امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

تولد تولدت مبارککککککککککککک

1393/6/7 12:04
نویسنده : مامان الهام
748 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام به عزیز دردونه خودم امیر علی جونم

 

گلم مامانی رو ببخش بخاطر دیر گذاشتن این مطلب و تبریک و شادباش گفتنم

 

جیگر طلام امیرعلی جونم در  سوم شهریور ماه 1392 در 

 

ساعت 10 صبح

 

  به صورت کاملا غافلگیرانه  و به صورت

 

سزارین{البته تمومه درد های طبیعی رو کشیدم}فدایه سره گل پسرم"همینکه

 

صحیح و سالم اومد تو آغوشم برام یه دنیاس"تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

 

با وزن

3.600

و قد

51

با دستانه توانمند خانم دکتر شهناز باقری جراح و متخصص زنان و زایمان

 

در بیمارستان حضرت امیرالمومنین اصفهان

 

پاهایه کوچولوش رو به دنیایه پراز زیبایی گذاشت و با اومدنش زندگی مامان و بابا رو

شادتر کرد .

 

خدایااااااااااااا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

 

تولده یک سالگی ات مبارک فرشته ی کوچولویه مامانی

 

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست

 

و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت

 

 

خداجونم این توانایی رو به  منه مادر که بخاطر وجوده پسرم این لقب بهم داده

 

شده بده  که مادره خوبی

 

 

برایه فرزندم باشم .

 

 و بتونم اونجوری که شایسته و بایسته ی یه مادره خوبه تربیتش کنم

 

 

عزیزه دلم  سوم شهریور ماه به مناسبت یک سالگی ات یه جشن کوچیکه

خودمونی برات گرفتیم و خدایی هم خیلی خیلی

 

خوش گذشت و بابا محمدت هم سنگ تموم برات گذاشت .البته گلم همون روز هم

سالگرد عقد مامانی بابایی در

 

واقع یکی شدنه دلامون بود و که 6 ساله منو بابایی با همیم و بابا محمد شب

قبلش شیرینی و گل برایه مامانی

 

خرید/{مامانی خیلی جالبه مگه نه آخه تو دقیقا مصادف با عقدمون بدنیا اومدی}محبت

 

مهمونامون در این جشن خودمونی  مادر جون و باباجون {مامان و بابا مامانی} و دو

تا خاله هات با بچه هاشون بودن{امیرحسین و آرزو جان  و یگانه جون}

 

متاسفانه

خونواده بابا محمد نبودن چون مسافرت بودن و این افتخار شامل حالمون نشد که تو

جشن مون باشن اما

 

مادرجون و باباجون{مامان و بابا بابایی}هدیه شون رو زودتر دادن و مارو شرمنده

خودشون کردن

ساعت 10 صبح همان روز هم  رفتیم مرکز بهداشتمون و  واکسن یک سالگی ات

رو زدیم و کاش همون روز نزده

بودیم چون پسره خوش اخلاقه من رو تبدیل به یه پسمله غرغرو بداخلاق و همش

میخواست بغل باشه کرده بود و

 

تو روز تولدش گل پسرم حال ندار بود

 

مامانی منو ببخش اما خب فکره سلامتی ات بودم چون تو مرکز بهداشتمون هر 2

شنبه واکسن میزدن و اگه

 

نمیزدم موکول میشد به هفته دیگه و منم سلامتی ات رو ترجیه دادم .

 

 

خب گلم بریم سراغه روز تولدت/ گلم من چون دست تنها بودم زیاد تدارکات خاصی

برات نچیدم وتم و کارت دعوت

 

و تزئینات خاصی نداشت اما  همینکه فرصتش فراهم شده بود که یه چشن هرچند

ساده هم برات بگیریم

 

خوشحال بودم.  البته نمیخام کمک های بابایی و

دائی محمدت رو نادیده بگیرم

دستشون درد نکنه

 

برات ژله در سه رنگ درست کردم{ طالبی و گل رز و پرتغال}با بستنی سرو کردم

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14093114226.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14093114684.jpg

به نظره خودم زیبا شده بود

و کرم کارامل

 

و خیلی هم دوست داشتم اسنک درست کنم اما خب نشد موادش

آماده بود اما شما بهم اجازه

نمیدادید چون واکسن زده بودی بی حال و بد اخلاق شده بودی. خب بازم

خداروشکر تب نکردی و ایشالله سال

دیگه حسابی جبران میکنم.

