امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

اولین سیزده بدر شیرین زندگی ام

1393/1/14 20:11
نویسنده : مامان الهام
433 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چهاردهم فروردین ماه 1393 است. 

 

دیروز سیزده بدر بود و روز خیلی خوب و بیاد ماندنی برایم ساخته شد با وجوده امیرعلی

دیروز طبق برنامه ریزی قبلی که کرده بودم تصمیم نداشتم هیج جا بروم و

امسال رو برای اولین بار میخاستم تو خونه باشم

 چون همون طور که تو مطلب قبلی ام گفتم این فسقلی خونه ی ما وقتی

بیرون بودیم اذیت میکرد .

تا ساعت 2 بعدازظهر با امیرعلی و بابا محمد تو خونه بودیم

اما من خودم یه جورایی دلم گرفته بود

چون هیچ سالی نشده بود که تو خونه نشسته باشم و صبح زود از خونه

میزدیم بیرون حتی پارسال که باردار بودم و بارون شدیدی هم تو اون روز از

صبحش میومد

اما با این وجود رفتیم باغ و در  و دشت

امسال با سالهای دیگه فرق داشت

چون اولا امیرعلی رو داشتم و نمیخواستم اون اذیت بشه و درثانی مامان و بابا

خودم از نهم فروردین  رفته بودن مشهدالرضا تا 15 فروردین هم اونجا بودن 

اما امسال هم خداروشکر با خونواده همسر خوش گذروندیم.

ساعت حدودای 2 بود که گوشی همسری زنگ خورد و دعوتمون کردن واسه

نهار تو باغ بابابزرگ همسرم

که با وجوده بارون شدیدی که به باریدن گرفته بود اما باغشون ویلایی بود و دم

ودستگاه داشت و منم با یکم تردید کارامو کردمو وراهی شدیم

تو پارک های اطراف خیلی کم نشسته بودن چون بارون میومد و یه تعدادی تو

چادر بودن .

به باغ رسیدیم اونجا پدرشوهر و مادرشوهر خواهرشوهر و عموها و زن عمو هایه همسرمو و دامادهاشون بودن

و یه استقبال گرم ازمون داشتن

البته بیشتر از امیرعلی وسریع از دستم گرفتنش و باهاش بازی کردن تو دلم خدا خدا میکردم که امیرعلی اذیتم نکنهسوال

و آروم باشه همین طور هم شد.بغل

نهار چلوکباب خوردیم جای همه خالی خوشمزه

و بعدش هم همه دوره هم بودیم و

و بعدازظهرش هم آش رشته خوردیم و خلاصه خیلی خوب بود

و اقوام هم با 3 تا فسقلی جمع مشغول بودن .

همه و صد البته خودم در تعجبسوال

که امیرعلی چقدر آروم وخوش خنده شده. 

البته تو خونه که همیشه همین طوره بیرون رو منظورمهمتفکر

 چون بارون شدیدی اومد متاسفانه  نشد بریم تو طبیعت و ازشون عکس بگیریم خنثی

اینم عکساشون

پوریا

 

 پوریا جان نوه عمو همسرم

اینجا هم امیرعلی وپوریا رو کنار هم گذاشتیم عکس العمل هاشون واقعا جالبه> ببینیدقهقهه

 

امیرعلی و پوریا

اینجا هم هر سه تاشون رو کنار هم خوابوندیم اما انگار فقط امیرعلی آروم میگرفت اون دوتا فسقلی دیگه تحمل نداشتن یه جا با دوتا پسمل باشن 

 

امیرعلی جونم و محمد طاها جان و پوریا جان 


امیرعلی

دوستان چون عکس واضحی از محمدطاها جان تو اون روز نداشتم یه عکس از روزهای قبل گذاشتم

اینجا هم پوریا و امیرعلی رو نشوندن تو قابلمه  اما محمد طاها پسرعمه امیرعلی چون یکم بزرگتر از اون دوتا بود اصلا حاضر نشد بشینه به خاطرهمین عکس ازش نشد بگیریم. 

