امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

و سوپرایز......................

1392/11/8 0:33
نویسنده : مامان الهام
873 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان همین طور که قول داده بودم یه سوپرایز واسه دوستان عزیزم داشتم هوراهوراهورا

و سر قولم هستم اما یهو با داداشم نشستیم فکر کردیم که چی میتونه خیلی خوب باشه داداشم این پیشنهاد رو داد فکر میکنید چی به ذهنش رسید

درست کردن یه کلیپ زیبا با عکسه نی نی های  خوشگل  شما

منم دست به کار شدم به ذوستان پیام دادم که عکس از وب گل پسرا و گل دختراشون کپی کنیم تا هرچه زودتر آماده بشه اما زهی خیال باطل که کیفیت عکس ها خوب نبود یا سایزش مناسب نبود و این باعث میشد کارمون خوب نشه

به خاطر همین به دوستان دوباره پیام دادم که عکسه ناز دردونه هاشون رو به ایمیلم بفرستن

تا هم مورد پسند خودشون باشه هم کیفیتش خوب باشه.

 

راستی بعضی دوستانه عزیزم بودن که نی نی تو راهی داشتن 504.gif

و از اونجایی که نمیشه از تو اونجا ازشون عکس گرفتfotograaf.gifخنده

به همین دلیل ازشون عذر میخام اما خب چاره ای نیست.

اونا بشینن کلیپ رو نگاه کنن و چیزایه خوشمزه بخورن تا نی نی هاشون تپل مپل بشن بعد از به خوبی گذروندن مدت باردای این جوری بشنCaillou con su familiaهوراهورا

 

راستی دوستان شاید من  تعدادی رو فراموش کرده باشم بهشون پیام بدم که عکس رو واسه ام میل کنن  تا اونجایی که میتونم میفرستم ولی اگه احیانا اومدید اینجا و من براتون پیام نفرستاده بودم به بزرگواری خودتون منو ببخشین و عکسه فرزند دلبندتان رو افتخار بدید و برام بفرستید

 

اینم ایمیلم

skinak2@yahoo.com

دوستتون دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه

0-025.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

سمانه(خاله ی فریما)
8 بهمن 92 1:09
من ایمیلم مشکل داره ایمیل میدم یند مبسه ولی فرستاده نمیشه ارور میده
مامان الهام
پاسخ
اشکالی نداره عزیزم یه عکسا دخملتون رو کپی میکنم
مامان محمد ماهان جونی
8 بهمن 92 1:09
سلام عزیزم ممنون که به وب ما سر زدی راستش من دیر رسیدم و زمان رای گیری تموم شده بود خوشحال میشم که محمد ماهان رو لینک کنید منم اگر اجازه بدید امیر علی جون رو لینک می کنم راستی یه سوال ؟ میشه لطفا راهنمایی کنید با امیر علی جون چطور می تونید این همه وبلاگ رو آپدیت کنید محمد ماهان که از 6 صبح تا 1 شب به من آویزونه لطفا راهنمایی نمایید؟ممنونم
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم/عزیزم با افتخار لینک تون کردم/گلم جوابه سوالتون رو به وبتون فرستادمراستی یه عکس از محمدماهان جون به ایمیلم بفرست
مونا
8 بهمن 92 1:21
سلام مادر عزیز. ماشاله به پسر گلت. وبلاگ قشنگ و باحالی داری. عکسهای قشنگی هم از پسرت گذاشتی. خوش باشید
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم/ چشماتون خوشگل میبینه/ شمام همیشه خوش باشید/
اسپاترا
8 بهمن 92 1:55
عزیزم عکس آدریان رو به ایمیلت فرستادم
(زهره)مامان فاطمه
8 بهمن 92 9:04
سلام عزیزم ممنون گلم حالا بگو کدوم عکسشو بفرستم براتون عزیزم
مامان الهام
پاسخ
براتون فرستادم عزیزم
(زهره)مامان فاطمه
8 بهمن 92 9:24
مامان پارسا
8 بهمن 92 9:44
سلام، ممنون که به من سر زدی و حالم رو پرسیدی، خوب به خاطر شیطونی های پارسا دستم شکست. عزیزم از کدوم عکس پارسا خوشت اومده که گفتی به دلم نشسته و می خوام کپی کنم تا همون رو برات بفرستم البته اگه دم دستم باشه...
مامان روژینا
8 بهمن 92 10:06
سلام عزیزم ممنون که لطف میکنی!بابا یه رای که دیگه این حرفارو نداره ولیبه هر حال ممنون ازتامیر علی کوچولومو بوس خالهآدرس عکس آپلود شده روژینا:http://www.niniweblog.com/upl/rozhina91/13857956239.jpg و یکی دیگه هم هست http://www.niniweblog.com/upl/rozhina91/13857969660.jpg اگه عکس دیگه ای خودت خوشت اومده بهم خبر بده گلم
مامان الهام
پاسخ
باشه عزیزم
شادی
8 بهمن 92 10:54
چقدر کار جالبی.ماشالله به شما که اینقدر خوش ذوق هستین . کلی ازتون انرژی مثبت گرفتم. گلم فقط بگو عکس چجوری باشه؟مثلا فقط از صورت باشه؟ عکس آتلیه ای خوبه؟فدات.
مامان الهام
پاسخ
فداشتم شادی جان.خیلی خیلی خوشحالم که از کارم خوشت اومده/ ایشالله نتیجه اش هم خوب بشه. عکس آتلیه باشه بهتره/
(زهره)مامان فاطمه
8 بهمن 92 11:17
عزیزم ایمیلتو چک کن ببین رسید
مامان الهام
پاسخ
عزیزم به دستم رسید/ یه دنیاممنون
مامان نازی
8 بهمن 92 11:25
سلام عزیزم.دست گلت درد نکنه.من 3 تا عکس فرستادم هرکدوم به نظرتون خوب رو انتخاب کنید.
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم. بله حتما
سحر مامان یسنا
8 بهمن 92 12:01
خیلی کار جالبه الهام جون من حتمن میفرستم هم عکس دخترمو هم پسرمو
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم/ کار خوبی میکنی عزیزم/راستی یسنا جان چقدر شبیه بچگی هایه خودته/ کپی برابر اصل
مهدیه مامان محمد کیان
8 بهمن 92 14:24
خاله جون چه کار قشنگی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چه گل پسر ماهی داری خاله!!!!!! امیر علی حدود یک ماه ازم بزرگتره با افتخار تبادل لینک رو قبول میکنم و مامانی وب امیرعلی رو برام لینک میکنه!!!!!!!!!
