امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

دوستانه امیر علی جونم

1392/7/7 16:51
نویسنده : مامان الهام
715 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یگانه خانم دختر خاله امیرعلی اومده بود خونه مادر و با امیرعلی بازی کرد و دایی محمد ش هم با اونا بازی کرد عکساشو ببینیدنیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

سارا مامانی شیدا
8 مهر 92 12:33
مامان مبينا
8 مهر 92 18:19
سلام عزيزم خدا بهتون ببخشه . ايشالا خدا نگهش داره خوشحال شدم از آشناييتون به ما هم سر بزنين
میترا
9 مهر 92 12:53
خوش به حال امیرعلی چقدر دوست دارد
ممنون عزیزم

مامان نرگس جون
10 مهر 92 18:49
سلام گلم. وای پسر گلت رو ببوس.افتخار لینک میدی؟ دوس داشتی به سر بزن
الهام مامان محیا
10 مهر 92 19:51
سلام الهام جون

راستش از اونجایی که هم اسم هستیم وبلاگت رو پیدا کردم

خوشحال میشم لینک بشیم

وای که چقدر این امیر علی عسل خوشمله



سلام گلم
با افتخار لینک شدی
ساره دختر خاله نفس
11 مهر 92 21:04
چرا به من سر نمی زنید
ای بابا روچشم

هستی
12 مهر 92 10:25
ای جونننننننننننننننننننننننننننننننننننن!چه ناناس
دایی محمد
12 مهر 92 20:42
وای دایی محمد الهی فدایه یگانه جونی وامیرعلی بشه.
ممنون داداشی جوننننننننننننننن

admin
12 مهر 92 21:22
سلام من شما رو لینک کردم لطفا بنرمو تو وبتون قرار بدید و خبر بدید ممنون کد بنر
admin
12 مهر 92 21:52
چشم راستی سلام منو به امیر علی جون برسون
مامان هدیه
13 مهر 92 12:03
سلام خوبی تازه با بلاگت آشنا شدم خوشحال میشم به منم سر بزنی آپم از اتاق پسرم بهراد هست نظر بدی خوشحال میشم
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
13 مهر 92 16:34
سلام الهام جون خوبید؟
وای خدارا شکر بالاخره عکسها باز شدن
فدای امیر علی که چقدر شکره خدا حفظش کنه راستی دقیقآ چند وقتشه وای که چه حال وهوایی دارید با این گل پسملی


سلام عزیزم مرسی عزیزم//امروز 16مهر دقیقا 43 روزشه
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
13 مهر 92 16:40
الهام جون حسابی منو خجالت زده کردید چقدر شما خوبید معلومه بسیار خانم بزرگوار ودوست داشتنی ومهربانی هستید اخه من بعضی وقتها یه سوالاتی برام پیش میاد یا یه چیز جالب تو یه وب می بینم ازشون که سوال می کنم جواب نمی دن ولی شما بدون اینکه خودم ازتون بخوام این مهربونی رو در حق من تمام کردید عزییییییییییییییییییییزم ممنون میشم اگه این بزرگی رو کنه گل داداشت اگه هم نشد اصلآ ایرادی نداره وقتشونو نمی گیرم ممنون عزیزم
مهسا مامان نورا
13 مهر 92 21:18
ای جانمممممممم چه زیبا راستی مامانی سرعت باز کردن مطالب و عکسها خیلی پایین چرا ؟ راستی ما اپیم


گلم شاید سرعته شما پایینه و البته کیفیت عکسا هم بالاست
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
13 مهر 92 22:48
سلاااااااااام وااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم منو سورپرایز کردید ای جااااااااااانم اصلآ فکرشو نمی کردم به این زودی آماده شه تازه داشتم یه عکس انتخاب می کردم ممنون عزیزم حالا من در عوض زحمتی که کشیدی چکار می تونم انجام بدم الهی همیشه زنده باشید وپاینده امیر علی جون هم مثل دایی مهربون وبا استعدادش بشه که می دونم بچه به داییش میره
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
13 مهر 92 22:48
خصوصی محمد والهام جان
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
13 مهر 92 23:06
محمد جان خیلی زیبا بود الهام جون ممنون انشالله هم داداش محمد وهم امیر علی جونو دامادشون کنید
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
13 مهر 92 23:11
صفحه ورودی وبتو باز دایی مهندس تغییرش داده خیلی خوشگله
گل گیسو
14 مهر 92 15:42
سلام خانومی خدا حفظش کنه خیلی نازه منم عاشق اسم امیر علیم ایشاله اگه خدا بهم پسر داد حتما اسمش امیر علیه
مامان آینده
14 مهر 92 19:42
سلام عزیزم
خدا بهتون ببخشه گل پسر رو
ماشاالله به این همبازی خوشگل
خوشبخت باشید مهربون

ممنون عزیزم
مهسا مامان نورا
15 مهر 92 17:22
روز کودک مبارک شیرینی خونه
ممنون عزیزم

ساره دختر خاله نفس
18 مهر 92 19:06
سلام شما کجا دادید وبتون رو طراحی کرده؟
سلام عزیزم
منظور شما رو نمی فهمم

ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
19 مهر 92 0:26
سلام الهام جان خوبید؟امیر علی جونم خوبه من اومدم ولی می بینم که هنوز وقت نکردید آپ کنید معلومه حسابی سرتون شلوغه منم همین گرفتاری رو دارم با این تفاوت که وروجکهای من دوتا هستن


سلام ممنون امیرعلی هم خوبه و سلام میروسونه واقعا آره خیلی سر شلوغه شاید امروز آپ کنم
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
19 مهر 92 0:30
الهام جون چطورید با زحمات ما این داداش گلت آقا محمد حسابی مارو شرمنده کرد امیدوارم یه جوری از خجالتش دربیام
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
19 مهر 92 0:31
سلام الهام جان خوبید؟امیر علی جونم خوبه من اومدم ولی می بینم که هنوز وقت نکردید آپ کنید معلومه حسابی سرتون شلوغه منم همین گرفتاری رو دارم با این تفاوت که وروجکهای من دوتا هستن
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
19 مهر 92 0:33
محمد جان ممنون که زحمت کشیدید کدرو دریافت کردم ولی پیامتون کامل نبود که بدونم کدرو کجا بذارمهرجاامتهانش کردم نشد
ناهیدمامان فاطمه گلی ومحمرضا
19 مهر 92 0:36
امیر علی رو از طرف من ببوسید
مینا/2012
22 مهر 92 14:31
عزیزم وبلاگ خوشملی داری خسته نباشیییییییی مینا
مامان نیکا
22 مهر 92 14:46
چه لباس خوشملی داری
ممنون گلمم

مامان فاطمه
25 مهر 92 20:33
چه دوستای نازی
اونم دایی امیر علی هست دیگه؟
خدابیشترشون کنه


اره عزیزم .....ایشاللهههههههههههههههههههههههه