امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

بیب بیب بیب بیب هورااااااااااااااااااااااااااااا

1392/10/30 14:19
نویسنده : مامان الهام
469 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com امروز برایه اولین بار امیرعلی جیگره مامانی تونست به تنهایی و بدون کمکه من بچرخه و با سره زانوهاش خودشو بکشه جلو.هوراهورا

این اتفاق همین الان افتاد و منو انقدر ذوق زده کرد که تندی بغلش کردم و اومدم تو وب تا به شما هم بگم خیلی خیلی خوشحالم و با هرپیشرفتی که میکنه من هزار مرتبه خدا رو شکر میکنم. تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

تازه پسرم قهرمان هم شده اینروزا آخه حرکته  بارفیکس رو هم به حالت ایستاده انجام میده واسه من 40 تا رفت اما واسه بابامحمدش رکورد رو شکست و از همین الان به باباش ثابت کرد که میتونه یه مرد واقعی باشه و رو پاهایه خودش بایستد و 100 تا حرکت زد هورا هورااااااااااااا به شیر مرده کوچولوی من تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

  مامانی فداش بشه. الان هم آروم تو بغل مامانی نشسته تا مامان راحت تر بتونه از پیشرفت هاش و کاراش بنویسه. تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

حالا که اومدم پس تموم اتفاقات روزهایه اخیر  رو به طور مفصل توضیح میدم البته اگه این گل پسر بزاره.

امان از دسته هوایه سرد و صد البته آلوده که گریبانگیره تموم آدما چه کوچیکترا و چه بزرگترا شده و الان یک ماهه که خونواده ی ماهم درگیره ویروس هاشو سرماخوردگیش هستیم .

اول همسری سرماخورد و البته تا یه مدتی نمیزاشتم امیرعلی رو بغل کنه یا حتی پیشش بیاد واسه اینکه بچه ها بدنشون سریع عکس العمل نشون میده

و خداروشکر همسری خوب شد و داشت خیالم از دسته ویروس و سرماخوردگی خلاص میشد که نوبت واکسنه 4ماهگی پسرم شد

و بیقراری واسه واکسنش از یه طرف و سرفه هایه هرازگاهیش از یه طرف که خیلی سرفه هاشو جدی نگرفتم

اما.........انگار همین سرفه ها مقدمه ی یه ویروسه ناجور بود که احتمالا از مرگز بهداشت از بچه هایه اونجا و یا شاید از هوایه آلوده گرفته بود

و وقتی مشکلمون حادتر شد که خوده من هم سرماخوردم و دوتایی مریض شدیم

و مشکله دیگه که داشتیم امتحانایه من بود

و خلاصه براتون بگم همه چی قاطی پاتی شده بود وگفتم قاطی پاتی چون مادرشوهرم هم کربلا بود و تو همین مدت از سفر برگشتن و دیگه اوضاع خیلی بد شد چون خودتون که میدونید نمیشه از زیره باره کارا فرار کرد و هزار جور حرف پشتت زده میشه کسی که از اوضاع درهم برهمم که خبر نداشت .

اما از زیره باره امتحانا نمیشد فرار کنی یه روزی تو خونه مادرشوهرم بودم و حال خودمو پسرم بد وبدتر میشد تا کارم به سروم و آمپول وبیمارستان کشیده شد امیرعلی رو گذاشتم پیشه مامانه مهربونم که همیشه کمک حالم بوده و خودم زیره سروم بودم و شب هم به ناچار خونه بابام خوابیدم تا بهتر بشم.

و خداروشکر خودم بهتر شدم اما امیرعلی همچنان ویروس تویه بدنش بود و هزارجور شربت و قطره واسپریو واسه مشکله استفراغش هم رانتیدین به خوردش میدادم الهی مامانی بمیره.

از ◆◇数字◆◇ のデコメ絵文字صبح تا ◆◇数字◆◇ のデコメ絵文字◆◇数字◆◇ のデコメ絵文字 شب دارو داشت.بالاخره بعداز یه دوره درمان◆◇数字◆◇ のデコメ絵文字هفته ای بهتر شد اما نمیدونم چرا همچنان سرفه میکنه. وای مامانا غذام رو اجاق بود فکر کنم سوخت................ من برم الام میام

خدا رحمم کرد در حاله سوختن بودزبان تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

خب ادامه اش... من به نظره خودم ترمه آخره دانشگاه بودم و این ترم رو که میگذرونم فقط یه پروژه داشتم که 4واحد بود و الان بااین بچه داری نمیشد انجامش بدم اما انگار به جز 4 واحد 5 واحد دیگه هم دارم چون 2 تا امتحانام رو نرفتم  خب دیگه مامانا میبینید من تو این مدت چه به سرم اومده

