امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

نیم سالگی امیرعلی

1392/3/8 23:30
نویسنده : مامان الهام
680 بازدید
اشتراک گذاری

سوم اسفند ماه مصادف بود با ششمین ماهگرد امیرعلی یا به

عبارتی نیم سالگی امیرعلی

ای تمام هستی من چه زود گذشت این روزها من هنوز در

 

بهت و تعجب ام که 

 

چه زود روزها از پی هم گذشت و چه 6 ماهه شیرینی بود این

 

روزها.

 

تک تک لحظات با تو بودن ناب ترین لحظات  زندگی ام بود

 

 

و خواهد بود و حتی یه لحظه دور بودن ازت واسه ام یه عذابه زجر آوره

 

خدایا هزاران مرتبه شکر که امیرعلی رو بهم دادی

 

 

و واقعا خودم نمیدونم کجایه زندگیم خوب بودم

 

 

یا به چشم بندگان خدا خوب اومدم که الان نتیجه اش امیرعلی

شده.

 

شایدم به خاطر قلب پاک و مهربونی که باباش داره این هدیه رو

نصیبمون کرده.

 

خدایه خوبم ممنون که الان این احساس خوب در من جاریه

 

totalgifs.com cute_love gif gif 30.gif

 

یه نفس عمیق میکشم

و با تمام وجود حس میکنم که خدا در ذره ذره اکسیژنی بود که بلعیدم .

و چه احساس قشنگی وجودم را نوازش می دهد

 وقتی حس میکنم خدا با من است.

آری خدا با من است

خدا با تو است

خدا با ما است

و این یعنی ...

خدا  با همه و همه جا است

یه روز  صبح وقتی که از خواب بیدار می شوی

 پرده هارو ازجلوی پنجره پس بزن

و بزار تابش نور خورشید ظلمت و تاریکی اتاقت را از بین ببرد

اون موقع است که حس یه روز قشنگ در رگهایت جریان می یابد

 و حس میکنی نو شدی دوباره

بله

 وقتی یه روز نو میشه یعنی همون هدیه ی خدا به ما

یعنی بازم فرصت داریم زندگی کنیم

و البته درست زندگی کنیم

تصوّر اینکه خدا تنهامون نمی زاره باعث میشه مشکلات زندگیمون کمرنگ بشه

و کافی است نسیم خنکی بر صورت دلت بوزد

 تا تو را از غرق شدن در فراموشی خاطر نجات دهد.

این نسیم خنک ، همان یاد خداست

divider-137.gif

و  اما در مورد نیم سالگی :

واکسن 6 ماهگی اش رو هم به خوبی پشت سر گذاشت

و پسرم یه آقایی بود واسه خودش و نه تب کرد و

نه بی قراری فقط اولش یکم گریه کرد.

 دیگه از این روز به بعد پسرم غذا خور میشد

و من خیلی ذوق داشتم غذا دهنش کنم البته در بدو ورود به 5 ماهگی یه روز درمیان لعاب برنج رو براش شروع کردم.

و الان طبق گفته مسئول در مرکز بهداشت هفته اول فرنی از یک قاشق شروع تا به 12 تا برسه

و هفته دوم حریره بادوم

و هفته سوم پوره هویج و سیب زمینی

  و هفته چهارم سوپ که اول با گوشت و کمی برنج باید پخته شود.

● وزن و قد 87.gif ماهگی  پسر نازنینم:

وزن :7کیلوگرم

قد :67سانتی متر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سحر مامان یسنا
16 اسفند 92 20:28
نیم سالگست مبارک خاله جون خدارو شکر که تب نکردی یسنای من که کلی اذیت شد
مامان الهام
پاسخ
ممنون سحر جونم. امیرعلی 4ماهگی اذیت کرد. خاله فدایه یسناجون ناز بشه
مامان حلما
16 اسفند 92 21:20
نیم سالگیت مبارک نی نی ما هم 20 روز دیگه نیم ساله میشه
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم. پیش پیش هم نیم سالگی جیگر خاله مبارک
مامانی هیما
17 اسفند 92 13:53
6 ماهگیت مبارک گل پسر
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم خاله جون
مامان بردیا شیطون
18 اسفند 92 9:22
تو که گفتی: نقاش نیستی. . . !؟ پس چرا به تو که فکر می کنم، دنیایم رنگـــــــــی می شود . . . !! █♥█¤•-----------•¤♥♥۞ ۞ ♥♥¤•-----------•¤ ♥♥______$$$$$_______$$$$$______♥♥ ♥♥____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____♥♥ ♥♥___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___♥♥ ♥♥___$$$$$$$$$$$♥$$$$$$$$$$$___♥♥ ♥♥____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____♥♥ ♥♥______$$$$$$$$$$$$$$$$$______♥♥ ♥♥________$$$$$$$$$$$$$________♥♥ ♥♥__________$$$$$$$$$__________♥♥ ♥♥___________$$$$$$$___________♥♥ ♥♥____________$$$$$____________♥♥ ♥♥_____________$$$_____________♥♥ ♥♥______________$______________♥♥ █♥█¤•-----------•¤♥♥۞ ۞ ♥♥¤•-----------•¤
مامان الهام
پاسخ
خیلی زیبا بود هم متن هم قلبه پایینش. فدایه قلبه مهربونتون
میترا
19 اسفند 92 18:02
نیم ماهگیت مبارک
مامان الهام
پاسخ
ممنون میترا جون/ به زودی هم مهران جان 6 ماهه میشه/ جلو جلو تبریک میگم. ایشالله 600 سالگی بچه هامون
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 اسفند 92 23:10
سلام الاهم جون خوبید امیر علی جونم خوبه به به گل پسملی 6ماهه شده مبارک باشه خاله جون فدات بشم عزیزم
مامان الهام
پاسخ
سلام ناهید جونم/ ممنون گلم.جیگره مامانم خوبه. الان بغلمه داره شیطونی میکنه.عزیزم شما دستتون خوب شد؟
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 اسفند 92 23:11
وزن وقدش هم عالیه الهام جون به به از این به بعد امیر عزیزم غذا خور میشه نوش جونت گلم