امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

مصادف شدن هفتمین ماهگرد با سومین روز بهاری و اندر احوالات امیرعلی

1393/1/12 0:15
نویسنده : مامان الهام
431 بازدید
اشتراک گذاری

ای که تویی همه کسم

بی تو میگیره نفسم

اگه تو رو داشته باشم

به هرچی میخام میرسم

 

 

 

عکس متحرک جدا کننده متن

 

 

 

 

                  امروز یازدهم  فروردین ماه 1393 است.

 

 من بدلایل مختلفی با چند روز تاخیر اومدم ماهگرد смайлик امیرعلی رو  تبریک بگم.هوراهورا

ای بهار زیبای مامان  هفتمین ماهگردت مبارک باشه.

смайлик ماهه که کنارمی و منو با وجودت غرق در شادی کردی و هر چه به تعداد ماهگرد هات اضافه میشه برام شیرین تر و دوست داشتنی تر میشی و هیچ وقت به خیالم هم نمی یومد که تو دنیا احساس به این شیرینی رو بعد از عشق به بابات تجربه کنم انگار تکه ای از بهشت رو تو دنیا بهم دادن با وجوده تو وباباییت.. قلب

 سوم فروردین هفتمین ماهگردت بود و من به خودت تبریک گفتم اما فرصت نشد بیام برات ثبتش کنم 

ششم فروردین هم نوبت کیلو داشتی و با مامان جون رفتی چون من و بابایی نوبت دندون پزشکی داشتیم. پسره گلم از همین الان واسه خودت مردی شدی و مستقل رفتی مرکز بهداشت و اونجا هم به گفته مادرم آروم و خوش اخلاق بودی .

برنامه غذایی این ماه:

 

هفته اول بهت زرده تخم مرغ بدم از روز اول به اندازه یه نخود تا اخره ده روز  به یه زرده کامل برسه.

 

هفته دوم  حبوبات رو به سوپت اضافه کنم< فقط ماش وعدس >

البته 24 ساعت بزارم  خیس بخوره

و تاحدامکان پوستش رو جدا کنم برای جلوگیری از نفخ

دراین ماه آبمیوه های طبیعی

مثه آب سیب و هویج و لیموشیرین هم میتونم بهت بدم

اما به مقدار کم.

ماست هم 2 قاشق یک ربع بعد از غذا بهت بدم.

و  هفته آخر ماه 8 نان و بیسکویت هم با احتیاط بهت بدم

اما نه بصورت مسقیم نان رو تکه ی کوچک در سوپت بریزم

و بیسکویت هم با شیر یا آب جوشیده سرد شده مخلوط

 

و غذاهای ماه قبل رو هم طبق روال همیشگی بهت بدم

نوش جونت کنی.

 

عکس متحرک جدا کننده متن

وزن و قد смайлик ماهگی :

وزن:   7 و نیم کیلو

قد:     69 سانتی متر

 

      اندر احوالات این روزهای ما:

 

 

 

 

این روزا امیرعلی در کنار جذابیت و تو دل برو بودنی که صد چندان شده  حال مامان الهامش رو بدجور میگیره.http://up.patoghu.com/images/zie96hn37y5hj89n7sr.gif

آخه بهونه گیر شده اونم نه تو خونه و در موقع بازی با اسباب بازی هاش1.gif و دیدن شبکه پویا 

که دارم تموم تلاشمو میکنم خودم سرگرمش کنم تا دیدن تلویزیون اما انگار فایده نداره.

داشتم میگفتم تو خونه آرومه و زیاد بهونه گیر نیست اما تا بفهمه که ما قصد داریم بریم بیرون .وای وای زبان http://up.patoghu.com/images/n2cbxcobtcdt0gkicttp.gif

یه حال گیری اساسی واسه مامانش داره و همون موقع یا  گل پسر

خوابش میادخواب یا گرسنه اش میشهخوشمزه

خلاصه بهمون نیاز پیدا میکنه و وحشت ناک ترش لباس پوشیدنشه که

نه میزاره خودشو خوشتیپ کنم نه مامان و بابا و با داد و بیداد و ژولیده پولیده  از خونه خارج میشیم ساکت.http://up.patoghu.com/images/om7n7veipxn6esc5muf5.gif

تا حالاش به خیر گذشت.

