امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

حس زیبایه مادری

1392/6/14 20:09
نویسنده : مامان الهام
357 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر زیبا و خدایی است حس مادر شدن و بعد از 9 ماه انتظار فرشته ی الهی رو در آغوش کشیدن وبویه ملکوت رو از وجودش استشمام کردن .

اولین صدایه دلنشین دنیا برایه یه مادر شنیدنه صدایه گریه ی فرزندشه بعد از تولد

من با اینکه بعد از تولده فرزندم بیهوش بودم اما به محضه بهوش اومدن تنها حرفی که زدم با تموم دردی که داشتم از امیر علی ام پرسیدمو و از سلامتش اطمینان پیدا کردم

و پرستارهایه اطرافم با خوشرویی پاسخگو بودن ومنو سرشار از شادی کردن واشک شوق از چشمام جاری شد

و بعد از نیم ساعت تو آغوشم احساسش کردم واقعا زیبا ترین وملکوتی ترین احساس مادرشدنه ومن اینو با تموم وجودم احساس کردم ودر واقع تموم مادرهایه اطرافم همین حس رو تجربه میکردن و با اولین بوسه به پاره ی تنم وجود الهی رو بیش از پیش احساس کردم

چقدر خدا من و همسرم رو دوست داشته که این تجلی بزرگی خودش رو تو آغوشمون گذاشته و از خدایه مهربون میخام که کمکمون کنه بتونیم به خوبی تربیتش کنیم و در این راه کوتاهی نکنیم.

////////خدایا به داده ات شکر//////////

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مهسا مامان نورا
15 شهریور 92 13:52
الهی شکر سالم باشید هر دو

ممنون جونم
مامان پارسا
15 شهریور 92 23:03
مبارکه عزیزم انشالا خوش قدم باشه.
با افتخار لینکتون کردم .

ممنون عزیزم
ADMIN
18 شهریور 92 9:35
سلام با تبادل بنر موافقی؟ جوابشو تو وبم بگو مخسی
فهيمه
1 آبان 92 21:59
سلام ,اره زيباترين احساس دنيا همين احساس مادريه.خوشحال ميشم به وب ما هم سر بزنين.