امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

میم مثل مادر

1392/9/24 15:41
نویسنده : مامان الهام
493 بازدید
اشتراک گذاری

مادر شدن و حس مادری زیباترین احساسیه که هر زنی تو زندگیش میتونه تجربه کنه

ودر واقع تجلی از احساساته بهشتیه

.................

 

و من خودم به شخصه قبل از مادر شدن احساسات مادرانه رو درک نمیکردم小羊乖乖0026

و نمیتونستم بفهمم که چه طمعی داره

و واقعا سخت ترین  و بی رحمانه ترین کار تو دنیا جدا کردنه مادر از فرزندشه 小羊乖乖0047

و با تموم وجودم از خدایه مهربون که خودش احساس مادری رو تو وجود هر زنی قرار داده میخام که این حس رو متداول قرار بده و فرزند تا زمانی که به مادرش نیاز داره کنار و همراهش باشهhttp://www.pixelbee.com/dolls/chibi/mothersday/mothersday008.gif

این حرفایی که میزنم هم با آهنگی که تو وب گذاشتم هماهنگی داره و قبلا حسی نسبت به این آهنگ نداشتم و دیشب داشتم گوش میدادمو واسه امیر علی گذاشتم و مثه لالایی براش بود و خوابش برد و به جا دیدم که تو وبم بزارم تا شما مامانای عزیز هم استفاده کنید و اگه دوست داشتید میتونید اون رو با حجم کم دانلود کنید//

حس مادری همتون همیشگی و متداول http://www.animationplayhouse.com/kiss.gif

........

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

چقدر مث بچگی هام  لالایی هاتو دوست دارم

سادگی ها تو دوست دارم ، خستگی ها تو دوست دارم

چادر نماز زیر لب خدا خدا تو دوست دارم

 

کاشکی رو تاقچه ی دلت آینه و شمعدون میشدم

تو دشت ابری چشات یه قطره بارون میشدم

کاشکی میشد یه دشت گل برات لالایی بخونم

یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم

 

بخواب که میخوام تو چشات ستاره هامو بشمارم

پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم

دنیا اگه خوب ... اگه بد ، با تو برام دیدنیه

باغ گلای اطلسی ، با تو برام چیدنیه

 

مـــــــــــــــادر ...

 

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

لالایی ها تو دوست دارم ، بغض صداتو دوست دارم

 

مـــــــــــــــادر ...

 

لالایی ...

لالایی ...

دانلود آهنگ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مائده
24 آذر 92 15:36
خدا ایشالله امیرعلی جونوبهت ببخش خانومییییییییییییییییییی
مامان الهام
پاسخ
فداتشم مائده جان
مریم مامان دونه برفی
25 آذر 92 11:23
سلام مامان مهربون لالایی زیبایی بود موفق باشید. با پست « اولین های امیرعلی » آپم تشریف بیارید.
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم//بله به روی چشم حتما میام
توت فرنگی(مامان علیرضا)
25 آذر 92 11:50
خیلی قشنگ بود خیلی عزیزم
مامان الهام
پاسخ
فداتشم عزیزم
میترا
25 آذر 92 12:28
از مترسکی پرسیدم : آیا از تنها ماندن در این مزرعه بیزار نشدی؟ پاسخ داد : در ترساندن دیگران برای من لذت به یادماندنی است ، پس من از کار خود راضی هستم و هرگز از آن بیزار نمی شوم . اندکی اندیشیدم و سپس گفتم : راست گفتی ! من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم . گفت : تو اشتباه می‌‌ کنی ! زیرا کسی نمی تواند چنین لذتی را ببرد مگر آنکه درونش مانند من با کاه پر شده باشد !!!!
میترا
25 آذر 92 15:14
خصوصی
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 آذر 92 19:45
انشالله خداوند این حس زیبای مادری رو هیچ وقت ازت نگیره ودر کنار هم خوشبخت باشید
مامان الهام
پاسخ
ممنون ناهید جون
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 آذر 92 19:49
الهام جون خوشحالم که این حس زیبای مادری رو در وجودت احساس کردی انشالله این حس هنوز هم زیباتر بشه
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 آذر 92 19:51
اسپیکر من خراب هست کاش می تونستم منم این ا]نگ رو گوش می دادم انشالله درستش که کردم حتمآ ما هم فیض می بریمدستتون درد نکنه که دانلودش رو گذاشتید
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 آذر 92 19:52
اهااااااااااااااااااااااااا حالا که متن شعر رو خوندم فهمیدم که قبلآ شنیده بودم خییییییییییییییلی قشنگه
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
28 آذر 92 19:10
الهام جون ببخشید من رفتم نتونستم بیشتر از حضورتون فیض ببرم ـخه بچه ها بیدار شدن از بس بهم نق زدن که نتونستم بیشتر بمونم ببخشید امیر علی جونو ببوسید مواظب خودتون باشید خصوصی دارید عزیزم
fariba
8 دی 92 21:52
الهام جونم این احساس زیبارو بهت تبریک میگم و از خدا میخوام همیشه سایت رو سره امیرعلی جون باشه و خدا هم این نعمت زیبای الهی رو بهتون ببخشهدر ضمن الهام جونم من به تازگی به لطف خدا باردار شدم الان تو هفته پنجمم برام دعا کن انشاالله نی نی مون به سلامتی بدنیا بیاد و منم این احساس قشنگو تجربه کنمراستی این آدرس وبلاگه دیگمه خوشحال میشم تشریف بیاری mfghh638.niniweblog.com
مامان الهام
پاسخ
سلام فریبا جان. گلم واقعاخوشحال شدم. جونم مراقبه خودتو نی نی ات باش.من فدایه هر دوتون. بله حتما میام
سحر مامان یسنا
5 بهمن 92 21:53
واقعا اهنگ زیبایی بود راست میگی مادر بودن یه حسی تو وجو ادمه که با هیچ چیز نمیشه عوضش کرد