امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

انداختن سفره هفت سین

1392/12/28 11:20
نویسنده : مامان الهام
564 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 4 شنبه است و 1 روز دیگه به تحویل سال نو باقی مونده

سال نو همتون به دلخوشی و نیکبختی

من مامان امیرعلی امروز بعدازظهر وسایل هفت سین رو با کمک داداشم آماده کردیمو و سفره رو چیدیم.

البته به نسبت سال های پیش خیلی نتونستم سلیقه ام رو به کار بگیرم چون امیرعلی جیگر مامان کمتر بهم فرصت میداد اما خب بازم بدکی نشد.

من خیلی به سفره هفت سین علاقه دارم و سالی نبوده من باشم و تو خونه مون سفره هفت سین چیده نشده باشه تا خونه بابام بودم من یک روز قبل از عید بساط سفره رو آماده میکردم با سلیقه میچیدیم. چه رو زمین بود تو سفره هایه به شکل هفت سین چه رو میز و تور و تجملات. اصلا عیده و سفره هفت سینش. مثه کریسمس سال نو میلادی  که تا درخت نباشه انگار حس و حال نداره . و این سفره تو خونه مون تا سیزده بدر پابرجاست تا سبزه هاشو به آب بدهیم

این هم عکس هاش البته میدونم خیلی زیبا نیست اما دیدنش خالی از لطف نیست

نمادهای هفت سین

سبزه:فرشته ی اردیبهشت و نماد آبهای پاک و بیکران

http://dl.lilitheme.ir/Bank%20%20Lili/dokhmaly%20sheklak/7-sin-(9).png

سیب:فرشته ی زن و نماد باروری و پرستاری

http://dl.lilitheme.ir/Bank%20%20Lili/dokhmaly%20sheklak/7-sin-(2).png

سنجد:فرشته ی خرداد و نماد دلبستگی

http://dl.lilitheme.ir/Bank%20%20Lili/dokhmaly%20sheklak/7-sin-(6).png

سمنو:فرشته ی شهریور و نماد خواربار

http://dl.lilitheme.ir/Bank%20%20Lili/dokhmaly%20sheklak/7-sin-(3).png

سماغ :فرشته ی بهمن نماد باران

http://dl.lilitheme.ir/Bank%20%20Lili/dokhmaly%20sheklak/7-sin-(10).png

سیر:نماد اهورا مزدا

تاریخچه سفره هفت سین,فلسفه سفره هفت سین,هفت سین,سفره هفت سین,تزیین هفت سین

سرکه :فرشته ی مرداد نماد جاودانگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مائده
28 اسفند 92 15:08
خیلی خوشمل بود مخصوصا تخم مرغها مبارکتون باشه
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم.واقعا خوب بود؟
نوشین
29 اسفند 92 11:14
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
7 فروردین 93 0:02
سلام الهام جون خوبید امیر علی جیگر خاله خوبه فداش بشم خیلی دلم براتون تنگ شده بود مجددآ عید رو بهتون تبریک میگم
مامان الهام
پاسخ
سلام ناهید جونم خوبم ایشالله که شماهم خوب باشید/ عید شماهم مبارک
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
7 فروردین 93 0:03
الهام جون من قبلآ اومده بودم همه پستهارو خوندم ولی باور کن وقتم کم بود نتونستم کامنت بذارم حالا می بوسمتون الهام جون وپسمل گلت رو بوووووووووس
مامان الهام
پاسخ
گلم شماهمیشه به من لطف دارید میدونم شرایطه سختی داشتید
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
7 فروردین 93 0:04
به به چه سلیقه ای وچه سفره زیبایی وچه تعبیر های قشنگی از هفت سین دستتون درد نکنه حالا خونه پدر سفره داشتید یا منزل خودتون
مامان الهام
پاسخ
چشماتون زیبا میبینه گلم. عزیزم خونه خودم چیدم
*یاسمین*
8 فروردین 93 9:19
سلام،سال نو مبارک ایشاله سال خوب و خوشی در کنار خانواده و امیر علی جون داشته باشی سفره هفت سینتون قشنگ شدهبه نظر منم اگه سفره هفت سین نباشه،حس بهاری بودن خیلی کمتر میشه
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم سال نوشماهم مبارک/شماهم سال توام با شادی داشته باشید.چشماتون قشنگ میبینه/
سحر مامان یسنا
11 فروردین 93 16:58
وااااااااای خدا چه سفره نازی ما که خونه خودمون نبودیم تحویل سال
مامان الهام
پاسخ
عزیزم اونقدر هاهم قشنگ نیست. ایشالله که سال خوبی داشته باشی. گریه نکن خوو اشک در میاد