امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

توجه توجه کلیپ بالاخره آماده شد

1392/11/19 16:31
نویسنده : مامان الهام
508 بازدید
اشتراک گذاری

                      

                       

                            

با سلام خدمت تموم دوستایه عزیزم بالاخره کلیپ آماده شد

دوستان گلم این اولین تجربه من تو کار درست کردن کلیپه امیدوارم که خوب شده باشه.اوه

البته با کمک داداشم

 

نظر فراموش نشه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (48)

مامانی غزل جون
18 بهمن 92 22:59
سلام گلم خسته نباشی واقعا عالی بود خبلی قشنگ شد افر ین به شما
مامان الهام
پاسخ
ممنون گلم
مائده
18 بهمن 92 23:27
گلم من هرکاری کردم موفق به دیدن این کلیپ نشدم اما مطمئنم خیلی زیبا و قشنگ شده الهام جون رمزم همون قبلیه اگه نداری بهم خبر بده تا بهت بدم
اسپاترا
18 بهمن 92 23:46
سلام خانمی عکس آدریانم داخلش نبود که
مامان الهام
پاسخ
گلم عکسی برام نفرستاده بودبد تو وبتون هم عکس با سایز بالا نبودشرمندتم بخدا
توت فرنگی (مامان علیرضا)
19 بهمن 92 2:39
سلام الهام جان کارت عالی موفق باشی دست آقا دادشتون هم درد نکنه
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم/ ممنون
اسپاترا
19 بهمن 92 8:24
چرا خانمی برات فرستادم حتی جواب ایمیلم رو هم دادی که عکس رو گرفتی دشمنت شرمنده باشه این چیزها پیش میاد دیگه
زهره (مامان فاطمه )
19 بهمن 92 8:52
ممنون عزیزم
مامان پارسا
19 بهمن 92 8:56
سلام، خسته نباشی،خیلی جالب و قشنگ بود. ممنون از زحمتی که کشیدی.
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم/
مامان پرهام
19 بهمن 92 9:11
سلام عزیزم خسته نباشی عالی بود.
مامان الهام
پاسخ
ممنون گلم
مامانی هیما
19 بهمن 92 9:12
ممنون خاله جون خیلی کیلیپ قشنگی شده خسته نباشی
مامان الهام
پاسخ
فداتون
مامان هاجر ( یوسف و یگانه)
19 بهمن 92 9:20
خیلی قشنگ بود دستت طلا
مامان الهام
پاسخ
ممنون
مامان کورش
19 بهمن 92 9:28
کورش منم نبود کلیم عکس با سایز بالا تو وبش بود
مامان الهام
پاسخ
شرمنده/
انتها
19 بهمن 92 10:46
مامان الهام
پاسخ
بخند تا دینا بهت بخنده
مامان سه قلوها
19 بهمن 92 11:16
سلام عزییییییزم دیدمــــــــــــــــش ... خییییییییلی خوب شده گلم ، عااااااالیه دست گلت درد نکنه فنچولای ما هم که اومدن یه دونه دیگه درست کن
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم/ ممنون/ خاله فدایه نی نی هایه شمابشه
سحر مامان یسنا
19 بهمن 92 11:47
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا چقدر ناز شده دستت درد نکنه الهام جون
سمانه (خاله ی فریما)
19 بهمن 92 12:54
خیــــــــــــــــــــــــــــــــلی ممنون عزیزم عالی بود
مامان الهام
پاسخ
فداتتتتتتتتتون
مامان روژینا
19 بهمن 92 13:38
سلام خاله جونی واقعا دستت درد نکنه زحمت کشیدیمن که کلی ذوق کردم راستی میشه تو وبلاگم کپیش کنم؟ البته اگه اجازه بدی؟
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون/خوشحالم که باعث خوشحالی و ذوق کردنتون شدم.بله عزیزم این چه حرفیه کپی کن گلم. اجازه ی ماهم دست شماست
مامی پوریا
19 بهمن 92 13:41
سلام گلم...کارت عالی بود...خسته نباشی عزیزم
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم..خوشحالم که خوشتون اومده.ممنون
مامان آوا
19 بهمن 92 14:18
سلام الهام جون خیلی خلیی عالی شده دستت درد نکنه بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس برای امیر علی ومامان گلش
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم/ خیلی خیلی خوشحالم که خوشتون اومده/ اینم دوتا بوس واسه آوا جون و مامانه نازش
