امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

میلاد یگانه عالم هستی حضرت رضا(ع) مبارکباد

1393/6/13 20:07
نویسنده : مامان الهام
370 بازدید
اشتراک گذاری

http://up.sepahandownload.ir/up/sepahan-dl/63404323810072116230.gifhttp://www.sheekh-3arb.info/islam/Library/img/3ater/div100.files/image020.gif

میلاد عالم آل محمد، هشتمین حجت سرمد، نگین درخشان وطن، السلطان ابا الحسن، حضرت رضا (علیه السّلام) مبارک باد.

http://www.sheekh-3arb.info/islam/Library/img/3ater/div100.files/image020.gif

پسندها (8)

نظرات (17)

مامان پرنیا
13 شهریور 93 20:59
سلام به ما هم سر بزنید من شما رو لینک کردم خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم ممنون از حضورتون.با افتخار لینک شدید
توت فرنگی(مامان علیرضا)
15 شهریور 93 16:11
سلام عزیز دلم سر یه سری مشکلات وبلاگم رو حذف کردم. بعد هم هرچی می ساختم حذف میشد . صاحب این وبلاگ لطف کرد این وبلاگ رو به من برگردوند . عید شما مبارک باشه . عزیز دلمو ببوس از طرف من. دلم براتون تنگ شده بود
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم فداتون ممنون از محبتتون. گلم الان که وبتون مسدودهچرا پس؟منم دلم براتون تنگیده بود
روژینا سلطانی
18 شهریور 93 9:06
تنها گنجی که جستجو کردن آن به زحمتش می ارزد دوست واقعیست و تو بهترین گنجی
مامان الهام
پاسخ
شماهم بهترین گنج هستید
مامان بردیا
21 شهریور 93 11:17
مامانی ممنونم که به ما سر میزنین.رمزم به ما بدین خب
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم خصوصی تون رو چک کنید
مامان شیــ✿ــدا
22 شهریور 93 0:03
سلام،الهام جان نمیدونم چند وقت پیش یه نظر برام گذاشتی من واقعا متوجه منظورت نشدم خوشحال میشم اگه توضیح بدی بگی من چه اشتباهی کردم.
مامان الهام
پاسخ
سلام شیدا جون. اومدم وبتون توضیح دادم
مریم مامان دونه برفی
22 شهریور 93 9:23
سلام عزیزم من رمزتو ندارم اگه دوست داشتی به من هم رمز بده ممنون.
مامان الهام
پاسخ
سلام مریم جونم.خصوص تون رو چک کنید . فدات
مریم(مامان کیان)
22 شهریور 93 10:47
سلام الهام جون تولدت مبارک امیدوارم کنار پسر گلت و همسر مهربونت سالها با خوبی و خوشی زندگی کنین راستی من رمزت و ندارم اگه دوست داشتی برام بزار
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون گلم. شما دومین نفر بودید که بهم تبریک گفتید. اولیش همسرم بود . مرسی عزیزه دلم./ گلم برات فرستادم. خصوصی رو چک کن
مامان ناهید
22 شهریور 93 11:34
سلام عزیزم خوبید پس سیستم شما هم هنگ می کنه عزیزم رمز نمیدید؟
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم. دیروز میهنگید اما امروز خوب شده. برات فرستادم
مامان هاجر(یوسف و یگانه )
23 شهریور 93 15:52
سلام خوبین ،تولدتون مبارررررررک،من رمز ندارم
سحرمامی آرتین
23 شهریور 93 15:58
عزیزم منم رمز لطفا...
مامان فریده
24 شهریور 93 1:01
منم رمز لطفا
راضیه
24 شهریور 93 9:16
بسیار وب زیبایی دارید من شمارو لینک کردم
مامان الهام
پاسخ
سلام راضیه جونم. ممنون از حضورتون. چشماتون زیبا میبینه.شماهم با افتخار لینک شدید
خاله محمدطاها
25 شهریور 93 23:23
سلام مرسی مامانی ازلطفت من رمز میخوام
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم خواهش میکنم. فرستادم
نوشین
26 شهریور 93 7:46
سلام عزیزه دلم خوبید امیر علی جون چطوره گلم اگر امکانش هست بهم رمز بدی
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم. مرسی گلم خدا روشکر خوبیمبراتون فرستادم
مامان زهرا
26 شهریور 93 8:34
رمز ندارم
مامان الهام
پاسخ
فرستادم براتون
روژینا سلطانی
29 شهریور 93 8:33
باز پاييز است..اندكى از مهر پيداست...
حتى در اين دوران بى مهرى 
باز هم پاييز زيباست!
مهرتان افزون.. "پاييزتان پيشاپيش مبارك"
مامان الهام
پاسخ
درختان پرشکوفه بادام را دیگر فراموش کن اهمیتی ندارد در این روزگار آن چه را که نمی توانی بازیابی به خاطر نیاور موهایت را در آفتاب خشک کن عطر دیر پای میوه ها را بر آن بزن عشق من ، عشق من فصل پائیز است.