امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

حس و حال پدرانه {برای امیرعلی} و تشکر از بابایی

1393/1/24 13:37
نویسنده : مامان الهام
416 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزه دل مادر

سلام تمام هستی بابا

این دل نوشته ها رو دیشب بابا محمد به زبون اورد و من دلم نیومد ثبتش نکنم و خیلی دلم میخواست این حس و حال بابا رو ماندگارش کنم و خودت هم وقتی بزرگ شدی بدونی چه پدر مهربون و با احساسی داری و قدرش رو بدونی.

کوچولویه مامان تو لالا کرده بودی و منم تو آشپزخونه مشغوله پخت و پز بودم که دیدم خبری از بابامحمد نیست. این ور و بگرد اون ورو بگردسوال

تا بالاخره کنار امیرعلی پیداش کردم  آروم و بیصدا رفتم جلو و دیدم داره با یه لبخند بر لب نگات میکنه و دستات رو تو دستاش گرفته من اون موقع غرق در خوشبختی شدم که بابامحمدت و تو رو کنارم دارم.

بابات بهم گفت اصلا فکرشو هم نمیکردم پدر شدن انقدر شیرین و ناب باشه

 

 

امیرعلی

 

وقتی دیروز واسه اولین بار امیرعلی گفت بابا تازه فهمیدم چقدر دوستش دارم چه دلنشینه پدر بودن خدایا ازت بخاطره امیرعلی ممنونم

 و من حاضرم تموم زندگی مو بدم تا امیرعلی همیشه شاد باشه و هیچ غمی نداشته باشه. بهم گفت وقتی تو بغلم خوابش میبره این حس رو با هیچ چیزه خواستنی تو دنیا عوض نمیکنم

گفت که یکی از دوستایه صمیمی اش بهش گفته که بیا واسه ماه دیگه یه مسافرته 2 نفره  شمال بریم اما بابایی بهش گفته نه من بدونه امیرعلی و همسرم دیگه نمیخام جایی برم و مسافرت با وجوده عشقم و تموم نفسم امیرعلی صفا نداره

مامان جون نمیدونی وقتی این حرفا از زبونه بابا بیرون میومد من تو آسمونا سیر میکردمعینک

 یه پسر تو زندگیش ناب ترین تجربه ها رو داره وقتی ازدواج میکنه و وظیفه همسری رو قبول میکنه و وقتی هم که بچه دار میشه و پدر میشه

و تو این تجربه ها وظایفه سنگینی داره و چقدر استوار  و مقاوم واصلا خم به ابرو  هم نمیاره

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنجدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

مـــــــــــــــــــرد که باشی،بار سنگین یک زندگی بر دوشهای همیشه استوارت سنگینی می کند...

مـــــــــــــــــــرد که باشی،همیشه از آینده میترسی...

مـــــــــــــــــــرد که باشی،همه تو را به چشم دیواری برای تکیه نگاه می کنند،بدون این فکر که شاید خودت هم نیاز به شانهایی برای گریه داشته باشی..

مـــــــــــــــــــرد که باشی،گریه نمی توانی بکنی...گریه ات درونت جمع میشود و در شریان های بدنت،تو را به مرگ وا میدارد...

مـــــــــــــــــــرد که باشی ،همه ی زنان فکر می کنند که حقشان را خورده ای،ولی تو حتی وقت فکر کردن به اینکه چه کسی حقت را خورده نداری...چون آینده ی تمام افرادی که به تو تکیه کرده اند،در دست توست و تو همیشه مقصری...

مـــــــــــــــــــرد که باشی این است...

