امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

روزت مبارک بابای مهربونم

1393/2/25 11:44
نویسنده : مامان الهام
421 بازدید
اشتراک گذاری

عکس عاشقانه متحرکپدر خوب مهربانم بابا

علی جونم روز پدر

رو با تموم وجودم

بهت تبریک میگم و

به خاطر تموم سختی هایی که تو

راه بزرگ کردنم برام کشیدی ازت

تشکر میکنم شاید این کمترین کاری

باشه که بتونم الان انجام بدم

 

 شکلکهای جالب آروینپدر جان ، با یك دنیا شور

و اشتیاق وضوی عشق

می گیرم و پیشانی بر

خاك می گذارم و خداوند

را شكر می كنم كه

فرزند انسان بزرگ و

وارسته ای چون شما

هستم. پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را

میبوسم.

های gif دوست دارم عشق 17های gif دوست دارم عشق 17های gif دوست دارم عشق 17های gif دوست دارم عشق 17های gif دوست دارم عشق 17

 

به خاطر تمام خوبیهایی که در حق من کردی و به من بال و پر دادی و مرا بالنده کردی و با سوختن خود عشق و شور را در وجودم روشن کردی، با تمام وجودم و با تک تک سلولهایم دوستت دارم.

 

پسندها (9)

نظرات (4)

مامان فریده
24 اردیبهشت 93 10:18
بابای امیر علی جون روزتون مبارکککککککککککک
مریم مامان دونه برفی
24 اردیبهشت 93 12:24
سلام عزیزم خداوند انشا ءا... پدرو همسر عزیزتون رو براتون حفظ کنه برای سلامتی پدرو همسر من هم دعا کنید.
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم.انشالله سایه ی پر مهرشون سالهای سال بالای سرمون باشه/گلم از خدایه خوب و مهربون سلامتی تموم افراد خونوادتون رو خواستارم
سحر مامان یسنا
24 اردیبهشت 93 14:45
خدا سایشون رو از سرمون کم نکنه الاهی
مامان الهام
پاسخ
انشالله. امیدوارم که سال دیگه شخصا به بابایتون تبریک بگید
h.e
24 اردیبهشت 93 18:22
روز مرد مبارک