 تا بیایم برسیم به مقصد تو راه گریه و زاری نه شیر میخوره نه میخوابه

وقتی هم به مقصد میرسیم همون کارا تکرا میشه تا من و بابایی 5

دقیقه ننشسته شوت شیم تو ماشین و د فرار.نگران

خونه کسی هم که بودیم اونا هم سرسام میگیرن و ما با خجالت از خونه میایم  بیرون خجالت

اگه کسی  هم تو جمعمون باشه که بچه نداشته باشه میگه وای منکه تا ده سال آینده بچه نمیخام Caillouحالا بیا

بگو بخدا امیرعلی تو خونه آرومه  نه کیه که باور کنهخنده

بعد که کلید رو بابایی میزنه تو در و میایم تو خونه پسر آروم میشه< به

امیرعلی:این طور پیش بری دخترا از دور وبرت میپرن>متفکر

میزارمش زمین و لباساش رو از تنش در میارم حالا میشه همون

امیرعلی خوش خنده ی همیشگی  حالا نخند کی بخند من و بابا هم

اینجوریمخنثیبعضی اوقاتم اینجوریتعجب

 امیرعلی اینجوریقهقهه

خطاب به امیرعلی:آخه مامان چلاچشم

از دیگر شیرین کاری امیرعلی اصرار بر ایستادن

ومن و باباش و فک و فامیل خودمون رو هم میکشتیم رو زمین نمی نشست

و حالا برعکس شده  یاد گرفته بشینه

و هیچ طریقی دراز نمیکشه

تا میخام بخوابونمش گریه اش  در میاد

خداییش مادر وپسر لجبازیم  تا نمی  نشستی اصرار میکردم بشینی

حالا اصرار میکنم بخوابیزبانچشمک

بابایی هم از صدتا کلمه اش 99 تاش امیرعلیه اونوقت من میشم

اینجوری...... پس من ...متفکر

  بعضی موقعه ها هم اینجوریمقهر 

خب بریم سراغ روروئک سواری گل پسر

 که حدود 2 ماهی هست میزارمت توش

اما تازه یکم عقب و جلو میری

و خیلی محتاطی و مراقبه خودتی

 این شاه پسر ما تو پیست اتومبیل رانی آشپزخونه گازشو میگیره و

میرهchildren seat clipart graphics

 چون سرامیکه

و به سرعت برق و باد میره

فداتتتتتتتتتتتتتتتچشمک 

 

دوستتون دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه/////////

سیزده بدر هم خوش بگذره 

 