. حدوده یه هفته هم خونه بابام مهمون بودم واسه امتحانام. دستشون درد نکنه منو پسرم رو تحمل کردن و به خوبی پذیرامون بودن

.اما اتفاقات به همین جا ختم نمیشه . .....سرماخوردگیمون که خوب شد دوباره مشغوله سوختگی پاهایه ناز و ظریفه پسرم شدم و به شدتی سوختگی داشت که نمیتونست بغلم بشینه و اینکه همش میخواست بغلم باشه دست و پا میزد بزارمش زمین. ☆数字★ のデコメ絵文字 روزه دارم پماده کالاندولا میزنم وپوستش پوسته پوسته شد و الان هم بهتره.

بخدا موندم قدیما چطوره چندتا بچه با اختلاف سنی کم بزرگ میکردن و مامانا و مادربزرگامون یه بار هم گلایه نکردن اما من خودم از پسه یکیش برنمیام انشالله عمره و جونش باشه و به خوبی و خوشی و  بدونه  هیچ مشکلی بزرگ بشه.

 

 بازم میخواستم ادامه بدم اما این گل پسر تحملش سر اومد داره دادو بیداد میکنه.

دوستتون دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

فاطمه مامان آنیتا
30 دی 92 15:37
سلام عزیزم ماشاالله چقد پسمل نازی دارین خدا براتون حفظش کنه بوسسسسسسسسسسس برا امیر علی جون و مامان مهربونش
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم.مرسی گلم.فدایه نانازتون
مامان آیاتای
1 بهمن 92 14:02
الهی بمیرم سرما خوردن نی نی خیلی بده ایشاله که زود زووووود خوب میشی
مامان الهام
پاسخ
مرسی مامان آیاتای عزیز. اره واقعا سخته. الهی هیچ بچه ای تو دنیا مریض نشه و همه صحیح و سالم باشن.
توت فرنگی(مامان علیرضا)
1 بهمن 92 14:30
سلام عزیزم تو همون پست شما رو هم نوشتم
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان حوریه
1 بهمن 92 21:52
سلام عزیزم کیارش جون اینجاhttp://dokhmalysheklak.niniweblog.com/ با کد 1منتظر رای شماست اگه رای دادین واسه تشکر خدمت میرسیم لطفا تو نظرات بنویسید رای من کد 1 مرسی بابت حمایتتون فقط تا 3 بهمن فرصت باقیست
معصومه
2 بهمن 92 12:45
چشم بد دور باشه عزیزم قدیمیا قدرتشون بیشتر از ما بود چون غذاهاشون مقویتر از غذاهای ما بود عزیزم
مامان الهام
پاسخ
اره واقعا اماخب صبر و تحملشون هم بیشتر از مابوده واین استرس ها وتجملاتی که الان هست اون روزا نبوده.ممنون که به وب گل پسرم سر زدی. قدم روچشم ماگذاشتی
(زهره)مامان فاطمه
2 بهمن 92 13:16
بسلامتی امیدوارم گامهای بلند بلند برداری تو زندگیت عزیزم
مامان الهام
پاسخ
فدات بشم عزیزم
(زهره)مامان فاطمه
2 بهمن 92 13:21
به گل پسرت رای دادم
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم
سمانه(خاله ی فریما)
2 بهمن 92 14:14
عزیزم سایتی که گفتی باز نمیشه با تبادل لینک موافقم
مامان الهام
پاسخ
منم شمارو لینک کردم.سایت رو براتون فرستادم ممنون
مامان آوا
2 بهمن 92 14:55
سلام مامانی مهربون ما هم رای دادیم با افتخار هم لینک شدی عزیزم
مامان الهام
پاسخ
مرسی عزیزم. فداتون.
*یاسمین*
2 بهمن 92 15:45
ای جانم به این پسر قند عسلایشاله همیشه شاد و سلامت باشه و مامانی رو با حرکات شیرینش ذوق زده کنه
مامان الهام
پاسخ
فدایه یاسمین جان عزیزه خاله
مامانی هیما
2 بهمن 92 16:27
قربونش بشم این پسملو شما لینک کردم عززززیزززززم
مامان الهام
پاسخ
فدات خاله جون
مامان حلما
2 بهمن 92 16:50
سلام دوستم.حسابی برف بازی کردین؟پس کو ادم برفی ؟
مامان الهام
پاسخ
گلم درست کردیم اما متاسفانه عکس نگرفتیم
مامان علی
2 بهمن 92 19:21
سلام عزیزم شرمندم من قبلا به دوتا از بچه های دیگه رای دادم ای کاش زودتر میگفتی خواهش میکنم باافتخار لینک شدین بهتره پسملی و درش نکنی تا عید اخه زیر شش ماه سریع مریض میشن سیستم ایمنی شون ضعیف تر پسری وببوس
