امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

روز زیبای برفی شهرما

1392/11/15 21:51
نویسنده : مامان الهام
508 بازدید
اشتراک گذاری

 

روز دوشنبه 14 بهمن ماه

ساعت 2 بعداز ظهر برف  شدیدی در استان ما شروع به باریدن کرد

و در عرض نیم ساعت سیمای شهر را به عروس زیبای تبدیل کرد که همه ی مردم از زیبایی و سفیدی آن همه غرق در شادی شدند و امسال برف بی سابقه ای در شهرمان آمد که انشالله به لطف این نعمت الهی امسال مشکل کم آبی نداشته باشیم.

من و امیرعلی هم همان روز راهی خونه ی مادرجون شدیم و اونجا به همراه داداشم که دائی امیرعلی بشه کلی خوش گذروندیم و دو تا آدم برفی و

یه کیک  برفی زیبا درست کردیم که عکسش رو براتون میزارم.

برف آمده شبانه

رو پشت‌بام خانه

برف آمده رو گل‌ها

رو حوض و باغچه‌ی ما

زمین سفید هوا سرد

ببین که برف چها کرد

رو جاده‌ها نشسته

رو مسجد و گلدسته

برف قاصد بهاره

زمستان‌ها می‌باره

سلام سلام سپیدی!

دیشب ز راه رسیدی؟

 

در ضمن دوستان عزیزی که برامون عکس کوچولو هاشون رو فرستاده بودن به دستمون رسید و اون دوستانی هم که عکس به ایمیلم نفرستاده بودن از وبلاگشون کپی کردم و انشالله کلیپ در همین روزهای  پیش رو در حال آماده سازیه  و در وبلاگ گذاشته میشود.   تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

دوستتون دارم

امیرعلی و آدم برفی

کیک 5 طبقهhttp://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/13915239270.jpgیگانه جون دختر خاله امیرعلی جیگرhttp://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/13915233809.jpghttp://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/13915234357.jpghttp://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/13915234642.jpgدرخت زیتون برفیhttp://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/13915236981.jpghttp://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/13915235972.jpgاینم یه بوس خوشگل از طرفه امیرعلی پسر مامان تقدیم به تموم دوستان عزیزhttp://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/13915237459.jpghttp://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/13915233736.jpghttp://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/13915239171.jpghttp://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/13915236054.jpghttp://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/13915237769.jpghttp://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/13915239270.jpghttp://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/13915239814.jpgبابا بزرگ علی <بابا مامان الهام> http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/13915240658.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