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 بهمن 92 14:48
سلام الهام جونم خوبی گلم فداتون بشم که نگرانتون کردم چشم از این به بعد مهمان کلبتون میشم آبجی مهربانم
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم/ قدمتون رو دو تا تخم چشمام
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 بهمن 92 14:49
وااااااااااااااای عزیزم شما همیشه منو شرمنده کردید چقدر خوشحالم کردید مرسی انشالله همیشه شاد باشید وخدا امیر علی جونو براتون صحیح وسالم نگه داره عزیز دلم
مامان الهام
پاسخ
خیلی خوشحالم که باعثه خوشحالیتون شدم/ این کمترین کار واسه فاطمه جان ومحمدرضا خوشگله خاله اس/ امیدوارم شماهم زندگی به کامتون باشه
مامان آوین گلی
19 بهمن 92 16:10
سلام الهام جون،عکس آوینم اونی نبود که فرستاده بودم ولی دستت درد نکنه خیلی خوب بود
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم/ من از عکسش بیشترخوشم اومد بامزه تر بود/ خداحفظش کنه
فرشته
19 بهمن 92 16:13
مرسی خاله کارتون عالیه
مامان فاطمه
19 بهمن 92 17:31
سلام.هزار ماشالله به گل پسرتون... یه سوال داشتم چطوری میشه کلیپ گذاشت تو وبلاگ؟ممنون میشم بهمون سر بزنی و جوا سوالمو بدی گلم
رادین عشق زندگی...
19 بهمن 92 19:48
مرسی واقعا عالی بود خسته نیاشید
مامان الهام
پاسخ
ممنون گلم/خوشحالم که خوشتون اومده
الهام مامان علیرضا
19 بهمن 92 23:01
سلام به الهام عزیزم و امیر علی نازم خیلی کارتون خوب شده متاسفانه من در زمینۀ کلیپ اصلاً تبحر ندارم ایشالا که خدا امیر جون و براتون حفظ کنه
مامان الهام
پاسخ
سلام الهام جان.علیرضا عزیزه خاله خوبه؟ممنون عزیزم/ خوشحالم کردی به وب گل پسرم سر زدی
شادی
20 بهمن 92 8:25
پس پیام من کو ؟؟! عیبی نداره دوباره تشکر می کنم. دست گلت درد نکنه الهام جون. از برادر مهربونت هم تشکر کن. امیرعلی کوچولو رو هم ببوس. همیشه شاد و سربلند و پیروز باشین
مامان الهام
پاسخ
سلام شادی جان/پیام؟ممنون گلم امیدوارم که خوشتون اومده باشه
شادی
20 بهمن 92 11:14
آخه من قبلا اومده بودم کلی تقدیر و تشکر کرده بودم ازت ولی انگار ثبت نشده بود. بله عکس آوینا جونم بود . دست گلتون باز هم درد نکنه
مامان الهام
پاسخ
شادی جون من تموم نظراتی که برام گذاشته بودید رو تایید کردم
فهیمه
20 بهمن 92 13:14
بسیار زیبا بود.
مامان الهام
پاسخ
گلم وب ندارید؟بیام بهش سر بزنم
*یاسمین*
20 بهمن 92 14:24
خانومی،دست شما و داداشتون درد نکنه،عزیزم تلاشت قابل تقدیرِفقط یه سوال،میشد روی این کلیپ آهنگ گذاشت؟بهر حال ممنون،بوس برای امیر علی جان و مامان خوبش
مامان الهام
پاسخ
گلم روش آهنگ گذاشتم . به نظرتون آهنگهاش خوب نبود؟حتما شما اسپیکرتون خاموش بوده
خواهر رونیا موفرفری
20 بهمن 92 14:30
آفرین آفرین به این مامان هنرمندخیلی کلیپ قشنگی شدهواقعا من نمیتونم این طوری کلیپ درست کنم مرسی دستتون درد نکنه
مامان الهام
پاسخ
ممنون گلم چشماتون زیبا دیده/کار خیلی سختی نیست فقط باید یکم اولش یکی که کاربلده کمکتون کنه من داداشم کمکم بود
مامان محمدماهان جونی
20 بهمن 92 18:08
آفرین به شما مادر با ذوق و سلیقه خیلی قشنگ بود واقعا عالی بود ممنون عزیزم که عکس محمد ماهان رو هم تو کلیپ گذاشتی چون من وقت نکرده بودم ایمیل کنم برات امید به اینکه تو کلیپ عکس پسرم باشه نداشتم واقعا ممنونم عزیزم
مامان الهام
پاسخ
فدات گلم/گلم کار خاصی نکردم. خوشحالم کردی که خوشت اومده
فهیمه
20 بهمن 92 23:32
سلام عزیزم من فهیمه مامان امین جون هستم که از طریق وب آقا علیرضا خان نوری آشنا شدید. منتظر حضور سبزتان هستم.
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم به جا اوردم / مامان علیرضا اونقدر شما رو خوب و دوست داشتنی معرفی کرده بود که به یقین درسته و منم مشتاق شدم بیشتر باهاتون آشنا بشم