 

گلم کیکت به سلیقه مامانی و بابایی بود به شکل گیتار و هم خوشمزه بود هم

زیبا.

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14093114037.jpg

 

راستی گلم مادر جون هم برات آش رشته پخت و بعداز خوردن کیک و بستنی و ژله

.آش خوردیم. دستشون درد

نکنه.

آره امشب شب شادی و شور

شب عشق شب جشن و سرور


امشب آسمون پر از ستارست


ماه خوشگل من غرق نوره


امشب همه جمعند توی خونه


پره رو دامنت گلای پونه


عطر تن تو عطر بهار


چقدر دوست دارم خدا ميدونه


حالا نوبت فوت کردن شمعاس


ميدرخشی تو جمع مث الماس


همه بگن مبارک ايشالله


تولد تو جشن همه گلهاس


تولدت مبارک گل پونه


گل عزيز من يکی يدونه


همه ترانه هام پيشکش چشمات


دلم ميخواد فقط از تو بخونه

میریم سراغه هدیه ها:

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول                                                                                              تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول                      

من و بابایی برات 3 دست لباس خریدیمخجالت{ایشالله سال دیگه جبران میکنیم}

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14093116353.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14093115950.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14093113725.jpg

مادر جون و پدر جون{مامان الهام}:تاب  حیاطی و یک دست لباس{دستشون درد

نکنه}بوسمحبت

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14093056858.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14093057338.jpg

مادر جون و پدر جون{بابا محمد}:حوله تن پوش حمام {دستشون درد نکنه}بوسمحبت

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14093056998.jpg

خاله اعظم جون :لباس باب اسفنجی کلاه دار{دستشون درد نکنه}بوسمحبت

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14093056939.jpg

خاله اکرم جون  :لباس مهمونی دکمه دار{دستشون درد نکنه}بوسمحبت

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14093057142.jpg

دائی محمد گله :لباس مرد عنکبوتی{دسته دائی مهربونت درد نکنه}بوسمحبت

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14093054787.jpg

لباس رو تو این عکس پوشیدی

اینجا هم خودت داری کیک میخوری

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14093114979.jpg

اینم گل پسری فردای تولدش

 

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14093054834.jpg

 

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14093056311.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14093056516.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14093056452.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14093055017.jpg

امیرعلی و دختر خاله خوشگلش{آرزو جون}

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14093056690.jpg

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

وقتی تو تو خواب می خندی می دونم
یه فرشته داره نازت می کنه
یه فرشته که شبیه خودته
خودشو محرم رازت می کنه
پسرم دنیای پاک بچگی
از تموم زندگی قشنگ تره
مهربون باش و به مردم خوبی کن

حرفای فرشته ها یادت نره!!!

 

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

 

خدایا هزاران هزاران بار شاکرم و سجده ی شکر به جا میارم به درگاهت

 

پسندها (11)

نظرات (34)