شادی
15 بهمن 92 18:54
سلام عزیزم اگر چیزی واسه نی نی نازت لازم داشتی یه سر به وب من بزن
مامانی هیما
16 بهمن 92 9:23
ای جانم قربونش بشم که اینقدر قشنگ بوس میکنه
هم نفس
16 بهمن 92 11:10
سلام خوشحال میشم با پسر نازت به کلبه گرم و صمیمی ماهم سری بزنید..
مامان الهام
پاسخ
سلام همنفس جان بله حتما
هم نفس
16 بهمن 92 13:03
ممنون از حضورت مامانی لطف داری شما.. از طرف من و آقا مهدیار لپای ناز پسرتو ببووووووووووووس
مهدیه مامان محمد کیان
16 بهمن 92 15:23
ای جووووووووووونم.چه آدم برفی خوشجلی.........از اون خوشجل تر چه کیک خوردنی!!!!! خوشبحالتون که تونستین برین برف بازی....... محمد کیان فقط از پشت پنجره دید و به مامانش نشون داد
مامان الهام
پاسخ
چشماتون زیبا میبینه/ خاله فداش
شادی
16 بهمن 92 22:08
عزیزم. چه قدر عکسهاتون خوشگل بودن. آدم برفی ها هم همین طور. خوش باشین همیشه. منتظر کلیپ خوشگلت هم هستم بی صبرانه
مامان الهام
پاسخ
فدات/ممنون گلم/عزیزم همین روزا اماده میشه/ شرمنده یکم طولانی شد
انتها
16 بهمن 92 22:51
مامان امیر چقدآدم برفی تون مانکنه؟راسی برای کدوم شهرید؟
مامان الهام
پاسخ
مانکناصفهان
مامان هاجر ( یوسف و یگانه)
16 بهمن 92 23:14
سلام چه پسمل خوشملی بابا هنرمند خیلی خوشگل شده
مامان الهام
پاسخ
چشماتون خوشگل می بینه
مامان یاسمینا
17 بهمن 92 10:29
وای خوش به حالتون من که امسال هنوز برف ندیدم! ای جونم لبای ناز گل پسری رو ببین
مامان الهام
پاسخ
گلم ایشالله که ببینی
مامان بردیا
17 بهمن 92 10:48
همیشه شاد شاد شاد باشین عزیزم
سحر مامان یسنا
17 بهمن 92 23:31
خاله فدات بشه الاهی امیر علی جونم چقدر ناز نازی شدی
مامان الهام
پاسخ
فدات بشم سحرجونم
سحر مامان یسنا
17 بهمن 92 23:33
الهام جون سلام منم دوست دارم توی مسابقه بالابر شرکت کنم میشه بهم اپلود کرد رو یاد بدی
مهدی
18 بهمن 92 0:16
دلم می خواهد نامت را صدا كنم ! یك طور دیگر! جوری كه هیچ كس صدایت نكرده باشد ! یك طور كه هیچ كس را صدا نكرده باشم ! دلم می خواهد نامت را صدا كنم ! یك طور كه دلت قرص شود كه من هستم , یك طور كه دلم قرص شود كه با بودن من ، تو هم هستی !
مهدی
18 بهمن 92 0:19
سلام مرسی سرزدی به وبلاگ ما شاد شدیم ایشالا اول خدا بعد سایه شما رو سر اقا امیر علی مستدام باشه اااااازت زیاد ابجی
مامان الهام
پاسخ
ممنون
عســــــل❤❤
18 بهمن 92 1:06
برف بازی خوش بگذره امیر علی نفس عزیزم شرک داده شدی برای برنده شدن از بیست و ششم بهمن ماه رای جمع کن عزیزم موفق باشی..........
مامان الهام
پاسخ
ممنون عسل جان ولی این وبت مسدود شده چراااااااااا
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 بهمن 92 2:11
سلام خوشگلم خوبید فداتون بشم چقدر دلم براتون تنگ شده بود فدای امیر علی جونم بشم چقدر ماشالله بزرگ وخوشگل شده الهی بمیرم الهام جون اینقدر دلتنگتون بودم که نگو خوب چطورید چه خبر شده چه برفی دارید انشالله دلتون همیشه به سپیدی برف باشه چقدر خوشحالم که خوشحالیتونو می بینم دلم برا محمد هم تنگ شده حالش خوبه انشالله که بتونم در اولین فرست باهاشون تماس داشته باشم واز حالشون خبر بگیرم اگه انلاین بودن
مامان الهام
پاسخ
سلام ناهید جونم/ گلم من نظرتون رو گرفتم لالا بودم/ اتفاقا داداشم هم پیشم بود/ صبح کامنتتون رو دید کلی هر دومون ذوق کردیم/ نکن دختر غیبت نزنه/ قلب ما ضعیفه دختر
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 بهمن 92 2:14
چه آدم برفیهایی درست کردید خوش به حالتون دل منم لک زده برا دیدن برف ما که از این برفها اصلا نداریم فقط سوزش سرما خوش باشین ببخشید الهام جون دیر وقت هست بازم میام بهتون سر می زنم واز اینگه کامنت گذاشته بودید ونگرانمون شدید شدمنده ام وعذر می خوامامیر علی جون یه عالمه ببوسید
مامان الهام
پاسخ
سلام سلام صدتا سلام به خانوم خانوم/ گلم کجایی؟ دل نگرانتون شدم/گلم دشمنتون شرمنده/
مامان رایان
18 بهمن 92 22:21
سلام عزیزم چه وبلاگ خوشگلی داری ما که شما رو لینک کردیم شما هم ما رو لینک میکنید
