امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

18 ماهگی و جوانه زدن پنجمین و ششمین دندان

1393/12/11 16:31
نویسنده : مامان الهام
989 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به گل پسرم

 

عزیزه دلم پنجمین و ششمین دندانت از بالا در اومد مبارکت باشه. دوتا از دندونای

 

پایینت هم قرمز و متورم شده و ایشالله همین روزا اونا در میانجشن

 

راستی  عزیزه دلم اولین دندون آسیابت هم  یه طرفش جوانه زده دیگه میتونی

 

غذا رو بجوی با این اوصاف مامانی باید همین روزا منتظر هفتمین و هشتمین و

 

نهمین دندونت باشه/فدات بشم دردونه من

 

 

یه خبر دیگه اینکه واکسن 18 ماهگی ات رو هم سوم همین ماه زدم و خداروشکر

 

خیلی اذیت نشدی یکم تب کردی اینم شب اول اما میتونستی راه بری و جایه

 

واکسنت قرمز یا متورم نشد خیلی دلهره داشتم چون اکثر بچه ها خیلی اذیت

 

میشن با این واکسن اما شما گل پسر بزرگمرد کوچولوی مامان صبر و تحمل به

 

خرج دادید و به سلامتی این واکسن رو هم پشت سر گذاشتید و دیگه رفت تا

 

7سالگی اتبای بای

 

گلم دوهفته پیش یه سفر 4روزه به مشهد هم رفتیم  خیلی خیلی خوش گذشت

 

تو یه پست جداگونه واسه اونم مینویسم

 

 

دیروز هم موهات رو کوتاه کردیم خیلی ناناز شدی ماه بودی ماه تر شدی

 

 

الان هم داری با اسباب بازیات بازی میکنی واسه ام عجیبه هنوز سمتم نیومدی و

 

من باخیال راحت دارم مینویسم البته با استرس و تند تند چون اگه بیای تموم

 

مطالب رو میپرونی میره خندونکعصبانی

 

دوستت دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمهبوس

 

پسندها (12)

نظرات (7)

گیلدا
11 اسفند 93 19:36
18 ماهگیت و مرواریدای جدید مبارکت باشه عزیز خاله
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله ی مهربونم/بوس واسه گیلداجانآخیش
مامان الیار
20 اسفند 93 9:46
خانومی ممنون که به وبلاگمون اومدین.پسرتون خیلی نازه خدا حفظش کنه.
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم اختیار دارید بازم میام وب زیبایی دارید.ممنون گلم
مامان راحله
20 اسفند 93 18:37
ماهگردت مبارککککککککککک عزیزم زیارتتون قبول
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جون مهربونم.جای شما خلی
آبجی
20 اسفند 93 20:03
مبارکه
مامان الهام
پاسخ
ممنون گلم
آبجی
20 اسفند 93 20:04
لطفا بازم بیاین
مامان الهام
پاسخ
حتما گلم. شمام تشریف بیارید
مجله توت فرنگی(مامان علیرضا)
20 اسفند 93 22:22
وای سلام به به ببین کی اومده الهام جونم اومده. اتفاقا امروز ناخواسته تو فکرت بودم . باور کن می خواستم بیام بهت سر بزنم . می گن دل به دل راه داره راست می گن .تو پیش قدم شدی و زودتر اومدی پیشم. عزیزم دست تنها رو خوب اومدی .. باید این رو هم اضافه کنیم که با بچه های خونه خراب کن . فقط کافیه 5 دقیقه از زمان تمیز کردن خونه بگذره . می تونن در عرض 5 دقیقه . زلزله ای 80 ریشتری ایجاد کنن که خودتم شک کنی خونه رو مرتب کردی یا نه .ماشالله امیر علی جونم حسابی بزرگ شده . خدا حفظش کنه . دندون های جدیدش هم مبارک باشه. خیلی خوشحال شدم . ممنون اومدی پیشم عزیز دلم. امیر علی جونم هم حسابی ببوس دوست خوب و قدیمیم
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم.خیلی خیلی خوشحالم کردی که بیادم بودی. نمیدونی چقدر غافلگیرم کردی وقتی نظرت رو دیدم اخه مدت زمان زیادی هست هر دومون بهم سر نزده بودیم. .تا باشه از این دل به دل راه داشتن ها گلم وقتی از زندگی گله و شکایت میکنم بخاطر شیطونیایه گل پسرم مامانم حرف قشنگی بهم میزنه که دلم گرم میشه{میگه خداروشکر کن امیرعلی رو داری کارهای خونه همیشه هست اما فرشته ای که کنارت داری واسه همیشه کوچیک باقی نمیمونه روزی میرسه که حسرت این روزا و شیطونیاشو میخوری و اون موقع دیگه خودش تموم کاراشو میکنه اما لذت مادر بودن به همین روزاست}بیشتر که فکر میکنم میبینم حق با مادرمه
میترا
21 اسفند 93 9:08
18 ماهگردت گل پسرت مبارک.... و شکفتن مرواریدهایش مبارک باشه.... پیشاپیش رسیدن عید نوروز را تبریک میگم....
مامان الهام
پاسخ
به به میترا جان. سلام خانومی. ممنون گلم.همین طور مبارکه شماهم باشه