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم اشکالی نداره / همین که اومدی گفتی برام یه عالمه ارزش داره. فداتشم.اره گلم باید از این به بعد حواسمو بزارمممنون که به وب پسرم اومدی
مائده
2 بهمن 92 20:39
ای جونم ایشالله خوب میشه گل پسملی
مائده
2 بهمن 92 22:55
عزیز دلم برو خصوصی
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
3 بهمن 92 11:20
سلام رای دادم لینکتونم کردم
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم. فدات
مامان روژینا
3 بهمن 92 11:51
سلام مامانی به قند عسلمون رای دادمامیدوارم برنده بشی عسلم !لینکت کردم عزیزم
مامان الهام
پاسخ
یه دنیا ممنون مامان جونی. فدایه دخمله نازتون
مامی پوریا
3 بهمن 92 12:02
من به امیرعلی جون رای دادم...موفق باشید
مامان الهام
پاسخ
ممنون گلم. ممنون بهمون سرزدید. بازم منتظرتونم
آیسان مامان ماهان
3 بهمن 92 12:10
سلام گلم من رفتم رای دادم اگه به دردتون بخوره ،اما این مسابقه یه جورایی مال خودشونه خیلی از عکسها رو از شرکت حذف کردن..خوشحال میشم از آشناییتون
مامان الهام
پاسخ
فداتشم آیسان جان. به هرحال بابت رای دادنتون ممنون.
مامان تینا
3 بهمن 92 12:38
سلام بهتون رای دادیم با افتخار لینک شدید
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جون.
مامان مائده
3 بهمن 92 14:00
با سلام ممنون که به وبلاگ دخترم اومدی با افتخار لینکتون کردم
مامان آوین گلی
3 بهمن 92 15:33
سلام،ممنون که به ما سر زدین.به گل پسری رای دادیم من و عروسکم
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم. از طرفه خاله یه ماچ آبدار به عروسکه خاله بکن
مامان پرهام
3 بهمن 92 17:23
سلام.من تازه وبلاگ درست کردنو شروع کردم . برای بهتر شدن وبلاگ پسر گلم کمکم کنید ممنون میشم قبلا کل خاطرات پسرم و توی خاطرات یادداشت میکردم. عزیزم بهتون رای دادیم.امیدوارم موفق باشی.لینکت کردم عزیزم.
مامان الهام
پاسخ
ممنون گلم باشه عزیزم تا جایی که در توانم باشه کمکت میکنم.البته منم داداشم کمکم میکنه. از اون میخام یه سری بهتون بزنه
مامان نازی
3 بهمن 92 21:53
سلام عزیزم.به گل پسرت رای دادم.
مامان الهام
پاسخ
فدایه شمابشم مامان نازی
مامان ایمان جون
3 بهمن 92 21:56
ماشالا به گل پسر نازت عزیزم شرمنده , من دیر متوجه نظرتون شدم و به همین خاطر نتونستم رای بدم من شما رو با کمال افتخار لینک میکنم , امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم.مرسی گلم. همینکه اومدی به وب پسرم خودش یه دنیا ارزش دارهبه امید دوستی های پایدار
شادی
3 بهمن 92 22:20
سلام من به پسری خشگلمون رای دادم. ایشالله برنده بشه.
مامان الهام
پاسخ
فدات شادی جان
مهناز مامان عسل
3 بهمن 92 22:35
سلام گلم ممنون که بهمون سر زدی عزیزم. با افتخار لینک شدی عزیزم. از اونجایی که من عاشق نی نی هستم گل پسرت هم اومد توی قلبم و به فرشتگان توی قلبم اضافه شد. ببوس گل پسر ناز و کوچولوتو عزیزم.راستی رای دادما
مامان الهام
پاسخ
قربونه قلبه آسمونیت برم من. پس معلوم شد چه قلبی داری. از بس مهربونیاینم بوس واسه گل پسرماین هم از طرف خاله الهام به دلبند شما.ممنون بابت رای
بانوی مهر
3 بهمن 92 23:18
برای نینی ممنون که بهم سر زدی با افتخار لینک شدید
مامان الهام
پاسخ
اینم واسه شمااااا
مامان هیمن
4 بهمن 92 0:17
سلام عزیزم میشه الان برم رای بدم.
الهام مامان سلنا
4 بهمن 92 0:26
سلام الهام جون پسر نازی داری خدا حفظش کنه گلم من تو نظر خواهی شرکت کردم وبه شما رای دادم واقعا قشنگ بود دستت درد نکنه با اجازه لینکتون میکنم
مامان الهام
پاسخ