مامان الهام
پاسخ
سلام مهدیه جان/فداتشم گلم/اخ خاله فدایه تو بشه.گل پسری ماشالله تاج سری ماشالله. منم شما رو لینکیدم. راستی گلم عکسه گل پسر رو به ایمیلم بفرست
مائده
8 بهمن 92 19:13
خاله جوووووووووووووووووون نی نی منم به دنیا امد دلست میکنی
مامان الهام
پاسخ
مبارکت باشه عزیزم فدات بشم مراقبه خودت باش
مامان یاسمینا
8 بهمن 92 23:01
مرسی عزیزم که به کلبه ما هم سر زدی و ما رو هم جزئ رای داده ها حساب کردی قربون این گل پسر و مامان باسلیقه شعکس هم برات ایمیل کردم عزیزم، سورپرایزت خیلی عالیه
فرشته
9 بهمن 92 16:14
خاله میشه منم عکس پسر خالمو براتون بفرستم؟
مامان الهام
پاسخ
اشکالی نداره بفرست
مامان محیا
9 بهمن 92 20:03
سلام عزیزم ممنون ک ب ما سر زدی
مامان ماهان
9 بهمن 92 23:31
سلام گلم شرمنده ایمیل ندارم ولی هر کدوم از عکسارو خواستی وردار گلم ببوس شازده پسرو..... ممنونم
مامان پارسا
10 بهمن 92 8:44
سلام، خوبی؟ امیرعلی جون خوبه؟ عکس ها رو فرستادم، یه چک کن ببین درست اومده؟
مامان الهام
پاسخ
سلام مامان پارساجون. بله به دستم رسید.
مامان بردیا
10 بهمن 92 13:09
یه تعداد عکس برات فرستادم خاله نمیدونم تو وب از کدوم عکس خوشت اومده بود خسته نباشی و روی ماه گل پسرت رو ببوس
مامان پرهام
10 بهمن 92 21:42
سلام خانمی عکس پرهامو فرستادم رسید؟؟خوب بود؟؟
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم بله عالی بود
مامان کوثری
11 بهمن 92 13:37
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم آدرستون باز نکرد
مرمر مامی کسرا کوچولو
11 بهمن 92 18:07
عزیزم منم میل کردم براتون عکس کسرا رو...امیرعلی رو هم ببوس...در ضمن اصلا این رای کوچولو قابل شما و پسر گلمو نداشت...
مامانی غزل جون
11 بهمن 92 22:59
عزیزم عکس های غزل جونی فرستادم ممنونم گلم
*یاسمین*
12 بهمن 92 0:23
سلام خانومی.ببخشید که با تاخیر اومدم.عزیزم یه رای که دیگه قابل امیر علی جونو نداشت.شما خودت صاحب اختیاری عزیزم.باعث افتخاره که به شما عکس بدم http://www.niniweblog.com/upl/ferferii/13696511462.jpg
مامان یزدان
12 بهمن 92 8:41
بعد از چند ماه اومدن هر روزه بالاخره وبتون واسم باز شد.بابا مردم بس که هی سر زدم و ناکام برگشتم
مامان الهام
پاسخ
چرا عزیزم باز نمیشد؟خب حالا وب گل پسرم به دلتون نشست؟
نوشین
12 بهمن 92 9:38
سلام مامانه امیر علی خوبی عزیزم چه حس خوبی بهم میده وقتی میام وب گل پسرتو میبینم خدا نگهدارش باشه گلم من یه وب دیگه هم دارم که تو آدرس سایت به جای نی نی وبلاگ اونو گذاشتم الان میشه بهش سر بزنی و نظرتو بگی خوشحال میشم اینم آدرسشه اینجا هم مینویسمhttp://sharina.mihanblog.com
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم/ بله رفتم نظرهم گذاشتم/ خیلی عالی بود/ دل به دل راه داره منم یه حس خوبی پیدامیکنم وقتی به وبتون میام/ مراقبه مهربونیتون باشید
نوشین
12 بهمن 92 9:40
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
مامان الهام
پاسخ
بله حتما میرم
مامان آوا
12 بهمن 92 13:16
سلام عزیزم من هر کاری میکنم عکس فرستاده نمیشه چیکار کنم
مامان الهام
پاسخ
گلم اشکالی نداره یه عکس هاشوکپی میکنم
توت فرنگی (مامان علیرضا)
12 بهمن 92 14:57
سلام عزیزم خوبی مبارک باشه برنده شدنتون انشالله در تمام مراحل زندگیتون موفق باشین آفرین زدین تو ساخت کلیپ آفرین درست شد بگو منم ببینم
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم/مرسی فداتشم خوبم/ اره دیگه اما فکره اولیه اش از داداشم بود خداکنه که خوب از اب دربیاد
