امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

چهاردهمین ماهگرد پسرم مبارک

1393/8/13 20:55
نویسنده : مامان الهام
457 بازدید
اشتراک گذاری

باسلام و عرض ادب به تموم دوستانه گل و مهربونه نی نی وبلاگی ام و

 

تموم کسایی که از وبه گل پسرم دیدن

 

میکنن. اول از همه بر خودم واجب میبینم این ایام رو به همتون تسلیت

عرض کنم.

قيامت بي حسين غوغا

ندارد"شفاعت بي حسين معنا

ندارد"حسيني باش كه در

 

محشر نگويند"چرا پرونده ات امضاء

ندارد

 

و بعد هم پوزش فراوان بخاطر غیبت طولانی مدتم

 

و کلی شرمندگی خجالتاز کامنت هاتون وزنگاتون

 

{ناهید جونم}  که تو این مدت که بیاده من و پسرم بودید

 

راستش من یکم تنبل شدم و دلم به مطلب گذاشتن نمیرفت شاید بخاطر

شلوغی سرم و یه سری مسائل دیگه 

 

بود شماها به بزرگی خودتون ببخشید اما به وبه همتون کم و بیش سر

 

میزدم  فقط  نظر نمیدادمعینک 

 

اما امروز اومدم با کلی عکس از گل پسری و چهاردهمین ماهگردش رو

 

بهش تبریک بگم

 

 البته تو این روزا و شبایه محرم به کار بردن مبارک و شادباش درست نیس

 

این روزا امیرعلی سرماخورده و ابریزش بینی داره و سرفه میکنه و طبق

معمول بزرگترا میگن از دندوناشه اما هنوز

 

خبرینیست که  نیس و من هنوز چشم انتظاره اولین مرواریدش هستم.

 

مامانی :پس کی مامانی رو خوشحال میکنیغمگین

 

امیرعلی:مامانی ایشالله همین روزاخندونکخودمم خجالت میکشم ازتونخجالت

 

خب بریم سراغه عکسا:

 

 

 

فدا ژسته خوشملت بشم{مدلینگ مامانی}بوس

 

93

نیم رخت رو قربونخندونک

 

تمام رخت رو فدا{فدایی داری }

 

 

 

 

اینم یه روز که با دائی محمد میشن و کل خونه به باد میرهچشمک

 

اینجا هم شنله بچگی اش رو از کمدا برداشته و انداخته

 

سرش {منم فرصت رو غنیمت شمردم و چند تا عکس ازش

 

گرفتم}

 

 

اینم تولد آرزو جون دختر خاله نازت

 

تولدت مبارک خوشگل خالهجشن{این تکه از کیک که زودتر بریده شد

و یگانه جون به محض اینکه کیک رو اوردن میخاست ماهم براش یه

جوری بریدیم تا کسی شک کنه}خندونکقه قهه

 

من این مطلب رو خیلی وقته نوشتم روز قبل از تاسوعا اما چون

عکسا اماده نبود نزاشتم.

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامانی ماهان جون
21 آبان 93 11:29
14 ماهگیت مبارک امیر علی جونم
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله ی ناز و دوست داشتنی ام. ممنون از نظراتت پرمهر و سرشار از عشقتون
مامانی ماهان جون
21 آبان 93 11:31
الهی که 140 سالگیتو جشن بگیریم،تبریک بگیمچه عکسهایی چه ژستهایی
مامان الهام
پاسخ
الهی امین.
مامانی ماهان جون
21 آبان 93 11:32
تولد آرزو جونمم مبارک،الهی که عروس بشه و خوشبخت
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزه دلم. انشالله
مامانی ماهان جون
21 آبان 93 11:32
نوش جونتون کیک و میوه و خوشمزه ها
مامان الهام
پاسخ
جای شما خالی