امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

از زبان امیر علی

1392/7/6 14:59
نویسنده : مامان الهام
851 بازدید
اشتراک گذاری

1-من راحت داشتم واسه خودم استراحت میکردم که مامانی و دایی جون اومدن سراغمسوالسوالسوال

2-ای وای از دسته بزرگترا اگه گذاشتن من یه لحظه واسه خودم باشمخمیازهخمیازه

3-ای بابااااااااااااااااااااااا ولم کنین چیکارم دارید  اگه نخوام ازم عکس بگیربد باید کی رو ببینممتفکرمتفکر

4-حالا عکستون رو خراب میکنممممممممممم ههههههههههههههههههههههقهقههقهقهه

5-دلم خنک شدنیشخندنیشخند

6-به خیالتون بلندم کنید آروم میشمممممممممزبانزبان

7-شیطونه میگه.!!!!!!! هیچی بابا آدمو عصبانی میکنیدااااااااعصبانیعصبانی

8-بزار بخندم تا مامانی ودایی ولم کنن بیا اینم خندهخندهخنده

9-آخیش موفق شدم حرصتون بدم  همون اولم میتونستم این ژست رو بگیرم اما خداییش خیلی حال دادابلهابله

حالا به افتخاره پیروزی امیرعلی جون یه کفه مرتب ویه نظر باحال مامانا بدن که نی نی هاشون مثه من میکنن یانه بزن دست قشنگه رووووووووووووووووو هوررررررررااااااااااااااااااااااااااتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

 

 

نیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخند

 

پسندها (1)

نظرات (10)

مامان آوا
6 مهر 92 17:30
الهههههههههههههههههههههههههههههههی بگردم.قربونش بشم الهی چقد ملوسی ماشالله.به یاد 1ماهگی آوایی افتادم یهو دلم خواست برم اونوقتا.توروخدا به جای من لباشو ببوس دوسش دارم




وای فداتشم عزیزم بله حتما شماهم آوا جونتون رو از طرفه من یه ماچه آبدارش کن


مامان مانلی
6 مهر 92 18:49
الهیییییییییی بگرررررررررررررردم ناناسه خاله
سارا مامانی شیدا
8 مهر 92 12:34
ای جونم خیلی جالب بود خدا حفظش کنه
مرسی گلم خدا شیدایی شمارو هم حفظ کنه زیره سایه مامانی و بابایی

هستی
12 مهر 92 10:26
عزیزممممممممممممممممممممممممممممم
ممنون عزیزمممممممممم

ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
12 مهر 92 20:24
سلام الهام جون خوبید؟
ممنون عزیزم که تو بخش پرسش وپاسخ همراهمون بودید لطف کردید
عزیزم ما اینا هم کار اقای دایی امیر علی جون هست ولی عکسها باز نمی شد برامن انشالله دفعه دیگه که اومدم بتونم ببینم
گفته بودید ایدی اره دارم
مریم مامان دونه برفی
20 مهر 92 11:49
شیرین زبون من ..
خدای من آدم دلش واسه نوزادهای کوچولو میسوزه
آخه خیلی معصومن . من هم یاد چوچولوئیهای امیرعلی افتادم .دلم میخواد الان امیرعلی شما رو بغل کنمو بوی شیرشو احسااس کنم......
گلم از این روزهاگرچه خیلی سخته استفاده کن . چون دیگه برای این فرزندت تکرار نمیشه صدای گریه هاشو عاشقانه گوش کن.
ممنون عزیزم

fariba
8 دی 92 22:10
زمزمـــ♥ـه محبـــ℘ــت
3 تیر 93 8:46
خدا حفظش کنه ابجی جوون برای من هم دعا کن خدا بهم بده هنوز چشم انتظارم عزیزم
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزه دلم /انشالله که بعد از ماه مبارک رمضان دامنتون سبز بشه/الهی آمین
زمزمـــ♥ـه محبـــ℘ــت
3 تیر 93 8:47
منو ماه رمضان یادت باشه ابجی جوووووونم خوب من هم دوست دارم 3 نفره بشیم
مامان الهام
پاسخ
انشالله که به زودی های زود 3 نفره میشیداینجوری
fatemh
27 اردیبهشت 95 20:57
سلام اگه می خوای عکس کودکتو توی قاب بگیری تو قسمت نظرات بهم بگو نمونه هاشم براتون گذاشتم