نوشین
12 بهمن 92 16:33
راستی الهام جون میگن امروز که 12بهمن و اول ربیع الثانی هست اگه سوره حمد و توحید رو 70بار تا شنبه دیگه که میشه 8روز بخونی خیلی خوبه و تاثیر گذاره و این که این موضوع هر چند سال یک بار اتفاق میوفته امیدوارم هر چی از خدا می خواهی بهت بده از امروز میتونی هر روز 70 مرتبه سوره حمد و توحید رو تا شنبه دیگه بخونی 70 بار دوست دارم راستی این از این پیاما نیست که تو گوشی میاد میگن به چند نفر بفرست بچه ها تو نی نی سایت می گفتن منم به شما گفتم موفق باشی
مامان الهام
پاسخ
ممنون نوشین جوووووووووون
زهره مامان بارسین
12 بهمن 92 17:30
ممنون خانومی که به وبلاگمون سر زدی خدا امیر علی رو براتون حفظ کنه هزار ماشاا...
مامان الهام
پاسخ
فداتون مامان زهره/ شماهم واقعا پشتکار فوق العاده ای دارید درکنارش هم مادر هنرمندی واسه بارسین جان هستید/ مراقبه مهربونیتون باشین/
شادی
12 بهمن 92 19:44
سلام عزیزم. عکس آوینا رو برات ایمیل کردم. امیدوارم خوب باشه. راستی من پنجشنبه کنکور دارم و ممکنه این چندرزه فرصت نکنم بهتون سر بزنم. ایشالله چند روز دیگه حتما میام پیشتون
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم ایشالله موفق باشی/ برات دعا میکنم/یه رتبه خوب بیاری/
سپید مامان علی و تبسم
13 بهمن 92 12:52
ممنون عزیزم ایشالا همیشه در تمام مراحل زندگی موفق باشه میتونی عکس علی و تبسم رو از وبلاگشون برداری من ایمیلم مشکل داره باز هم از کار زیبات پیشاپیش ممنونم
مامان الهام
پاسخ
چشم حتما برمیدارم/ فداتون
فرشته
13 بهمن 92 20:31
آپم ممنون اگه بهم سر بزنین
مامانی هیما
14 بهمن 92 14:17
کجایی مامانی دل ما که آب شد ،امیر علی جون چطوره خوبه
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم فدات. بزودی اماده میشهامیرعلی هم خوبه
عســــــل❤❤
14 بهمن 92 17:01
دوست دارید یه بالابر با عکس نی نی تون داشته باشید ؟؟؟ خب کاری نداره فقط کافیه توی نسابقه ما شرکت کنین مامان هایی که فتوشاپ بلدن فقط کافیه عکس نی نی شونو بذارن توی یه فلش که شبیه بالابر بشه و خلاصه به سلیقه خودشون توی فتوشاپ طراحیش کنن و عکسشونو اپلود کنن و ادرسشو برام توی نظرات بفرستن بعد از ارسال تمام بالابر ها نوبت اینه که رای جمع کنین و هر کی رای بیشتری داشته باشه براش اگه مشکلی توی بالابر بود درست میکنم و بعد هم کدو میدم تعداد برندگان هم ســــــــه نفره خب عکس هاتو بفرستید منتظرتون هستیم
عســــــل❤❤خاله ی ادریس
14 بهمن 92 23:36
عزیزم عکسا به دستت نرسید ؟ اخه برای کلیپو میگممنتظرتم
مامان الهام
پاسخ
عسل جان چرا بدستم رسید ولی تو این مدت یکم درگیر بودم انشالله به زودی زود اماده میشه
عســــــل❤❤
16 بهمن 92 19:12
سلام اگه دوست دارین توی مسابقه بالابر مارانه وبم شرکت کنین ممنون
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 بهمن 92 14:53
واااااااای الهام جون چکار کردید شمااز بهترین دوستان نی نی وبلاگ ام هستید چقدر با مرام وبا معرفتین کلی به هممون حال دادید مرسی انشالله تنتون سالم ودلتون شاد باشه امیر علی جونم می بوسم ولپشو هم گاز می گیرم
مامان الهام
پاسخ
خانوم طلا شما به من لطف دارید/ بیشتراز این شرمنده ام نکنید انشالله روزگار همواره به کام همه باشهناهید جون نه تورو خدا لپشو گاز نگیر
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 بهمن 92 14:53
محمد دم شما هم گرم
مامان الهام
پاسخ
این واسه ناهید جوناینم واسه داداشمالبته همسرم هم اون شب تا اخرشب پابه پام بود اینم واسه همسری