این امیرعلی خوشگل مامان در حال آشنایی با قابلمهنیشخند

 

    

بعدش کم کم داره آشنا میشه و انگار خوشش هم اومده چشمک

 

امیرعلی و قابلمه

اینجا که داره ذوق میکنه. الهی من فدایه خنده هات بشمقلب

امیرعلی و خندیدن در قابلمه

و اما پوریا جان در حال آماده شدن برای ورود به قابلمه


پوریا و قابلمه

هنوز ننشسته شروع کرد به گریه کردن و طفلکی ترسیده بود

تعجب

پوریا ترسیدن

بعدش کم کم براش عادی شد

پوریا

پوریا

divider-177.gif

divider-177.gif

دوستان گلم امیدوارم امسال هم به شما سیزده بدر خوش گذشته باشه.

divider-177.gif

divider-177.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

♥مامان متین جون♥
15 فروردین 93 15:55
شادباشین سلامت دوست جون من
مامان الهام
پاسخ
ممنون پرنیان جون مامان متین جان
*یاسمین*
16 فروردین 93 0:33
خب خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته و امیر علی جون برخلاف فکرتون آروم بوده.شاید به خاطر وجود محمد طاها و پوریا جان آروم شدهمراسم آشنایی با قابلمه چقد جالب بودهمن اگه بودم امیر علی و با قابلمه برمیداشتم میبردم رو گاز میپختمو و واسه شام میخوردمش
مامان الهام
پاسخ
اصلا امیرعلی من رو سوپرایز کردشاید به خاطره اونا بودهنمیدونم بعدش پختمش و با بابایش خوردیمش
مامان تانیا
16 فروردین 93 13:55
سلام مامانیه عزیز پسر خیلی نازی دارید ببوسینش خیلی ممنون میشم طرز تهیه حلیم بادمجون اصفهان رو برام بزارید همون که قیافش مثل شوله زرده ایا خودتون درست کردید به خوشمزه گیه بیرون میشه
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم / چشماتون ناز میبینه.براتون فرستادم گلم
مامان مهبد كوچولو
16 فروردین 93 15:25
الحمدلله كه بهتون خوش گذشته و امير علي اذيتت نكرده
مامان الهام
پاسخ
فداتون
مامان روژینا
17 فروردین 93 8:34
سلام عزیز دلمسال نوت مبارک الهام جونمایشالا سالی داشته باشی مملو از شادی سلامتی و خوشبختی کنار امیر علی قند عسل و همسری پست سیزده بدرت خیلی جالب بود همیشه به گردش و شادی گلم
مامان الهام
پاسخ
سلام ریحانه جونم سال نو شماهم مبارک عزیزه دلم/ممنون از حضوره گرمتون.روژینا جونم رو ببوسش
سرزمین جدیدترین شکلکهای متحرک زیبا
17 فروردین 93 21:03
سلام عزیزم مرس به وبم سر زدی سال نو هم مبارک گلم[بوسه]
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم. خواهش میکنم. سال نو شمام مبارک
مامان محیا نازنازی
18 فروردین 93 14:17
چه پسر نازی دارین خدا حفظش کنه،سال نوشما مبارک
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم سال نو شماهم به خیر و برکت و دلخوشی.
آزاده مامان بردیا
18 فروردین 93 17:49
عزیزم بخولمش خوشمزه روبه امید خدا همیشه شاد باشید سال نو مبارک
میترا(مامان مهران)
18 فروردین 93 20:29
ای جانم تو قابلمه چه جالب شدهانشاالله سیزدیتان بدر شده باشد
مامان الهام
پاسخ
میتراجونم سلام. مهران جون عزیزه خاله خوبه؟فداتشم/ بوس واسه مهران جون
ابجی رکسانا
19 فروردین 93 11:05
اول سلام.بعدشم عیدو بهتون تبریک میگم.ازطرف منو داداشمم امیرعلی جون رو ببوسینش.راستی ما امیرجون رولینکش کردیم.خوشحال میشیم دوباره بهمون سربزنین.
مامان الهام
پاسخ
سلام به روی ماهتون/اینم بوس از طرفه شماگلم ممنون از لینک کردنتون/حتما گلم باافتخار
مامان تانیا
19 فروردین 93 11:28
ممنون الهام جون از مادر گلتون هم تشکر کنید انشاله هزار سال سایش بالای سرتون باشه
مامان الهام
پاسخ
خواهش میکنم عزیزه دلم. امیدوارم خوب توضیح داده باشم.انشالله. همینطور تمومه مامانای دنیا
مامان شهناز
19 فروردین 93 14:58
سلام عزیزم عیدتون مبارک ایشالا همیشه به شادی و خوشی و دور هم بودن باشه. سیزده تونم بدر و همه بدی ها و نحسی ها هم دربه در
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم/عیده شماهم مبارک.انشالله/