مامان ناهید
8 شهریور 93 2:09
سلام الهام جون مجددآ تولد امیر علی را بهتون تبریک میگم انشالله 200 ساله شه فدای امیر علی بشم که شروع دوستی من ومتمتن الهامش دقیقآ اگه اشتباه نکرده باشم 40 روزش بود چه زود گذشت
مامان الهام
پاسخ
سلام ناهید جونم ممنون عزیزم بابت تبریکتون / بله عزیزم یک ماهش بود روزایه سختی برام بود اون روزا و خیلی خوشحالم که در اون لحظه ها دوسته خوبی مثه شما نصیبم شده بود که میتونستم باهاش راحت باشم و درددل کنم. یه دنیاااااااااااممنون
مامان ناهید
8 شهریور 93 2:11
چه جشن خوبی بوده خانم کدبانو وهنرمند دست تنها خیلی خوب از عهده همه چیز برآونده دستت درد نکنه الهام جون ژله ها دهاتمو آب انداخت
مامان الهام
پاسخ
نه گلم اون چیزی که دوست داشتم نشده بود اما خب بهتراز هیچیهژله ها تعریف از خود نباشه خوشمزه بود ولی من پیشه شما و هنرمندی هاتون درس پس میدم و خجالت میکشم
مامان ناهید
8 شهریور 93 2:12
کادوهات هم مبارکت باشه گل نازمخیلی خوشگل بودن دست مهمانها درد نکنه
مامان الهام
پاسخ
بله عزیزم همگی باسلیقه و زیبا بود.
مامان ناهید
8 شهریور 93 2:12
الهام جون دستت درد نکنه که دلمونو شاد کردی
مامان الهام
پاسخ
کاره خاصی نکردم عزیزه دلم.
مامان ناهید
8 شهریور 93 2:14
فدای امیر علی چه عکسهای نازی
مامان منصوره
8 شهریور 93 9:15
تولدت مبارک امیر کوچولو.120 ساله شی.ایشالله سایه پر مهر مادرو پدرت بالی سرت باشه.
مامان الهام
پاسخ
ممنون مامان منصوره جونم
مامان روژینا
8 شهریور 93 9:49
تولدت مبارک جیگر خالههدیه پسملی هزار تا بوس
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جونم. وای چقدر بوووووووووووس. دیگه صورتم جا نداره
مریم(مامان کیان)
8 شهریور 93 11:27
عزیزم امیر علی جونم تولدت مبارک پسر قشنگ مامانش دامادیش و ببینی
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله مریم جونم.
گیلدا
8 شهریور 93 14:30
تولدت مبارک گل پسری ناز ایشالله 120 ساله شی
مامان الهام
پاسخ
ممنون مامان گیلدا جون خوشمل
مریم مامان دونه برفی
9 شهریور 93 8:07
سلام امیرعلی جونی من هم امیرعلی هستم تولدت مبارک دوست من
مامان الهام
پاسخ
سلام امیرعلی جونم دوسته خوبم. ممنون از تبریکت.ما امیرعلی ها همه مون ناناز و دوست داشتنی هستیم. مگه نه
مامان روژینا
9 شهریور 93 9:00
خصوصی
نیکتا
9 شهریور 93 9:31
سلام الهام خانم تولد نی نیتون مبارک باشه انشاالله خدا 120 سالش کنه چه کیکی چه دسرایی دهنم اب افتاد
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم. ممنون عزیزه دلم.
فرشته
10 شهریور 93 11:53
تولد آقا پسری مبارک ایشالله تنش سالم باشه بووووووووووووس
مامان الهام
پاسخ
ممنون از این همه محبتتون
h.e
10 شهریور 93 13:44
تولد مبارک خوشگل خاله
مامان الهام
پاسخ
مرسی مامان مانلی جوووووووون
میترا
10 شهریور 93 15:53
خوشکله خاله تولدت مبارک . انشاالله 120 ساله بشی امیر علی خوشکل چقدر لباس برات کادو اوردند مبارکت باشه
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله میترا جونم. بله خاله جون همه برام لباس اوردن اما خب به قوله مامان الهامم دستشون درد نکنه
مامان شراره
10 شهریور 93 23:18
تولدت مبارک امیر علی جون
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله ی مهربونم . ممنون از حضورتون نیما کوچولو خوشگله خاله رو هم از طرفه خاله الهام ببوسید
مامان فریده
11 شهریور 93 13:05
تولدت مباررررررررررک عزیز خاله
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله فریده جونی. من و مامانی ارادتمند شما و آوا خوشگله هستیم
شهره
13 شهریور 93 20:01
تولدت مبارک گل پسری کادوهات هم مبارکت باشه دست مامان و بابا هم درد نکنه الهی 120 ساله بشی
سحر مامان یسنا
15 شهریور 93 20:21
چی بگم من جز شرمندگی عزیزم به خدا چند وقتی بود رفته بودم تهران دیدن مامانم اینا ببخشید دیر شد
مامان الهام
پاسخ
سلام سحرجونم.خداروشکر پس بهتون خوش گذشته. خوشحالم. گلم نگرانتون شده بودم. میبینم خوشحالید منم شاد شدم. یسنا جون رو جا من ببوسششششششش
آرزو-مامانه آرمینا
15 شهریور 93 22:44