110.gif 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان منصوره
12 فروردین 93 16:19
ای جان عزیزم،چه پسر نازی،سال 9 مبارک عزیزم،بوس واسه امیر کوچولو
مامان الهام
پاسخ
سلام منصوره جونم/ سال نو شماهم مبارک
میترا(مامان مهران)
12 فروردین 93 16:40
سلام هفتتتتتتتت ماهگی امیر علی مبارک ای جانم پسر شیطون خوب بچه دوست داره تو خونه باشه دردر دوست ندارد
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم. خب گلم منم میدونم خونه بودن رو دوست داره اما نمیشه که منم دلم پوسیدشوخی کردم با وجوده امیر علی مگه میشه
مامان نیلوفر
12 فروردین 93 22:40
هفت ماهگیت مبارک جیگرییییییی الهام جون ببرش باغ وحشی جایی که واسش جالب باشه...شاید چون از این خونه میرین تو یه خونه دیگه دوست نداره!!
مامان الهام
پاسخ
سلام نیلو جونم. سپاستین جون خوبه؟فداش/گلم دیگه فرصت نشده ببریمش اتفاقا تو شهرمون باغ وحش هم هست.حتما میبریمش یکم هوا گرم بشه / عکساشم حتما میزارم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
13 فروردین 93 1:39
سلام الهام جون مرسی عزیزم از ابراز محبتتون راستی یادم اومد ببخشید اس ام استون موقعی رسید که داشت مهمان برامون میومد ومن گرفتار بودم تا اومدن رفتن طول کشیید بعد هم گفتم نکنه جواب بدم یه وقت امیر علی جون از خواب بپره ممنون از پیامتون راستی می دونی مهمونمون کی بود یه دوست وبلاگی نمی دونی چقدر خوش گذشت از کرمان اومده بودن جاتون خالی کاش میشد من همه دوستان مجازیم رو دیدار می کردم
مامان الهام
پاسخ
سلام ناهیدجونم/ گلم اشکال نداره خودم متوجه شدم شاید مهمون دارید یا دست به کوچولوهاته/
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
13 فروردین 93 1:40
ای جاااااااان امیر علی 7 ماهه شد مبارک مبارک انشالله 200 ساله شی گل پسملم
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله ناهید جونم فدایه قلبه مهربونتونممنون از ابراز محبت و این همه کامنتتون
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
13 فروردین 93 1:41
ای فدای پسر مستقلم بشم که واسی خودش مردی شده عزیز دلم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
13 فروردین 93 1:42
به به غذاهای خوشمزه شروع شد الهام جون از این به بعد خواهی دید غذا خوردن امیر علی وبه گفتن مامانم کیفت کوک میشه الهی همیشه سالم باشی وغذاهای خوب خوب بخوری
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
13 فروردین 93 1:44
الهام جون مگه واکسن وچکاب رو تو یه روز انجام نمی دن ؟ ما که همه رو تو یه روز انجام می دیم
مامان الهام
پاسخ
گلم امیرعلی واکسن نداشت واکسن 6 ماهگیش رو که زد دیگه رفت خداروشکر تا یک سالگی. موقع چکابش هم سوم فروردین بود اما چون تعطیل بود گفت پنجم بیاین ماهم ششم رفتیم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
13 فروردین 93 1:46
پس کلی برا خوت شیطون شدی خاله نههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ای شیطون بلای خاله خوب مامانی بیچاره رو اذیت نکن دیگه می دونم که مامانی با هر نفس تو بیشتر نفس می کشه وهمه اذیت کردنات براش خسته کننده نیست
مامان الهام
پاسخ
اره خاله جون/ حسابی ناز و شیطون شده من الهی فداش بشم. راستی گلم کوچولوها تون خوبن؟سرماخوردگیشون خوب شد؟من فداشون
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
13 فروردین 93 1:49
ای واااااااااای منو یاد کوچکیهای فاطمه انداخت این رفتار امیر علی باور کن مثل فاطمه وقتی کوچک بود به محیط خونمون عادت کرده بود تو خونه اروم بود همینکه یه جایی می رفتیم چنان شیون وگریه ای به راه می نداخت که همه سرسام می گرفتن همینکه می رسیم خونه شروع می کرد به خنده وبازی کسی باور نمی کرد که این دختر تو خونه آرومه
مامان الهام
پاسخ
ناهید جونم اما سیزده بدر خیلی خوب بود حسابی اروم و تو دل برو بود همه عاشقش شده بودن اصلا خودم باور نمیکردم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
13 فروردین 93 1:51
الهام جون خیلی خوشحالم که در کنار همسر وپسر گلت خوشبختی امیدوارم همیشه خوشبخت وشاد باشید می بوسمت اینم برای امیر علی خاله فداش بشم
نام آشنا
13 فروردین 93 2:00
سلام هفت ماهگیش مبارکه . سیزده بدر تونم خوش بگذره.
مامان الهام
پاسخ
ممنون. شماهم که آپ نکردید
مامان نیلوفر
13 فروردین 93 17:49
مرسی عزیزم سباس هم خیلی خوبه!!! پس دیگه عالی شد دیگه؛ حتما ببرش
آرزو -مامان آرمینا
14 فروردین 93 12:22
عزیز دلم با تاخیر 7 ماهگیت مبارک عزیز دلم ان شالله 700000000 تا ماهگرد ت رو ببینی.
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جونم
نام آشنا
14 فروردین 93 16:42
با افتخار لینکیدمتون. ...... اپ میکنم .یکم سرم شلوغه.
مامان الهام
پاسخ
باافتخار لینک شدید
مامان گیلدا
15 فروردین 93 20:14
سلام سال نوتون مبارک 7 ماهگی امیر علی جون هم مبارک . ماشالله خدا برات حفظش کنه.
مامان الهام
پاسخ
سلام سال نو شماهم به خوشی و سلامتی/ممنون گلم
*یاسمین*
16 فروردین 93 0:21
7 ماهگیت مبارک عزیزممامانی خیلی بامزه نوشتیامیدوارم بیشر از این مامان الهامشو اذیت نکنه
مامان الهام
پاسخ
ممنون/ شمابامزه خوندید جیگر.پسملم نازه ومهربونه فکر کنم کم کم داره اجتماعی شدن رو یاد میگیره آخه ترسید دخترا بپرنبغله هیچکس هم دیگه غریبی نمیکنه