امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

بدون شرح.......

1393/2/10 16:09
نویسنده : مامان الهام
450 بازدید
اشتراک گذاری

Gifs Animés je taime 78http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/13987027949.jpg

Gifs Animés je taime 78http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/13987027759.jpg

Gifs Animés je taime 78http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/13987028034.jpg

Gifs Animés je taime 78http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/13987028333.jpg

Gifs Animés je taime 78http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/13987028200.jpg

Gifs Animés je taime 78http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/13987022978.jpg

Gifs Animés je taime 78http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/13987027502.jpg

Gifs Animés je taime 78http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/13987027660.jpg

الهی مامان فدایه پاهایه نازتکد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرککد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرک

Gifs Animés je taime 78http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/13987027848.jpg

چشماشو وووووووووووووی مامان جونم. عشقمGifs Animés je taime 78

Gifs Animés je taime 78http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/13987023283.jpg

پسندها (7)

نظرات (23)

مامانی آواخانوم
11 اردیبهشت 93 13:12
سلاممممممممممممممممممممممممممممممم عزیز دلم خوبی؟چه خبرا؟ دلم حسابی براتون تنگ شده ببوس عزیزمو امیر علی گلم ماشالله خیلی نانا شدی عزیز دلم خوشگل خاله دوستتون دارم
مامان الهام
پاسخ
سلامممممممممممممممممممممم مامانی آوا خوشگله. ممنون گلم. خوبم. شماخوبید؟سلامتید؟چشماتون نانا میبینه. اینم بوس از طرفه خاله به امیرعلی
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
12 اردیبهشت 93 0:33
سلام عزیزم ییخشید به خدا شرمنده چرا قهر باشم گلم ؟قربونت برم شما همیشه در قلب من جا دارید در ثانی از کجا مطمئنی نیم نظر ننداختم؟ من محال که به وبتون نیام سر بزنم منتها هر وقت کامنت نذاشتم یا عجله داشتم نمی تونستم کامنت بذارم وگذاشتم برا یه وقت مناسب یا بچه ها نذاشتن ببخشید اتفاقآ همین الان هم تو فکرتون بودم ولی با این کامنتتون حسابی دگرگون شدم واجب دونستم که حتمآ بیام ونظراتمو بذارم ممنونم الهام جون از محبتتون که نظر من براتون مهمه
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم. گلم شوخی کردم.شماهم در قلبم ماندگارید.پس دل به دل حسابی راه داره. منم یه جورایی بهم الهام شد و اومدم وبا کامنتتون غافلگیر شدمفدات
با قلم مامان ناهید
12 اردیبهشت 93 0:36
عزیزم امیر علی خاله فدات بشه چقدر خوشگل نشستی عزیز دلم خیلی ماه شدی الهام جون حالا شد زود به زود آپ می کنید انشالله همیشه همینطور سروحال وبشیش بیاین ومارو هم از بی حوصلگی در بیارید فداتون بشم
مامان الهام
پاسخ
سلام ناهید جون. اره گلم این چند وقت سوژه زیاد داشتم. بازم دارم اما عکساش به دستم نرسیده
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
12 اردیبهشت 93 0:37
آخیییییییییییی اون لپات اون چشمای نازت اون لبای خوشگلتو بخورم
مامان الهام
پاسخ
خاله من الان که اینو خوندم کلی خجالت کشدم. لبا و لپا ماله خودته
مامان منصوره
13 اردیبهشت 93 1:21
عزیز دلم فدایی دست و پاهای چوچولوت،ببوس پسر نازمونو مامانی
مامان الهام
پاسخ
ممنون از حضورتون
خاله محمدطاها
13 اردیبهشت 93 22:50
سلام الهام جان خیلی پسرنازی دارید خیلی مظلومه خیلی جیگره اسپند یادت نره مامان جون اگه دوست داشتید به هم سر بزنید ما لینک میکنیم شمارو البته با اجازهراستی از وبلاگتونم خیلی خوشم امد واقعا متفاوته و خیلی هم قشنگه