محمد جانم ازت به خاطره تموم لحظات دوست داشتنی که برام ساختی ممنونم و خدا رو به خاطر داشتنت شکر میکنمقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان نیلو
25 فروردین 93 9:45
به به چه بابایی مهربونی امیر علی جونم امیدوارم وقتی بزرگ شدی کوچکترین بی احترامی به این مامان بابای مهربونی که تو تمام زندگیشونی نکنی
مامان الهام
پاسخ
ممنون از لطف و مهربونیه شما نیلو جونم. امیدوارم همینی که شما میگید بشه
مامان حلما
25 فروردین 93 12:39
امیدوارم همیشه در کتارهم خوش وخرم باشید
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم
♥مامان متین جون♥
25 فروردین 93 17:24
آخی چه عشقولانه همیشه خوش باشین و عاشق الهام جون
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان منصوره
25 فروردین 93 21:47
سلام عزیزم،امیدوارم همه بچه ها کنار پدر و مادراشون به آرزوهای قشنگشون برسن،بوس واسه امیر علی جون
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم.انشالله. فقط یه چیزی من عاشقه النا جونی شماشدم. خاله الهام فداش چه نازه
مامان امیرعلی(زینب)
25 فروردین 93 22:30
سال نو مبارک عزیزدلم.
مامان الهام
پاسخ
ممنون گلم از شماهم مبارک باشه
مامان علیرضا
26 فروردین 93 0:13
عزیزم واقعا حس قشنگیه که باباها از داشتن بچه ها خوشحالن.منم هر وقت بابای علیرضا با لبخند بهش نگاه میکنه و غرق در خوشحالیه تمام خستگی هام در میره
مامان الهام
پاسخ
ایشالله همه خونواده ها ایجوری باشن همیشه
امیر و مامانش
26 فروردین 93 1:06
سلام مرسی از اومدنتون ب وبم دعا کردیم شما رو ایشالله نوبت شما هم بشه عزیزم ماشالله چه پسر نازی موفق باشید
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم. واقعا رفتن به خانه ی خدا سعادت میخاد خوشا به سعادتتون. ایشالله که دعایه شماهم به حقه من بگیره البته اگه لایق باشم
مامان روژینا
26 فروردین 93 8:42
عزیز دلم سلامسال نوت مبارکایشالا سالی که در پیش رو داری مملو باشه از سلامتی و شادی و خوشبختی برای تو امیر علی جون و همسریقند عسلمو از طرفم ببوس
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم/سال نو شماهم مبارک.انشالله همینطور واسه شماو خونواده توناینم بوس از طرفه شما به لپا امیرعلیروژینا جون رو هم ببوسید.خاله عاشقشه
مامان نیما جون
26 فروردین 93 21:16
الاهی همیشه شاد باشین و گل پسرمون زیر سایه پدر و مادر بزرگ شه
مامان الهام
پاسخ
ممنون گلم. امیدوارم تموم بچه ها و خونواده هاشون لبخنهده شادی بر لباشون باشه. همین طور شما دوسته عزیزم
مامان کورش
27 فروردین 93 16:37
خدا همیشه واست نگهشون داره عزیزم
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم.
مائده
28 فروردین 93 0:06
*;%’* *%;;%’* *;%*;%’*. *;*;%;*%*, )i( ( ) خواهری گلم این دسته گل تقدیم شما. پیشاپیش روزت مبارک
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزه دلم روزه شماهم مبارک باشهشماهمیشه اولین هدیه ها رو بهم میدید چقدر مهربونید
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
30 فروردین 93 11:33
ای زن، ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار ای تو بهتر از همه هستی، به صد ره آشکار خنده ات چون روشنایِ صبحِ هستی، پر ضیا خنده ات چون دامنِ عرش خدا، مهدِ صفا روزت مبارک نمونه بانوی دنیا
مامان الهام
پاسخ
روز شماهم مبارک باشه نمونه مادر و زن و دوست دنیاااااااااااااااااااا
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
30 فروردین 93 11:35
سلام عزیزمخوبید خیییییییییییییلی خوشحالم که همسر به این خوبی وبا فهم داری اینکه به خانواده اینقدر وفادار هست اینکه خانواده اینقدر براش ارزش داره برایتان ارزو می کنم همیشه اینطور در کنارهم شاد وخوشبخت بمانید
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون از این همه آرزوهایه قشنگتون
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
30 فروردین 93 11:38
مردها کم پیش میاد احساس درونیشونو به زبان بیارن وهمینکه بریزن بیرون زن به اوج هستی میرسه می تونم درکت کنم اون موقع چه حس قشنگی داشتی
مامان الهام
پاسخ
فداتون.
مامان آوا
30 فروردین 93 12:53
باید از عشق بسازم غزلی قابل تو غزلی ناب و صمیمانه به وزن دل تو دلی از جنس بهار است که تقدیم تو باد سبز باشی و دلت خانه پاییز مباد روز مادربر همه مادران که فرشتگان اهل زمینند مبارک
مامان الهام
پاسخ
ممنون از شعر زیباتون. روز زن و مادر برشما مبارک باشه
شهریور عاشقی
30 فروردین 93 14:42
خدا گل پسرتو برات حفظ کنه خیلی شیرینه.راستی میدونستی من اگه پسردار بشم قراره اسمشو بزارم امیرعلی
مامان الهام
پاسخ
ممنون از حضوره گرمتون عزیزه دلم. ایشالله به زودی های زود صاحب یه پسر کاکل زری یا دخمله ناز نازی بشی.
مامی پوریا
30 فروردین 93 16:02
چون او به جهان کم است و او این همه است یک واژه ساده نیست یک عالمه است هم دختر و هم همسر و هم مادر عشق اینها همه هیچ فاطمه فاطمه است ولادت حضرت فاطمه(س) گراميباد
مامان الهام
پاسخ
ممنون مامان پوریا جان. روز زن برشماهم مبارک
فهیمه
31 فروردین 93 13:04
گفت: با پدر جمله بساز. گفتم: من با پدر جمله نمی سازم. من با پدر همه دنیامو می سازم. زنده باشید و در کنار یکدیگر شاد و سلامت.
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم. متنه زیبایی بود
sanhad
3 اردیبهشت 93 22:17
ماشالله به امیر علی.خدا حفظ کنه.امیر علی میتونه بابا بگه؟
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم. اره تازگیا بابا و ممه و دد و گاگا میگه
مامان منصوره
5 اردیبهشت 93 0:27
ای جونم روزت مبارک عزیزم،ایشالله سایه همه پدرو مادرا بالای سر بچه هاشون باشه،آمین،ببوس امیر جونو عزیزم
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزم.انشالله آمین