امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

هشتمین ماهگردت مبارکککککککککک

1393/2/5 18:29
نویسنده : مامان الهام
705 بازدید
اشتراک گذاری

1yg2.gif 

مامان جونم. 8 ماهگیت مبارک باشه4242

Stern linien

فداتشم که روز به روز شیرین تر و دوست داشتنی تر میشی.

Stern linien

مامانی فدات بشم یه هفته ای هست که کلمات جدید داره از زبونه خوشگلت بیرون میاد

بابا

دد

 گاگا

ممه

پوپو. اووووووو و کلی کلمه خارجکیعینکو بابا جونت باهات همراهی میکنه و باهم حرف میزنید البته خارجکی. بابات بهت میگه فینگیلی بابا

 

عزیزه دلم قربونت برم که انقدر خوش خنده ای.و با اسباب بازیات خیلی باحال بازی میکنی و خودت خودتو سرگرم میکنی.

پاره تنه مادر چند وقتیه چهار دست و پا هم میری اما بصورت دنده عقب و کم و دست هاتو به عقب میکشی و هنوز جلو جلو رو یاد نگرفتی اما خب همین هم خوبه من عاشقتم.

Stern linien

راستی عزیزم هنوز مروارید های نازت جوانه نزده اما چندوقته آبریزش بینی پیدا کردی

و هر چیزی که به دستت میرسه میکنی تو دهنت و من باید مواظب باشم تا تمومه وسایلت بهداشتی باشه

اما بعضی موقعه ها یهو غافل میشم و از رو زمین یه چی برمیداری و همینم باعث شده که آبریزش بینی پیدا کنی البته به گفته دکترت و ویروس رو وارد بدنت کردی.

من بیصبرانه منتظره اول دندونت هستم.سوالخیال باطل

امیرعلی جونم دیروز روروئکت رو بردیم خونه مادرجون و رو حیاطتشون کلی صفا کردی

و چون موزائیک بود ویجی میرفتی این ور و اون ور اولش کفش پات کردم اما اصلا دوست نداشتی و مجبور شدیم حیاط رو تمیز کنیم و با جوراب صفا کنی.

(عکس هم گرفتیم اما  تو دوربین دائی محمدت بود اما عکساش همه فرمت شداسترس

 

بعداز ظهرش هم رفتیم باغ و اونجا هم کلی عشق کردی و خاک بازی هم کردی

خلاصه مامانی فدات دیروز خیلی خوش گذروندی و الان هم آقاجون اومد بردت پایین(من با خونواده همسری تو یه ساختمان 2 طبقه زندگی میکنیم.) ومن فرصت کردم برات مطلب بزارم.

مامان جونم عاشقتم با تک تک نفس هام.Gifs Animés je taime 87

ماهگردت 8  مبارکککککککککککککککککککککککککککک جیگره مامان119.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان خانمی
5 اردیبهشت 93 18:22
من هم 8 ماهگی گل پسری رو بهتون تبریک میگم ممنون که به محمدسجاد من سر زدید. بازم پیشمون بیاید خوشحال میشیم.
مامان الهام
پاسخ
ممنون خانومی. بله حتما میام. ایشالله به خوبی زایمان کنید
سحر مامان یسنا
5 اردیبهشت 93 22:27
عزیز دل خاله هشت ماهگیت مبارک
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله سحرجون
مامان آوا
6 اردیبهشت 93 13:39
8 ماهگیت مبارککککککککککککککککککککک باشه عزیزم
مامان الهام
پاسخ
ممنون سمیه جون. آوا جونی رو ببوسش
مامان ستیانفس
6 اردیبهشت 93 18:09
خیلی نازی جووووووووووووووووووجوووووووووووووووووووو8ماهگیت مبالککککککککککککککککککککککککککککک
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جونی چشمات ناز میبینه
مامان شمیم
7 اردیبهشت 93 19:06
سلام عزیزم چه پسر نازی داری؟ راستی وبلاگ زیبایی داری
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم
میترا
7 اردیبهشت 93 20:58
هشتمین ماهگردت مبارک
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله میتراجون. من با مهران جونت دوستما. سلام بهش برسون
مامان هستی
8 اردیبهشت 93 9:35
8 ماهگیت مبارک خاله جون
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله
میترا
8 اردیبهشت 93 12:37
گفت رها کن رفیق را تا به تو دنیا دهم گفتم که یک موی رفیق را به کل دنیا ندهم گفت در عوض او ، تو دنیا داری گفتم که با عشق رفیق است که دنیا دارم
مامان الهام
پاسخ
ممنون رفیق
فائزه مامان آیاتای
9 اردیبهشت 93 16:37
عشقم هشت ماهگیت مبارک
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله فائزه جون
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
12 اردیبهشت 93 1:07
فدای حرف زدنهات بشم با اون فینگلیش حرف زدنهات
مامان الهام
پاسخ
خدانکنه خاله جون. از همین الان داره ثابت میکنه که به باباش رفته و فینگیلیشش خوبه
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
12 اردیبهشت 93 1:09
امیر علی خاله چرا خوش خنده نباشه مامان به این خوشرویی وناب داره بابای به این مهربونی داره با خنده هاش به زندگیتون شادی وطراوت وامید می بخشه فدات بشم خاله جونم
مامان الهام
پاسخ
وای ناهید جون توام که هی منو شرمنده خودت میکنیالان من ایجوریم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
12 اردیبهشت 93 1:11
ای جانم با اون دنده عقب گردت عزیزم چه بامزه وخوردنی میشی من بودم می خوردم الان دندونام دارن خورد میشن از بس فشار دادم
مامان الهام
پاسخ
ااااااااااااخاله نکن دندوناتو میخای. پس چطولی دیگه غذایی بخولی گریه میکنماااااااااا
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
12 اردیبهشت 93 1:13
نگران نباش عزیزم دندونم در میاره اونوقت چقدر خوشگلتر میشه آش دندونی یادت نره سهم مارو هم بذار تو نت
مامان الهام
پاسخ
فدات ناهیدجون. خب اکثره بچه های همسنش دندون دراوردن خب من یکمی توقعم بالاسحتما اگه فسقلی بزاره حتما آش دندونی هم میپزم و شماهم دعوت میکنم به خونمون و افتخار بدید و تشریف بیارید
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
12 اردیبهشت 93 1:16
الهام چون عکس با روروئک بذار ببینیم خیلی دیدنی میشن آخه به یه طریقی احساس استقلال می کنن که تنهایی دارن حرکت وراه می رن
مامان الهام
پاسخ
باشه حتما در اسرع وقت میزارم.
ابجی رکسانا
16 اردیبهشت 93 17:44
هشت ماهگیت مبارک امیرخان کوچولو
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله