امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

تاسوعای حسینی تسلیت باد

1393/8/12 16:45
نویسنده : مامان الهام
494 بازدید
اشتراک گذاری

 

با خدا عباس وقتی دست داد . . .

هر دو دست خویش را از دست داد

 

امام حسين عليه السلام بر بالين برادر:
 
اى كشته راه داور من 
 
اى پشت و پناه لشگر من
 
اى نور دو ديده تر من
 
 
عباس جوان ، برادر من
 
برخيز كه من غريب و زارم
 
 بی مونس و يار غمگسارم
 
برخيز گذر به خيمه ها كن
 
غمخوارى آل مصطفى كن
 
بر وعده خويشتن وفا كن
 
عباس جوان ، برادر من
 
ديدى كه فلك به ما چه ها كرد؟
 
 ما را به غم تو مبتلى كرد
 
كى دست ترا ز تن جدا كرد
 
 عباس جوان برادر من
 
گفتم كه در اين جهان فانى
 
شايد كه تو بعد من بمانى
 
 زينب به سوى وطن رسانى
 
عباس جوان ، برادر من
 
 
پسندها (6)

نظرات (4)

مامان ناهید
13 آبان 93 7:22
تسلیت می گم شهادت مظلومانه امام حسین(ع) واهل بیتش را التماس دعا عزیزم
مامان الهام
پاسخ
منم به شما ناهید جونم تسلیت عرض میکنم
محمد(داداش)
14 آبان 93 6:26
سلام چرا مطلب رو نمیداری؟
مریم مامان دونه برفی
15 آبان 93 11:23
عزاداریهاتون مورد قبول و اجرتون با سرور و سالار شهیدان
مامان الهام
پاسخ
ممنون گلم
سحرمامی آرتین
15 آبان 93 22:25