امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

میلاد حضرت زینب و روز پرستار

1392/12/16 15:30
نویسنده : مامان الهام
344 بازدید
اشتراک گذاری

کربلا در کربلا می ماند اگز زینب نبود

 

آمد آن‏ بانو كه ‏فخر هر زن ‏است

هر دلى با ذكر نامش گلشن‏ است

روح تاريك همه سر گشتگان

در شعاع نور عشقش روشن‏است.

میلاد با سعادت حضرت زینبو روز پرستار بر همه ی دوستان نی نی وبلاگی عزیزم مبارک باد.

 

از آسمان پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: وسیع تر از من است


از کوه پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: مقاوم تر از من است


از آینه پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: پاک تر از من است


از آب پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: زلال تر از من است


از مادر پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: مهربانتر از من است


از پیامبر پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: از تمام یارانم به من نزدیک تراست


ازخودش پرسیدم پرستار کیست؟ گفت: خادم خدا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

میترا
19 اسفند 92 18:03
فرقی نمی کنه دور و برت چقدر شلوغ باشه وقتی از درون تنهایی …
مامان الهام
پاسخ
ایشالله هیچوقت از درون تنها نباشی حتی اگه دوروبرت شلوغ نباشه