امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

اولین هایه من و امیرعلی

1392/11/29 18:24
نویسنده : مامان الهام
413 بازدید
اشتراک گذاری

تجربه ی اولین ها تو زندگی خیلی خیلی جالبه.

من چند روز پیش برایه اولین بار و به تنهایی و با کلی استرس امیرعلی رو بردم حمام و حسابی بدنه ناز و خوشگلش رو شستم و بعد از اتمام کار شست و شو البته مامانم دورادور راهنمایی ام میکرد بعد زیره حوله پیچیدمش و مامانم لباساش رو تنش کرد/

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

مامان الهام فدایه امیرعلی heart clipart graphics

اولین خراب کاری امیرعلی:

شکستن دسته ی جغجغه اش و بعد از موفقیت در این کار مظلوم نمایی و شروع به گریه کردنگریه/من وقتی

دیدم خرابکاری کرده و با دستایه کوچولوش این کارو انجام داده بغلش کردم و کلی بوسش کردم.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

فهیمه
29 بهمن 92 19:14
الهام جون خب عکس هم می گرفتی تا ما هم ببینیم
مامان الهام
پاسخ
گلم شرمنده نشد عکس بگیرم.
مامان آتریسا
2 اسفند 92 16:41
سلام.وبلاگتونم مثل نی نی تون خوشگله.به ما هم سر بزنین.ما شما رو لینک کردیم
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم چشماتون زیبا میبینه .بله حتما
سحر مامان یسنا
3 اسفند 92 13:17
ای جونم الهام جون اب بازی با ناز پسرت خوش گذشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان الهام
پاسخ
عالی بود بهترازاین نمیشد ولی یکمی توام با استرس بود
فرشته
3 اسفند 92 15:14
آخی
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 اسفند 92 14:06
سلام الهام جون خوبید گلم ای فدات الهام جون خسته نباشید چه شاهکاری به تنهایی حموم دادن اونم بچه اول کاملآ درکت می کنم ولی اگه خدایی ناکرده مثل من یه روز تنها بمونی ومجبور بشی بچه 20 روزه رو حمام بدی دیگه بگم چیییییییییییییییی
مامان الهام
پاسخ
سلام ناهید جونم/ عزیزه دلم من خودم خیلی دلم میخواست به تنهایی حمامش کنم اما بیشتر به اصرار مامانم انجام دادم اما خب یه حس باحال و خوب همراه با استرس بود
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 اسفند 92 14:07
ای فدای امیر علی جونم با اون شیطنتش عزییییییییییییییییزمی پس کارخرابیهای ناز گل خاله هم شروع شد نهههههههههههه خیلی جالب بودا نههههههههه اگه من بودم یه گاز اون لپاشو می گرفتم
مامان الهام
پاسخ
الان هم وارونه گذاشتمش داره نق نق میکنه و به شکم میره جلو.
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 اسفند 92 14:08
چقدر اون بوسه های مامانی مزه داشتااااااااااااااااااا ای به فدات
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
6 اسفند 92 14:09
الهام جون بهت تبریک میگم به خاطر اولین خرابکاری پروفسور کوچولو
مامان الهام
پاسخ
اره ناهید جونم اما پسرم خیلی نازه و اینجور که فعلا معلومه یه پسره ارومه مثه باباش
میترا
6 اسفند 92 17:27
امشب دلم گرفته از غربت زمانه؛ سخت است فصل سرما در باور جوانه؛ دیگر در این شرایط نای غزل ندارم؛ آخر نمانده در من حس غزل،ترانه؛ گفتم تفعلی از حافظ بگیرم اما؛ دلسردم از مرور و تکرار این بهانه؛ ساحل بدون دریا،حال و هوا ندارد؛ ای وای بر سکوت دلگیر این کرانه؛ ای دل ببین چگونه آتشفشان دردم؛ آتش به پا نکن تو، دیگر در این میانه؛ یا رب اجابتی کن امشب دعای من را؛ هر چند شمع مرده، کی میکشد زبانه..
مامان الهام
پاسخ
میترا جون زیبا بو.د اما انگار یکمی دلتون گرفته
مامان روژینا
8 اسفند 92 8:49
دیشب تو فکرت بودم که یه قطره اشک از چشمهام جاری شد از اشک پرسیدم چرا اومدی؟ گفت اخه تو چشمهات کسی هست که دیگه جای من نیست بوس برای امیر علی ریزه
مامان الهام
پاسخ
عزیزم متن زیبایی بود فدات/فدایه روژینا جونم
مامان نیکا
9 اسفند 92 15:04
قربون دستای کوچولوت برم خاله جون الهام جون حالا مونده شیطنتای گل پسر
مامان الهام
پاسخ
مامان نیکا جون سلام/من عاشقه شیطنت هاشم
مامان بردیا
10 اسفند 92 11:52
ای جان وروجک پسر بلایی شروع شد؟
مامان الهام
پاسخ
اره خاله جون کم کم دالم شیطون میشم
❤ملکه بنیتا❤
15 اسفند 92 23:11
عزیزم بی زحمت این ادرسو به اسم (قالب وبلاگ با عکس کودک - دردونه تم) لینک کن گلم اینم ادرس http://testersite.mihanblog.com خوشحال میشم خوده وب بنیتا رو هم لینک کنی گلم منم وبلاگ گل پسره خوشگلتو لینک میکنم پسرتو از طرفم بب.س
مامان الهام
پاسخ
گلم هم وب خودتون رو لینک کردم هم وبی که گفته بودید رو