امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

ماهگرد سه ماهگی جیگرم

1392/9/4 22:33
نویسنده : مامان الهام
356 بازدید
اشتراک گذاری

باسلام

امروز ماهگرد سه ماهگی امیرعلی ام بود و صبح با کمک مامانم بردیمش حمام و انقدر نازو جیگر شده که نگو و نپرس و الانم  لالا کرده و فرصت کردم بیام اینجا و از  پیشرفت هاش تو این سه ماه گذشته مطلب بزارم

اول این که از زمانی که 20 روزش یا شایدم کمترش بود اغون و واغون کردنش رو شروع کرد و الان پیشرفت های زیادی در این زمینه پیدا کرده و با صدای بلند و واضح به اصطلاحه خودمون آقا میگه وهمه ذوقش رو میکنن و من بهش افتخار میکنم و یه کاره دیگه که تو این مدت میتونه انجام بده گرفتن جغجغه اش وتکون دادن اون و خوشحال شدنش که میتونه خودش صدا ایجاد کنه

مهارته دیگه اش تکان دادنه سرش در حالت های مختلف وعکس العمل نشان دادن به صدا

خلاصه براتون بگم که امیرعلی ام کلی دلبری کرده تو این 3 ماهو و من رو مشتاق تر کرده که تند تند بزرگ بشه ومن با چشمام پیشرفت هاشو ببینم ولذته مادر بودن رو با تموم وجودم احساس کنم و از طرفی هم این زمانا واسه ام خیلی خیلی شیرینه با  وجوده تموم سختی هاش// و میترسم با بزرگ شدنش  و مستقل شدنه خودش این حس ها هم تموم بشه اما ذهنم رو مشغول این افکار نمیکنم و از  تک تک این لحظه ها و زمان ها به نحو احسن استفاده میکنم.راستی مامانا و دوستایه نی نی وبلاگ برام دعا کنید تا خدا یه اراده ای بهم بده تا بتونم ترمه آخره دانشگاهم رو به خوبی سپری کنم و این جیگرم  بهم فرصته درس خوندن رو بده//فداییه همتون// دوستتون دارمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

توت فرنگی (مامان علیرضا)
5 آذر 92 23:51
سلام گل پسر ناناز من 3 ماهگیت مبارک عزیزم انشالله الهام جان ترم آخر دانشگاهت رو هم به سلامتی . موفقیت می گذرونی و یه روزی مثل من دلت برای این روزهای دانشگاه تنگ می شه
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم
M:M ܓܨ☆
6 آذر 92 14:04
سلام الهام خانم خوبید؟خیلی ممنونم درست کردم اینم ینک تصویرش ببینید خوشتون میاد؟ اگه خوشتون میادبگیدبراتون کدلوگورودرست کنم
مامان الهام
پاسخ
سلام ممنون راستش خودم یه لوگو درست کردم ولی بازهم ممنون
میترا
7 آذر 92 12:51
سومین ماه تولدت مبارک
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
10 آذر 92 14:14
ای خاله به قربونت با اون نازو اداهات عزیزم ماهگرد سه ماهگیت مبارک الهی 300 سال زنده وسروحال باشی خاله جون
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جاااااااااااااااااااااان
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
10 آذر 92 14:19
الهام جون همینطوری که گفتی این شیرینترین لحظه هات هست دیگه این زمان بر نمی گرده تا می تونی استفاده کن از لحظات شیرین با امیر علی بودن لذت ببر گلم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
10 آذر 92 14:22
الهام جون شما ماشالله با اون پشتکارواراده خوبی که دارید مطمئن باش موفق میشید ما هم برای موفقیتت دعا می کنیم ما هم دوستتون داریم یه دنیا می بوسمتون
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
10 آذر 92 14:25
الهام جون صفحات قبلی باز نمیشه نمی دونم چه مشکلی پیش اومده خیلی مشتاقم ببینم خاطرات قبلیتون چیه حالا بعدآ میام شاید برام باز شد
مامان پارسا
12 آذر 92 11:07
عزيزم سه ماهگيت مبارك
مامان الهام
پاسخ
ممنون مامان پارسا جان
fariba
8 دی 92 21:59
آخی چه جالب ایشاالله دومادیش الهام جون