ای جوونم هزار ماشالله پسمل ناز و باهوش ما . پسمل نازنینم تولدت مبارک ایشالله 1000 ساله بشی قند و عسل . دست مامانتون درد نکنه که این همه زحمت کشیدن . به به چه کادوهای خوشگلی گرفته دردونه ی ما . عزیزم ایشالله زندگییت پر از شادی و سلامتی و خوشبختی و پول باشه قند و عسلم .
مامان الهام
پاسخ
هزارتا بوس به لپای سفید و ناز نازی آرمیتا جون. آرزو جون فداتون . چه نظره با محبت و زیبایی. فدایه دله مهربونتون.
مامان محمد ماهان
18 شهریور 93 8:28
بوس به لپات قربون روی ماهت بشم تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککک یک عالمه بوس و یک عالمه آرزوی قشنگ کادوی محمد ماهان برای تولد امیر علی جونننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جونه مهربونم...مرسی محمد ماهان جون. عشقییییییییییییییییییییییییییی
آرزو- مامان آرمینا
18 شهریور 93 19:40
عزیزدل خاله پس زیبای من هزار ماشالله تولدت مبارک عزیزم . ایشالله 1000 ساله شی . ایشالله نامدار شی عسلم . به به چه کادوهای قشنگی گرفتی عزیزم مبارکت باشه گل پسری. یه دنیا میبوسمت قند و عسل
مامان الهام
پاسخ
ممنون ارزو جونم. خاله جونم منو مامانیم رو شرمنده خودتون کردید.
نی نی نیومده
21 شهریور 93 17:27
سلام تولد نی نی نازت مبارک،به وب منم هم یه سری بزن....
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزه دلم. ممنون گلم. ایشالله نی نی خودت
مامان ناهید
21 شهریور 93 20:55
سلام الهام جون خوبید؟ نی نی گپ بودم برات چتیدم متوجه نشدید نه؟ فداتون امیر علی جونو ببوسید
مامان الهام
پاسخ
سلام ناهیدجونم. گلم شرمنده اون موقع فقط آن بودم اما خودم در حاله وبگردی بودم. بعد هم اومدم گپ اما سیستمم میهنگید. شرمندههههههههههههه
مامان ناهید
21 شهریور 93 20:56
الهام جون کامنتهای من قلط قلوط زیاد دارن خودتون تصحیح کنید ممنونم
مامان الهام
پاسخ
باشه عزیزه دلم. منم خودم دسته کمی از شما ندارم
مامان آوا
24 شهریور 93 13:07
تولدت مبارککککککککککککک عزیزم ایشاالله 120 ساله بشی گل پسری
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان ناهید
24 شهریور 93 17:53
آرزوتوازخدابخواه،بعدآیه زیروبخون:بسم الله الرحمن والرحیم لاحول ولاقوه الابالله العلی العظیم،این پیاموبه 9نفربفرست آرزوت برآورده میشه،باور نمیکردم واقعاقبول شداگه پاک کنی ونفرستی خداآرزوتوقبول نمیکنه ساعتتونگاه کن ببین 9دقیقه بعد1اتفاق خوشحالت میکنه! سلام این را برام فرستادن منم برا شما این ذکر منو از بلا ووسوسه ای دور کرده چون دوستتون دارم برای شما هم فرستادم بازم میام خوشگلم
مامان الهام
پاسخ
ممنون ناهیدجونم
مامان منصوره
26 شهریور 93 0:01
مامانی رمز میدی>ببوس جیگر طلاتو
مامان زهرا
26 شهریور 93 8:30
تولدت مبارک ایشالا صدسال شی ببخشید با تاخیر شد من چند وقتی نبودم و درگیر کارا بودم
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون از تبریکتونایشالله که همه کاراتون درست شده باشه
مامان پارسا
26 شهریور 93 10:27
سلام، تولد امیر علی جون مبارک باشه. ممنونم از اینکه مدتی که نبودم به وبم می اومدید و پیام می گذاشتید. به علت مشکلاتی که برای خودم و پسرم سال گذشته پیش اومد ترجیح دادم مدتی از دنیای مجازی فاصله بگیرم.
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم. ممنون از تبریکتون.وظیفه بود.الهی که مشکلاتتون حل شده باشه و ما مامانا باید اینو بدونیم مهم کوچولوهامونه
مامان حلما
31 شهریور 93 7:40
تولدت مبارک باشه عزیز خاله
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله ی مهربونم
مامان متین جون
1 مهر 93 17:40
سلام عزیزم تولد گل پسری مبارک ایشالا سالهای سال ب شادی و خوشی زندگی کنین من رمز میخام لطفا
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم. ممنون.براتون فرستادم
مامان فهیمه
11 مهر 93 18:30
جشن تو جشن تولد تمام خوبی هاست جشن تو شروع زیبای تموم شادی هاست تولد مبارک تولد مبارک تولد مبارک تولدت مبارک ایشالا 120 ساله شی خوشجل خاله
مامان الهام
پاسخ
مرسی
مامان فهیمه
14 مهر 93 11:34
تک تک ستاره های عمرت بلند و والا باقی عمرت ۱۰۰۰ به بالا امروز روز تولدته عزیزم عزیزمی ، دوستت دارم به مولا
مامان الهام
پاسخ
وااااااااای چقدر شماخوب و مهربونید. سپاسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس