش، بهاریِ من.

 

عزیزم؛با 2 روز تاخیر به خاطر حواس پرتی مامان 4 دی واکسنت رو زدیم گلم منو ببخش به خاطر

فراموشی ام// و به خاطر تموم لحظه هایی که وقتی بی قراره واکسن ات بودی و منم بی حوصلگی خواببه خرج دادم // بهارم من شدید سرماخورده بودماوه و حالم خوش نبود اما این دلیل نمیشد برا

یه عصبنایتم// از همسرم و مادرم و داداشمو وبابام واقعا تشکر میکنمخجالت که تو این چند روز با صبر و حوصله و بردباری پذیرایه منو پسرم بودن و وقتی من حالم خوب نبود دلداریم میدادن ..

جیگره مامان تب نکردی اما بی قرار بودی و همش ناله میکردی و من مونده بودم چیکارت کنم/ اصلا یه لحظه واسه یه ثانیه خواب به چشمات نمی امد وهمش میخواستی بغل بشیناراحت/ با همسرم بردیمت دکتر اونم آروم مون کرد و بهمون اطمینان داد که مشکلی نیست و زوده زود حالت خوب میشه وخدارو شکر همین طور هم شد.قلب

 

● وزن و قد ماهگی  پسر نازنینم :

وزن : 6400 کیلوگرم
قد : 65 سانتی متر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

میترا
7 دی 92 9:26
خاله جان چهار ماهگیت مبارک
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جوووووووووووووووون
میترا
7 دی 92 9:27
انشاالله همیشه هم خودت هم پسرت سالم و سلامت باشید
مامان الهام
پاسخ
فداتشم// ایشالله همه مامانا و باباها و بچه هاشون صحیح و سالم باشن همین طور شما میترا جان//هکه اینطوری باشن
fariba
8 دی 92 21:42
سلام امیرعلی جوووونم4 ماهگیت مبارک عزززییززمایشاالله زودی جای واکسنت خوب شه گلممامانی رو از طرف من
سمانه (مامان سروش)
9 دی 92 12:52
ماهگردت مبارک شیرین پسرمرسی که به ما سر زدین بازم بیاین ازاینورا!!!!!!
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله سمانه.بله حتما با مامانی میایم
ساره دختر خاله نفس
9 دی 92 23:25
چهار ماهگیت مبارک
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
10 دی 92 13:19
سلام الهام جون خوبید ؟ به به مامگرد چهارماهگیت مبارک عزیز خاله
مامان الهام
پاسخ
سلام ناهید جان..مرسی خاله جوون.. کم پیدایی؟
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
10 دی 92 13:20
عزیز دلم انشالله 120 ساله شی فدات بشم که اینقدر ناارومی کردی اشکال نداره
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
10 دی 92 16:17
منو ببخشید که بازم دیر اومدم پس کو عکس امیر علی جون می بوسمت عزیزم
توت فرنگی (مامان علیرضا)
11 دی 92 3:56
سلام عزیزم خوبی الهی نبینم مریض بشی عزیزم انشالله همیشه هم خودت و هم خانوادت سلامت باشین عزیزم 4 ماهگی گل پسرمون هم مبارک خانمی اگه افتخار بدین برای کلیپ شب یلدا عکس پسرت رو بفرست شما که به ما سر نمی زنی ولی بهت حق میدم بچه نوزاد سخته وقت کم می آری درستم از یه طرف انشالله سلامت و شاد باشی برای ما بسه ببوس جیگر منو
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم بخدا تواین چندروز درگیر بودم از یه طرف درس و دانشگاه.. از یه طرف سرماخورده گی خودم الانم غوز بالاغوز شده امیرعلی سرماخورده و یه سینه ای داره که انگار یه پیرمرد سرفه میکنه تا یه نوزاد 4 ماهه..باشه عزیزم فعلا که حوصله عکس گرفتن ندارم اگه داداشه گلم اومد خونه مون ازش میخام ازش بگیره و بفرسته.. بازم شرمنده.. من فراموش کار نیستم و دوستایه گلم رو هرچند در ظاهر فراموش کنم. اما جاشون تو قلبم پابرجاست
مامان نیکا
12 دی 92 16:23
4 ماهگیت مبارک عسل خاله
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله نیکا
خاله ي فريما‏(سمانه‏)‏
19 دی 92 15:18
ماشالا به اين ني نيه نازسلام خوشحال ميشم به وب فريما بياييداكه دوست داشتيد به وب من هم بياييد www.parnaz.roomfa.com
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
20 دی 92 7:43
سلام خوبید امیر علی خوبه چقدر تو فکرتون بودم الهام جون منم مثل شما از بس گرفتارم که وقت ندارم زیاد بهتون سر بزنم احتمالآ فردا نتم قطع بشه همین که وصل کردم بازم میام می بوسمتون مواظب خودتون باشید
مامان الهام
پاسخ
سلام ناهید جون.. فداتون بشم. گلم امیرعلی و مامانش بدجور سرماخوردیم. این زمستون و سرماش هرچه زودتر تموم بشه تا این بیماری ها و ویروس ها رو با خودش ببره.فدات شما موظبه خودتونو بچه هاتون باشید بوس
مامان سارینا
21 دی 92 0:33
سلام الهام جون 4ماهگی پسرگلت مبارک عزیزدلم ازوجود چنین لحظه های جذاب وشیرین تکرار نشدنی کمال لذت روببرواقعا دلنشین وغیر قابل تکرار است چون منم موقعیت شمارو تجربه کردم 26واحد باکمک نازدونه پاس کردم ولی دعای فرزندمان بسیار مشکل گشاست وعکس وفیلم ازدخترم خیلی دارم الان نگاه میکنیم وخودش خیلی دوست دارد وخوشحالم
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم.مرسی خاله.انشالله عزیزم نمره هایه پایانی ام معلوم میکنه. ایشالله که خوب شده باشه
مامان فائزه
21 دی 92 12:25
چهارماهگیت مبارک فرشته کوچولـــــــــــــــو مرسی که به وبلاگ دخترم سر زدید شاد و خرم باشید خدا نگهدار امیر علی کوچولو باشه
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جون..فدات خاله
fariba
23 دی 92 13:39
قالب جدید مبارک امیرعلی جون.خیلی قشنگه عزیزم
مامان الهام
پاسخ
مرسی فریبا جون کاره دسته داداشیمه
مامان آیسو وآیسا
26 دی 92 17:12
عزیزززززززززززززم
مامان آیاتای
27 دی 92 16:11
عزیزم چهار ماهگیت مبار باشه
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جون
صدیقه
8 بهمن 92 16:28
سلام الهام جون من خواهرکبری دوستت .پسرنازی داری خدابرات نگهش داره براتون آرزوی موفقیت میکنم"جامن ببوس امیرعلی جونو
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزه دلم. وای انقدر خوشحال شدم نظرت رو دیدم. باشه حتما امیرعلی جون رو از طرفه خاله کبری و آجی صدیقه اش میبوسم/ راستی گلم مبارکا باشه/ ایشالله خوشبخت بشی/
محدثه
9 بهمن 92 0:10
نازههههههههههه..........
صدیقه
10 بهمن 92 23:34
مرسی گلم منم برای شماآرزوی حوشبختی وسعادت دارم درکنارامیرعلی کوچولو وهمسرتون
مامان الهام
پاسخ
فدات جیگرم.
خاله کبری
11 بهمن 92 14:40
وای امیرعلی جون خییییییییییییییلی نازه خدابرامامان باباش نگهش داره جای من ببوسش
مامان الهام
پاسخ
مرسی کبری جون دوسته عزیزم شماهمیشه به من لطف داشتی.اینم بوس از طرفه خاله کبری به امیرعلی جونم
خرزوخان
12 بهمن 92 23:33
سلام الهام جون،وای خدای من چقدبچت زشته
مامان الهام
پاسخ
اشکالی نداره گلم/ فکرکردی فقط نظرایه خوب رو تایید میکنم