امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

چهارشنبه سوری

1392/12/27 23:17
نویسنده : مامان الهام
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی گرم و آتشین به گرمی آتیش و ترقه تو شبایه چهارشنبه سوری  به تموم دوستان عزیزم

امسال اولین  و زیباترین چهارشنبه سوری تو مدت بیست و اندی سالیه که از که از خدای مهربونم  عمر گرفتم/ چون امسال امیرعلی رو دارم و پارسال همین موقع 4 ماهی میشد که مهمون خونه مون شده بودی البته بیشتر مهمون مامان بودی مژهو من و بابات سرشار از شادی بودیم .

عزیزه دلم الان یه نیم ساعتی هست که تو لالا کردی و منم فرصت رو غنیمت شمردم که بیام مطلب بزارم

 

گلم از امسال با حضور تو زیباترین چهارشنبه  های آخر سال  رقم خواهد خورد الهی که این شادی و شعف همیشه  پابرجا باشه.

امسال هم تموم شد مثه سالای دیگه

چندروزه که بوی عید همش همینو میگه

از روزایه گذشته کارایه کرده مون موند

کارای که ما رو به اینی که هستیم رسوند

اشک ها و لبخندهامون تلخی ها و شیرینی

فردام از راه میرسه مثه امروز میبینی

امروز میخام تموم شه فاصله ها و دوری

 هر کی با عشقش باشه از این چهارشنبه سوریقلبعشق های زندگی من همسرم و امیرعلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
7 فروردین 93 0:18
به به برا خودتون چهارشنبه سوری هم داشتید الهام جون تو اون روزها حال منو می دونستی که چقدر من ناراحت بورم دعای خیر شما دوباره حالم خوب شد انشالله خدا امیر علی رو براتون حفظ کنه وهمیشه در کنار خانواده خوشبخت باشید
مامان الهام
پاسخ
نه گلم من و امیرعلی تو خونه بودیم همسری بیرون بو اونم همش تو ترافیک بوده. گلم بمیرم الهی سرماخوردگی بچه ها خیلی بدهایشالله که خوب شده باشن