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزه دلم.شمابه من و گل پسری لطف دارید.شماهم باافتخار لینک شدید این باعثه افتخاره منه که شمابه جمعه دوستانم اضافه شدید/بله حتما بهتون سرمیزنم و یادگاری هم میزارم.
مامان روژینا
15 اردیبهشت 93 12:27
سلام الهام جون خوبی فدات بشم؟امیر علی قشنگم خوبه؟ مرسی که پیشم اومدی عزیز دلمنمی دونی چه روزای سختی رو دارم میگذرونم برام دعا کن گلممواظب امیر علی من باش
مامان الهام
پاسخ
سلام ریحانه جون.خدانکنه عزیزم.اونم خوبه. الان داره فیلم میبینه.ایشالله که هرچه زودتر این روزاتون تموم بشه و خوشی بیاد تو زندگیتون. با خوب شدن روژینا جون
مامان فهیمه
16 اردیبهشت 93 12:52
جیگر گل پسر ناز
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جونی
ابجی رکسانا
16 اردیبهشت 93 17:40
فدافدا.....
مامان ناهید
16 اردیبهشت 93 18:57
سلام الهام جون خوبید ببخشید اون شب نمی دونم چرا نی نی گپ غیر فعال شد من هرکاری کردم نتونشتم با شکا ارتباط برقرار کنم همینکه محمد اومد پیام گذاشت ورفت یهو قطع شد الان هم احتماۀ نتم فردا قطع میشه گوشیم هم که خرابه بالاخره سعی می کنم زود باهاتون تماس بگیرم
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزه دلم. اشکال نداره منم هرچی سعی کردم وصل نشد.
روژینا سلطانی
16 اردیبهشت 93 19:01
وای چه خوشکله بخورمش!!!!
مامان فریده
17 اردیبهشت 93 0:34
گلم سلاااااااااام ممنون که به من سر میزنی من لینکت میکنممممممممممم بوسسسسسسسسس به پسر کوچولوووووووووت
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم.شماهم با افتخار لینک شدید
مامان فریده
17 اردیبهشت 93 10:46
عزیزم من لینکت کردمممممممممم پسر گلت را ببوس
امیر علی معطری
17 اردیبهشت 93 21:51
اسم منم امیر علی خوش حالم از اشنایی با شما از طرف من به امیرعی جون سلام برسونید به وب منم سر بزنید
مامان الهام
پاسخ
سلام امیرعلی جون/ ممنون از حضورت در وبه پسرم بله حتما سر میزنم
الهام مامان علیرضا
17 اردیبهشت 93 22:39
سلام الهام عزیزم ماشاله به امیرعلی خان زیبا یاد هشت ماهگی علیرضا افتادم که همه چی براش ضرر داشت ولی خیلی علاقه داشت همه اش بخوره کاش بچه ها همون اندازه که اون وقت ها دوست داشتند بخورند تو بزرگی شون هم علاقه به خوردن نشون میدادند
مامان الهام
پاسخ
سلام الهام جونم.ممنون گلم.کاش
مامان حلما
18 اردیبهشت 93 15:22
سلام عزیزم.ماشالله چقدر بانمکه.آقایی شده
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم.ماشالله به دخمله خودتون
میترا
20 اردیبهشت 93 10:36
هنرمند کسى است که اشگ دیگران را به لبخند شادى تبدیل کند.
مامان الهام
پاسخ
واقعا زیبا بود. باریکلا میترا جونم
مامان فریده
20 اردیبهشت 93 12:36
ای جونم با اون پاهات عزیز خالههههههههههه
شهلا مامان امیرارسلان
21 اردیبهشت 93 13:43
وااااااااااااااااااااااااااای ماشالله گل پسری چه بزرگ شده تو این یه مدت که من نتونستم بیام بهتون سربزنم دیگه الان اوج خوردنی بودنش هااااااا
مامان الهام
پاسخ
سلام شهلا جونم. بله دیگه عمرمون به سرعت برق و باد میگذره ایشالله که واسه همه به شادی و خوشی. امیرارسلان جون رو ببوسش
sana jooooni
25 اردیبهشت 93 15:57
سلام گل پسري ، قربون اون ناز نگاه کردنت قندي بازم به دخترم ثنا سر بزن خيلي خوشحال ميشيم عزييييييييزم. خدا براي مادر و پدرت حفظت کنه
مامان الهام
پاسخ
سلام مامان ثنا جونی/ وای چه خوشگله این گل دختر.خاله فداش.
مامان الهام
30 اردیبهشت 93 0:33
ماشالا.خدا برات حفظش کنه
مامان الهام
پاسخ
ممنون گلم
اتی مامان
30 اردیبهشت 93 14:37
ماشالله به امیرعلی جونخاله جون میدونستی خیلی با نمکیبا افتخار لینک شدید
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جون. چشماتون با نمک میبینه. امیرعلی شما هم بانمک و خوشگل و خواستنیهممنون گلم شما هم لینک شدید
ـی خــاطره نوــیس
30 اردیبهشت 93 15:12
وای لوپاش کشیدنین خیلی نازه ی اسفندددود کن الهام خانوم.
مامان الهام
پاسخ
بله حتما . راستی الان میخاسم بیام وبتون باز نمیشه