دستتون درد نکنه به خاطر رای. الهام چون هم اسمه خودم هم که هستی. فداتشمدخمله شمام نازه و جیگره
مامان هیمن
4 بهمن 92 0:29
سلام عزیزم رای دادم به پسر گلتون.خدا حفظش کنه نی نی نازی دارینخوشحال میشم تبادل لینک کنیم
مامان الهام
پاسخ
وای گلم چقدر شما نازنین هستید. تشکر بابت رای.و هزاران بار تشکر به خاطر اینکه قدمه رنجه فرمودید و یه سر به کلبه ی پسرم زدی
fariba
4 بهمن 92 10:50
ای جانمانشاالاه همیشه سالم باشه و سایه مامانی گلش بالا سرش
مامان الهام
پاسخ
مرسی فریبا جونم. ایشالله نی نی خودت وبشه همه دنیات
مرضیه
5 بهمن 92 10:22
سلام تبریک میگم برنده شدن گل پسرتون رو ماشاالله خیلی نازه خدا زیر سایه پدر و مادر موفق و سربلندش کنه از طرف من ببوسینش میخواستم بهش رای بدم ولی تازه وبلاگ دخترم رو چک کردم
مامان الهام
پاسخ
سلام مرضیه جونم/مرسی گلم.ازطرفه خاله به امیرعلی
ابجی رکسانا
6 بهمن 92 14:46
سلام. دعامیکنم که زودتر خوب بشه.اخه میگن خدادعاهای بچه ها رو زودتر براورده میکنه.راستی به ماهم سرمیزنی
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
22 بهمن 92 0:17
سلام ای جااااااانم امیر علی جونم فدات بشم خاله کلی روحیه گرفتم قربونت بشم مبارکه چقدر ذوق کردم حالا مامانت چی کشیده از این همه پیشرفتت حتمآ فقط نخوردتت وبس
مامان الهام
پاسخ
سلام ناهیدجون خبر نداری خانومی خوردمش
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
22 بهمن 92 0:19
ای فدات ماشالله چشم نخوری ایشالله بارفیکس هم که می زنی رکورد شکنی کردی نههههههههه بیا بغلم عزیزم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
22 بهمن 92 0:22
اخیییییییییی گلم چی کشیدید از دست این بیماریها خدا رحم کرد انشالله دیگه مریض نشین بمیرم که چه روزهای سختی داشتید انشالله دیگه روزهای سخت نداشته باشید
مامان الهام
پاسخ
گلم از دست زمستون خسته شدم هرچه زودتر هوا خوب بشه. البته تا قبل از بچه داریم عاشقه زمستون و بارون و برف بودم اما حالا به خاطر امیرعلی تموم علایقم تغییر کرده
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
22 بهمن 92 0:24
عزیزم تنشالله به زودی وبه سلامتی پروژه وهمه واحدهاتو می گذرونی وراحت میشی
مامان الهام
پاسخ
انشالله خدا از زبونت بشنوئه فعلا که خیلی استرس گرفتم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
22 بهمن 92 0:34
قربونت بشم امیرعلی خاله شما هم که مثل محمد رضای من پاهات نازکه وزود می سوزه الهام جون محمد رضای من این آواخر به خاطر دندوناش اسهال داشت به طوری که پاهاش سوخت اسهالش خوب شد وپاهاش خوب نشد از هر کرمی که بگید به پاهاش زدم فایده نداشت اومدم پوشاکشو عوض کردم دیدم مای بی بی به پاهاش میسازه ویه دارو به پاهاش زدم که زود خوبش کرد ولی اینقدر کثیف کاری داره که نگو باید خیلی مواظب باشی فرش ودستهاتو کثیف نکنی یه دارو هست نمی دونم اسم فارسیش چیه ما بهش میگیم داروی ابی رنگ چون آبی هست تو داروخانه گیر میاد ولی من پودرشو تو عطاری گرفتم با اب جوش مخلوط کردم به پاهاش زدم مثل پرمنگنات می مونه ولی رنگش برخالاف پرمنگنات که قرمزهست این ابی هست خلاصه تو 4 مرحله زدم خوب شد ولی باید دستکش دستت کنی وبا قطره چکان یا پنبه به محل سوختگی بزنی حتی برای له شدن دهان هم خیلی خوبه قدیما که همه از این دارو استفاده می کردن انشالله دیگه این جور بلاها سر پسمل گلم در نیاد
مامان الهام
پاسخ
عزیزم شما همیشه به من لطف داشتید. ممنون از راهنماییتون .امیرعلی پاهاش بدجور داغون شده بود دو تا پماد کالاندولا استفاده کردم بهتر شد