مامان بردیا
21 بهمن 92 18:32
عزیز نازنینم واقعا شما و دادشت خسته نباشین خیلی خیلی خیلی عالی بود
مامان الهام
پاسخ
فداتون مامان بردیا جان/سرشار از خوشحالی ام کردی از بابت اینکه خوشت اومده
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
22 بهمن 92 0:12
بازم ممنون گلم منو شرمنده کردید چقدر خوشحالم که مثل خانواده خودتون منو می دونید ولی من قابل این حرفها نیستم عزیز دلمی انشالله خداوند همیشه شمارا سلامت نگه داره وپسر گل وخانواده تون روبهتون ببخشه ودر کنار هم شاد باشی الهام جونم
مامان الهام
پاسخ
آخ گلم این حرفا چیه که میزنی /همین شما و همسرتون و کوچولوهاتون رو سلامت و پاینده نکه داره/ ایشالله همیشه بر لبانتون خنده طنین انداز باشه
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
22 بهمن 92 0:12
واااااااای عزیزم فدات بشم الهام جونم شما خودتون خوبید نمی دونی چقدر دوستتون دارم شما دوستان مجازی چقدر به من روحیه می دید حتی از دوست وآشناهای خودم هم بهترین چقدر به خودم می بالم با وجود شما
مامان الهام
پاسخ
گلم شماهمش منو با حرفایه مهربونتون شرمنده میکنید . زنده باشید
مامان یاسمینا
23 بهمن 92 13:47
مرسی عزیزم خیلی عالی بود، از آقا داداشتونم سپاسگزاریم
مامان الهام
پاسخ
ممنون گلم/
مهناز مامان ترلان کوچولو
24 بهمن 92 1:23
من نتونستم کلیپ رو ببینم سرعت پایین بود یا چیز دیگه نمیدونم به مام سر بزنین
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم حتما سرعتتون پایین بود فکر نکنم مشکله دیگه ای بوده چون دوستان دیگه ام هم دیده بودن/ بله حتما عزیزم الان میام
مامان نازی
25 بهمن 92 1:13
سلام عزیزم.دست گلت درد نکنه عالی شده بود.
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم/ ممنون گلم
ویانا
25 بهمن 92 14:54
سلام مامانی امیر علی جون شما دوست دارید توی مسابقه ی من شرکت کنید مسابقه ی بالابر با عکس نی نی خودتون
مامان الهام
پاسخ
سلام مامان ویانا جون وب تون که مسدوده/ چرا این مدت هر وبی مسابقه بالابر گذاشته بلافاصله بعدش مسدود شده. این یکم شک برانگیزه واسه من..........
شهلا مامان امیرارسلان
26 بهمن 92 19:58
مامانی خیلی قشنگ بود دستت درد نکنه. ولی یادت رفته بود عکس امیرارسلان و بزاریا
ویانا
26 بهمن 92 21:03
نه وبلاگم درست شد چرا شک بر انگیزه؟؟
مامان الهام
پاسخ
گلم علتش رو براتون فرستادم/ عزیزم منظورم به شمانبود
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
26 بهمن 92 22:20
سلام گلم خوبید امیر علی جون خوبه الهام جون پس کو پست جدید
مامان الهام
پاسخ
گلم همین الان گذاشتم
سارا مامانی شیدا
27 بهمن 92 11:01
من نمیتونم ببینم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
28 بهمن 92 15:18
سلام الهام جونم من نتم مشکل داشت امروز اومدن درستش کردن مرسی گلم که اومدید به وبمون و اینقدربهمون روحیه دادید امیر علی جون فداش بشم یه ماچ آبدار کنیدش
مامان الهام
پاسخ
فدات
بهاره مامان کیان
28 بهمن 92 17:31
سلام عزیزم میشه برام توضییح بدی چطوری فیلم بزارم تو وبلاگ کیانم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان الهام
پاسخ
گلم اومدم وبتون
سحر ♥
28 بهمن 92 20:40
سلام الهام جون ممنونم بابت حضورت وبلاگ امير علي جون زيباست وشما هم خيلي با سليقه ايد كليپتونم زيبا بود موفق وزنده باشيد
مامان الهام
پاسخ
سلام سحر جان. ممنون از تشریف فرمایتون.چه چشماتون همه چی رو زیبا میبینه.
مامان دایانا
4 اسفند 92 13:45
ما نبودیم ؟؟
مامان دایانا
4 اسفند 92 17:59
ما نیستیم گلم با ما قهری
مامان الهام
پاسخ
نه فدات عزیزم چرا قهر باشم حتما عکس از دیانا جون نداشتم