امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

محمد جانم روزت مبارک

1393/2/25 11:42
نویسنده : مامان الهام
3,163 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه

همسره عزیزتر از جانم محمد جانم روز مرد رو عاشقانه و با تموم وجودم بهت تبریک میگم.

خطوط عشقخطوط عشق

همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است.

تو زیباترین

حضور عاشقانه در زندگی من هستی. عاشقانه و بی نهایت

دوستت دارم، بیش از آنچه تصور كنی. روزت مبارک.

خطوط عشقخطوط عشقخطوط عشقخطوط عشقخطوط عشقخطوط عشقخطوط عشق

محمد جانم با وجوده تو عشق و محبت رو درک کردم و وقتی پیشمی و کنارتم .احساس آرامش میکنم 

اگه لحظه ای با حرفام و کارام و ندانسته ناراحتت کردم و باعث شدم ازم دلگیر بشی ازت عذر میخام

خیلی برام مهمی . خیلی....

من عشق رو با تو تجربه کردم . دوست داشتن و شادی و لبخند و حتی گریه ی از سر شوق

های gif دوست دارم عشق 25های gif دوست دارم عشق 25

 

خطوط عشقخطوط عشق

نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را،

نمی دانم که حس کردی سکوتم را

ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم.

وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم.

عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود.

دوستت دارررم.

 

 

عاشقتم.

 

خدایا شکرت که محمد رو دارم

عشقمی

 

نفسمی{بی تو سخته نفس کشیدن}

 

ازت ممنونم بخاطر تموم سختی هایی که برای خوشبختی و

آسایش من و امیرعلی میکشی

 

 

 امضا:دیوونه ی تو الهام

پسندها (17)

نظرات (6)

مامانی
24 اردیبهشت 93 10:27
به به چه زن خوبی معلومه آقا محمد خیلی خوبن ایشالا همیشه سایشون بالا سرتون باشه بازم میام وبلاگتون
مامان الهام
پاسخ
شرمنده مون نکنید اره ماهه.انشالله
مامان ستیانفس
24 اردیبهشت 93 10:34
روز پدر برتمام پدر های مهربون دنیا مبارککککککککککککککککک
مامان الهام
پاسخ
مبارکا باشه
سحر مامان یسنا
24 اردیبهشت 93 14:44
عزیزم الاهی خدا عشقتون رو ابدی کنه
مامان الهام
پاسخ
ایشالله.همین طور واسه شما دوسته خوبم
سمانه
24 اردیبهشت 93 22:32
اووووووووووووووو چقدر عشقولانه بود پسرمون چه باجبروته !
مامان الهام
پاسخ
مرسی گلم
مامان روژینا
25 اردیبهشت 93 9:25
روز بابایی های مهربون مبارکبوس برای الهام جون و امیر علی جون خودم
مامان الهام
پاسخ
ممنون عزیزه دلم
مامان منصوره
27 اردیبهشت 93 1:15
امیدوارم همیشه سایه شون بالای سر شما و در کنار هم بهترین لحظات رو داشته باشید،
مامان الهام
پاسخ
ممنون انشالله