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم چشماتون زیبا میبینه/ بله حتما باافتخار
مائده
18 بهمن 92 22:41
صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق تو دلت سبز ، لبت سرخ ، چراغت روشن چرخ روزیت همیشه چرخان ، نفست داغ ، تنت گرم ، دعایت با من روزهایت پی هم خوش باشد
مامان الهام
پاسخ
ممنون مائده جونم زیبا بود/ روزهایه شماهم پی هم خوش باشد
مائده
18 بهمن 92 23:25
صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق تو دلت سبز ، لبت سرخ ، چراغت روشن چرخ روزیت همیشه چرخان ، نفست داغ ، تنت گرم ، دعایت با من روزهایت پی هم خوش باشد
مامان پارسا
19 بهمن 92 9:04
چه عکسهای قشنگی، آفرین خیلی کار جالبی کردی که برای امیر علی جون آدم برفی درست کردی. من که امسال فقط از پشت پنجره و با حسرت و آه به برفها نگاه کردم و به پارسا هم نشون دادم.
مامان الهام
پاسخ
بمیرم گلم ایشالله که دستتون هرچه زودتر خوب بشه/خیلی ناراحت شدم/ایشالله سال دیگه
سمانه (خاله ی فریما)
19 بهمن 92 12:57
قربونش برم چه گل پسریهچه آدم برفیه خوشگلی
مامان الهام
پاسخ
جدی میگید گلم آدم برفی خوب شده؟
الهام مامان علیرضا
19 بهمن 92 23:03
خیلی خوب درست کردید باید حسابی یخ کرده باشید من که توان موندن تو برف و آدم برفی سازی رو در خودم نمی بینم
مامان الهام
پاسخ
اره گلم یخ که کردم ولی من عاشق ادم برفی درست کردنم/ نه اینکه تو شهرمون بعد از 8سال برف حسابی اومد ماهم عقده ایحسابی خوش گذروندیم/ این ادم برفی ها هم کار مشترکه منو داداشمه.
فهیمه
20 بهمن 92 13:20
من هم کیک جیگر تو با اون لبای نازت این هم بوس از طرف من به امیرعلی جون
مامان الهام
پاسخ
اینم بوس از طرفه مامان الهام و امیرعلی جیگرمامان
*یاسمین*
20 بهمن 92 14:48
چه آدم برفیایی شدهتولد آدم برفیتون مبارکایشاله همه از این نعمت زیبا برخوردار بشن و لذت ببرنایشاله پدر عزیزتون هم،همیشه سلامت باشن
مامان الهام
پاسخ
گلم دیده چشمایه شما زیبا بوده/انشالله .ماهم بعد از 8سال یه برف درست وحسابی دیدمیو وحسابی استفاده کردیم و کلی برف بازی کردیم/ گلم آرزویه من سلامتی تمامی پدرها و مادرهاست و سایه شون بالایه سر بچه هاشون باشه
مامان عليرضا
20 بهمن 92 15:03
واي خاله قربون اون بوس كردنت بره.چه پسر مهربوني. ماماني دستت درد نكنه چه آدم برفي قشنگي درست كردي؟
مامان محمدماهان جونی
20 بهمن 92 18:31
عزیزم خیلی آدم برفی و کیک برفیتون قشنگ بود ولی استی من لینک دوستای امیر علی جون رو ندیدم میشه محمد ماهان رو هم تو لینک دوستان قرار بدید ممنون
مامان الهام
پاسخ
چشماتون زیبا میبینه/گلم قالبه وبم یه مشکلی داره لینک ها رو نشون نمیده در اولین فرصت درستش میکنم
nira
20 بهمن 92 21:34
خدا این گل پسر براتون حفظ کنه مرسی از این که به وبلاگ ما سر زدین، رمزو خصوصی می ذارم
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزه دلم/ ممنون بابت رمز
مامان امیر علی
22 بهمن 92 12:00
سلام عزیزم. انشاالله کوچولوی شما هم همیشه سالم باشه.
مامان الهام
پاسخ
ممنون گلم
مامان ریحانه نجفی
22 بهمن 92 15:46
خیلی قشنگه ادم برفیا افرین به این سلیقه
مامان الهام
پاسخ
چشماتون زیبا میبینه
میترا
23 بهمن 92 19:18
خدا زیباست این را در دانه دانه های برف می بینم
مامان الهام
پاسخ
زیبا بود
سارا مامانی شیدا
27 بهمن 92 11:04
ای جووووووووووووووووووونم گل پسر در کنار آدم برفی به خوشگلی عجب عکسی شده خوشحالم که بهتون خوش میگذره
سعیده مامان آنیسا
27 بهمن 92 17:01
خواهر ما که لینک نشدیم
الف ص
28 بهمن 92 16:37
سلام ......مامان امیر علی خوش آمدی ......باز هم بیا.....تولدش مبارک باشه....امیدوارم جشن تولد صد سالگی براش بگیری
مامان الهام
پاسخ
ممنون/ بله حتما
مامان نیلوفر
18 اسفند 92 8:45
جووونم که انقدر ناز بوووس میکنه
مامان فریده
9 اردیبهشت 93 17:24
دوست گلم نظر لطفته با اون نظرهای خوبت دلگرم میشم پسر گلت را ببوسششششششششششش
مامان الهام
پاسخ
فدات فریده جون/ واقعا از خوندنه مطالبه وبت لذت بردم.