امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

عکس های فتوشاپی هستی من

1392/9/7 17:28
نویسنده : مامان الهام
879 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دلم از خدا میخام همیشه دلت شاد و لبت خندون باشهلبخندلبخندلبخندلبخند

تو عزیزم دلمی ای تمام هستی من

عشق منی توووووووووووو

بازهم مارو ما نظرای گرمتون همراهی کنید و نظر یادتون نره

 

به یاد کودکیام باشیم و کودک درونمان رو زنده نگاه داریم

پا به پای کودکی هایم بیا                  کفش هایت را به پا کن تا به تا

قاه قاه خنده ات را ساز کن                    باز هم با خنده ات اعجاز کن

پا بکوب و لج کن و راضی نشو          با کسی جز عشق همبازی نشو

بچه های کوچه را هم کن خبر               عاقلی را یک شب از یادت ببر

خاله بازی کن به رسم کودکی                    با همان چادر نماز پولکی

طعم چای و قوری گلدارمان                لحظه های ناب بی تکرارمان

مادری از جنس باران داشتیم             در کنارش خواب آسان داشتیم

یا پدر اسطوره  دنیای ما                          قهرمان باور زیبای ما

قصه های هر شب مادربزرگ                 ماجرای بزبز قندی و گرگ 

غصه هرگز فرصت جولان نداشت         خنده های کودکی پایان نداشت

هر کسی  رنگ خودش بی شیله بود      ثروت هر بچه قدری تیله بود

ای شریک نان و گردو و پنیر  !             همکلاسی ! باز دستم را بگیر

مثل تو دیگر کسی یکرنگ نیست       آن دل نازت برایم تنگ نیست ؟

حال ما را از کسی پرسیده ای ؟        مثل ما بال و پرت را چیده ای ؟

حسرت پرواز داری در قفس؟         می کشی مشکل در این دنیا نفس؟

سادگی هایت برایت تنگ نیست ؟    رنگ بی رنگیت اسیر رنگ نیست ؟

رنگ دنیایت هنوزم آبی است ؟          آسمان باورت مهتابی است ؟

هرکجایی شعر باران را بخوان           ساده باش و باز هم کودک بمان

باز باران با ترانه ، گریه کن !              کودکی تو ، کودکانه گریه کن!

ای رفیق روز های گرم و سرد            سادگی هایم به سویم باز گرد!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

توت فرنگی (مامان علیرضا)
8 آذر 92 0:35
به به احسنت چه عکسهای قشنگی مامانی دستت درد نکنه خیلی قشنگ شده
میترا
8 آذر 92 18:16
توت فرنگی (مامان علیرضا)
9 آذر 92 14:16
سلام عزیزم خوبی پسرت خوبه امیرعلی جون رو ببوس از طرف من چشم لوگو رو هم عوض می کنم آفرین خیلی قشنگ درست کردی
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم//بله دست بوسه//ممنون
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
10 آذر 92 14:09
سلام انشالله همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه گلاب وناز خاله
مامان الهام
پاسخ
همچنین واسه شما
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
10 آذر 92 14:11
چه عکسهای نازی انشالله همیشه مثل الان دلتون خالی از غم وغصه باشه ودر کنار هم بهترین لحظه هارو سپری کنید
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
10 آذر 92 14:12
الهام جون این شعر خیلی قشنگ بود معلومه به شعر خیلی علاقه دارید مثل من ومطمئنم امیر علی جونو شاعری توانا بار می آورید من با اجازه رو نوشت از این شعر بر می دارم که یاد فاطمه بدم
مامان الهام
پاسخ
بله ناهیدجان به شعر ومتن ادبی علاقه ی زیادی دارم//بله حتما گلم خوشحال شدم از شعرخوشت اومد وخوشحال تر شدم واسه اینکه میخاین به فاطمه جون یادش بدین
M:M ܓܨ☆
15 آذر 92 11:02
بهم سرنمیزنی؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان الهام
پاسخ
اگه وروجکم بذاره باش
مامان آیاتای
19 آذر 92 11:32
جیگر شدی هااااااااا
مامان الهام
پاسخ
ممنون گلم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 آذر 92 23:51
سلام عزیزم خوبید امیر علی خوبه؟ الهام جون چرا آپ نمی کنید بابا دلم برا کارهای امیر علی وعکسهاش یه ذره شده قربونش برم هر وقت میام می بینم تا خبری نیست عزیزم الان اومدید چترم نی نی گپ ولی مدتیه نمی دونم چرا چترم پیام رد وبدل نمی کنهروی امیر علی جون ببوسید
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم خوبم امیرعلی هم خوبه//فدات بشم الان آپ کردم و دلیل نیومدنم رو توضیح دادم//فدات بشم من اومده بودم نی نی گپ اما واسه منم همین مشکل رو داشت//قربونت برم شمام رویه ماهه کوچولوهاتو از طرفه خاله الهامشون ببوسس
مامان یزدان
24 آذر 92 9:15
عزیزم وبلاگ خیلی قشنگی داری.
مامان حنانه
25 آذر 92 23:57
fariba
8 دی 92 21:57
خوش بحال امیرعلی جون با این مامانی باذوق.خدا کنه منم حوصله داشته باشم ازین کارا بکنم ایام بکام
مامان الهام
پاسخ
خاله جون من به غیره یه مامانه با ذوق یه دایی ناز هم دارم که تمومه این کاره هنره اونه
کب
11 بهمن 92 1:09
سلام عزیزم امیرعلی جون خیلی نازه.خدا برات نگهش داره همیشه سایه پدر مادر بالا سرش باشه ازطرف من ببوسش
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم اسمتون رو کامل ننوشتید اما حدس میزنم کبری دوسته عزیزم باشی. موفق باشی گلم. ایشالله برایه خودتون.