امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

لالایی عزیزه جیگرم امیرعلی جانم

1392/9/23 19:03
نویسنده : مامان الهام
534 بازدید
اشتراک گذاری

لالالا گل فندق


مامان رفته سر صندوق


لالالا گل زیره چرا خوابت نمی گیره


بخواب ای نازنین من مامان قربون تو میره

لالا که لالاتم


اسیر قد و بالاتم

لالالا گل زردم

 

به قربوت تو می گردم


لالالا گل سوسن


سرت خم کن لبت بوسم


لالالا حبیب من


به دردی طبیب من

/////////مهربونایه گلم  مخصوصا مامانه علیرضا جان 

و مامانه فاطمه جان ومحمد رضا  جان فدایه محبتتون///

من این مدت درگیره امتحاناتم هستم و کمتر میتونم آپ باشم خیلی سخت میگذره بهم از یه طرف امیرعلی و شیطونیاش و از یه طرفم استرس امتحاناتم و خوندن های هراز گاهی// وفقط امیدوارم  به دعایه شما عزیزان که با مهربونیتون از خدایه مهربون بخواین که به خوبی وخوشی این برهان رو پشت سر بگذارم//

 

امروز هم مامانی امیرعلی رو اورد خونه مادرجون و دایی محمد با گوشی باباعلی ازش عکس گرفت بابت کیفیت پایین عکس ها از همتون عذر میخام.

امیرعلی ودختر خاله اش یگانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان یزدان
24 آذر 92 9:16
چه پسمل نانازی
مامان الهام
پاسخ
فداتون گل پسرشمام نانازه
مامان یزدان
24 آذر 92 9:18
عزیزم با افتخار لینک شدی.
توت فرنگی(مامان علیرضا)
25 آذر 92 11:49
ای جانم چه پسمل نازی شده ماشالله بزرگ شده آقا کوچولوی خوشمزه من نشستی
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 آذر 92 19:38
سلاااااااااااااااااااااااام واییییییییییییییییی فدات امیر علی جونم بالاخره چشممان به جمال شماروشن شد فدات خاله جون کجا بودی دلم یه دنیا برات تنگ شده بود هروقت میومدم یدم اپ نکردید بگو مامان الهام امتهان داشته انشالله الهام جون موفق باشید چقدر سخته با بچه درس و دانشگاه وامتهان فخدا کمکت کنه چطور حال واحوالات انشالله که خوب باشید ماشالله چه پسملی شده
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 آذر 92 19:39
امیر علی چه دختر خاله نازی داری انشالله همیشه سالم باشی تا زود بزرگ بشی مثل یگانه جون مامانی رو اذیت نکنیااااااا تا خوب به امتهاناش برسه
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزه دلم فداتشم منکه فدایه بچه آجیم میشم خیلی نازنازیه//گلم خیلی بهم سخت میبگذزه نمیدونم به کارایه خونه برسم یا درس بخونم// همینکه میخابه سردرگم میشم تا بیام یه کاری رو شروع کنم بیدار شده و دلبری میکنه
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 آذر 92 19:41
الهام جونم ببخشید یه کم دیر اومدم اخه بچه ها مریض بودن بد طوری همسری هم یه روز اومد خونه تا اونم داغونه مارو فرستاد خونه بابام که یه وقت من وبچه ها بدتر نشیم به همین خاطر نتونستم بیام شرمنده
مامان الهام
پاسخ
وای ناهید جان خدا بد نده.. خیلی ناراحت شدم گلم//ایشالله کهبچه ها و همسری بهتر بشید
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 آذر 92 19:42
امیر علی رو یه بوس ابدار بکنید لپاشو یه گاز بگیرید به جای من
مامان الهام
پاسخ
بله حتما عزیزم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 آذر 92 19:43
عزیزم الهام جون تشکر برای چی ما که کاری نکردیم وظیفه دوستی بود عزیزم
مامان الهام
پاسخ
فدات بشم همینکه بیادم بودی کلی کاره
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 آذر 92 19:44
فدای شیطنتهات گل نازم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 آذر 92 19:44
عکسات خیلی قشنگن کیفیتش هم که خوبه بد نیست
مامان الهام
پاسخ
چشماتون خوشکل میبینه//خب به نسبته عکسایه قبلی کیفیت پایینه
مامان حنانه
25 آذر 92 23:56
ماشاالله چه پسر جیگری
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان آیاتای
26 آذر 92 17:07
ماشاله به دوتاشون
مامان الهام
پاسخ
ممنون ماشالله به آیاتای شما
[MaDaR[MaNiA
2 دی 92 17:56
وای قربونش برم الهی چقدر نازه میگم خواهر گلم اگه میشه به وبلاگ منم سر بزنید و نظر بزارید[ خیلی با مزس
fariba
8 دی 92 21:54
آخی ایشاالله به خوشی امتحاناتو پاس کنی.دوران سختیه اما تموم میشه
مامان الهام
پاسخ
گلم دعایه شما تو این لحظه هایه زیبایه بارداری زودتر میگیره دعا کن برام به خوبی بگذرونم.فداتشم
مامان آیاتای
27 دی 92 16:13
قربون اخمات
مامان الهام
پاسخ
فدات خاله جونم