امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

در مورد نی نی ام

1392/6/14 20:47
نویسنده : مامان الهام
889 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام .

من بعد از ده دوازده روز اومدنه نصفه ونیمه به وب  والبته همسرمو داداشم دورا دور کارایه اونو انجام میدادنو و از من راهنمایی میخاستن البته من خودم تازه امروز رو به راه شدم و میتونم پشت سیستم بشینم وامیدوارم بتونم به روز باشم .

مختصری در مورد جیگره مامان و بابا:

دو شنبه 4 شهریور:

از بیمارستان مرخص شدیمو راهی خونه شدیم با کلی شوق بابا محمد ومادرشوهرمو پدرمو داداشم اومدن دنبالمون وشوهرم با دسته گل وشیرینی اومد به استقبالمون .

سه شنبه 5 شهریور :

ساعت 9 صبح دوباره اومدیم بیمارستان برایه واکسنه جیگرم و همنو روز تست شنوایی رو هم گرفتیم وخدا رو شکر همه چی خوب ونرمال بود وهمان روز هم همسرم کارهایه گرفتن شناسنامه رو انجام داد و اسمه جیگرم و امیرعلی گذاشتیم رو راهیه خونه شدیم.

چهارشنبه 6شهریور: 

صبح ساعت 8 راهی مرکز بهداشت شدیم برایه گرفتن آزمایش تیروئید واز کفه پایه امیرعلیم خون گرفت که دله منو بابامحمدش  غش رفت .

خلاصه اینم از اتفاقاتی که چند روز پشت سرهم انجام شد وکارهایه اولیه عزیزه دلم به خوبی انجام شد واون در 3 شهریور به جمع 2 نفره ی من وبابایی اضافه شد وما رو یه خونواده واقعی کرد.

//////////////امروز هم فرشته ی آسمونی ام رو حمام کردیم و دله مامانی وبابایی واسه اش میره.الهی فداش بشم///////////

همتون رو دوست دارم و با نظراتتون منو همراهی کنید.دوستتون دارمماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ندا
15 شهریور 92 22:25
فداش بشم تولدش مبارک خوش قدم باشه
مامان بهداد
16 شهریور 92 10:47
سلام
قدم نو رسیده مبارک.
امیدوارم که نامدار باشه و عاقبت به خیر بشه و با وجودش شادی و برکت و عشق و آرامش رو در خانواده جاودانه کنه.
روزهای مادر شدن بر شما مبارک
مواظب خودتون و نی نی باشید.
منم لینکتون می کنم.

ممنون گلم

مامان مهبد كوچولو
16 شهریور 92 13:26
سلام عزيزم . تولد گل پسرت مبارك . اميدوارم كه هميشه سالم و تندرست و شاداب باشه

ممنون جونم
مامان سويل و اراز
17 شهریور 92 14:26
سلام دوست عزيز چشمتون روشن خدا حفظش كنه هميشه سايتون بالا سرش باشه اين بووووووسها نثار اميرعلي جون و اين گلها جهت عيادت از شما
ممنون عزیزم


ریحانه
17 شهریور 92 20:53
مبارکه
ممنون عزیزم