مامان آوایی
20 فروردین 93 14:43
سلام عزیز دلم خوبی؟ ببخش این چند وقت نتونستم بیام وبهتون سر بزنم عیدتون مبارککککککککککککککککککککککککککککک فدات بشم الهی مفصل میام بهنون سر میزنم وتمامی پستهای نخونده رو میخونم
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم/ممنون جیگرم خوبم.ممنون از احوال پرسیتون/عیده شماهم مبارکخوشحالم میکنی
مامان یزدان
21 فروردین 93 11:04
سلام عزیزم. سال نو رو بهت تبریک میگم. امیدوارم سالی پر از شادی و سلامتی و برکت داشته باشی.
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم/ همین طور شما.سالی سرشار از امید و خوشحالی داشته باشید
مامان آوا
22 فروردین 93 19:32
روزگارت بر مراد / روزهایت شاد شاد / آسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار / قلبت از هر غصه دور / بزم عشقت پر سرور بخت و تقدیرت قشنگ / عمر شیرینت بلند / سرنوشتت تابناک جسم و روحت پاک پاک دیدگانت از همیشه شادتر / شهر قلبت زنده و آبادتر غصه هایت دم به دم ای مهربان / در گذرگاه زمان بر بادتر آرزو ميكنم روزهاي خوبي را پيش رو داشته باشيد دوست من.
مامان الهام
پاسخ
ممنون دوسته مهربون و دوست داشتنی ام
معصومه
22 فروردین 93 21:13
سلام خانوم از آشناییتون خوشحالم منم احتمالا نی نیم اوایل شهریور یا اواخر مرداد دنیا بیاد که مردادی باشه مثل خودم میشه خوشحالم یکی رو پیدا کردم میتونم لحظه به لحظه آیندمو توی وبش ببینم مثلا سیزده بدر سال 94 نی نی من اندازه الان نی نی شما میشه انشالله برام دعا کن
مامان الهام
پاسخ
سلام معصومه جونم .گلم منم خوشحال شدم از آشناییتون. فدات/ایشالله که به خوبی و خوشی به موقع اش فارغ بشی و دخمله نازت بیاد تو آغوشت
مامان نیلوفر
23 فروردین 93 9:33
نگاشون کن شیطون بلاهارو
مامان یگانه
24 فروردین 93 0:16
خداروشکرکه بهتون خوش گذشته منم اکثرا که بیرون میرم استرس دارم بچه ها اذیتم نکنند.
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 فروردین 93 16:21
سلام الهام جون خوبید خوشید؟امیر علی جون خوبه ببخشید دیر کامنت گاشتم البته قبلآ اومده بودم ولی وروجکها برام تمرکز نذاشتن نتونستم با خیال راحت کامنت بذارم
مامان الهام
پاسخ
سلام ناهید جونم.ممنون عزیزم خوبم.گلم شماو کوچولوهاتون خوبید؟مسافرت خوش گذشت؟منم دو روزه نت مون قطع بود شرمنده دیرجواب دادم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 فروردین 93 16:22
الهام جون خوشحالم که بهتون خوش گذشته من این مدت به هر وبلاگی از دوستان سر زدم مشکل بارون رو داشتن نتونستن برن تو طبیعت ولی خدارا شکر منم مثل شما تسلیم نشدم ورفتیم بیرون
مامان الهام
پاسخ
ممنون گلم.اره خب اصلا سیزده بدر نمیشه تو خونه نشست آدم دپرس میشه
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 فروردین 93 16:24
بازم خدارا شکر که امیر علی خاله پسر خوبی بوده وشلوغ نکرد وگذاشت مامان خانمیش با خیال راحت 13 رو به در کنه فدات بشم امیر علی جونم که چقدر محشری
مامان الهام
پاسخ
بله ناهیدجونم خودمم بدجور غافلگیر شده بودم .بغله همه هم میرفت. میگفتن چه امیرعلی اجتماعیه
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 فروردین 93 16:25
زیارت بابا ومامان وداداش گلت قبول باشه خوش به حالشون که رفته بودن بهترین تعطیلات سال رو در جوار مطهر امامرضا(ع)
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم. نمیتونم بگم جایه شماخالی چون خودمم نبودمانشالله قسمتتون بشه شماهم برید .
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
25 فروردین 93 16:25
به به امیر جونم چه دوستاهایی براخودش پیدا کرده خوش گذشته که هاااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان الهام
پاسخ
هاااااااااااااااااخاله جونی عالی بود. اما اگه شما هم بودید که خوش خوشانم میشد