امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

نهمین ماهگرد پسرم تاج سرم مبارک

1393/3/8 23:23
نویسنده : مامان الهام
904 بازدید
اشتراک گذاری

گل زرق و برق تصاویر

پسرم

 

تاج سرم

 

امیرعلی جونم

 

نهمین ماهگردت مبارک  باشه

 

ماهه شیرین و زیبا و دوست داشتنی رو  با وجوده تو تجربه کردم

 

پسرم ماه است که زمینی شدی و

ماه هم در وجودم بودی

 

و با این وجود 18 ماه در کنارم هستی{9 ماه بارداری }

 

و من با بند بند وجودم حست میکنم

 

 

وقتی در میان چشم ها و آغوش های باز اطرافیان فقط و فقط به

 

طرفه من میایی

 

و آعوشه منو به هر آغوشی ترجیه میدهی

 

احساس شور و شعفه وصف ناشدنی پیدا میکنم

 

پسرم با وجوده تو من یعنی مامان الهام خیلی تغییر کردم

 

و هر ماه با تو بودن که میگذره من تغییرات رو وجوده خودم احساس

 

میکنم. ازت ممنونم

 

اخه مامانی مامانت خیلی لجباز و یکدنده و عجول و صبرش اندازه یه

 

نخود بود نه بابا کمتر اما الان به لطفه تو و کمکه خدا 9 ماه پابه پای

 

تو بیداری کشیدم و خم به ابرو نیاوردم

 

پا به پایه تو خندیدم خندونک

 

همبازیت شدمچشمک

 

بچه شدم بوس

و به موقعه اش هم صبر به خرج دادمعینک

 

وقتی نوزادی بیش نبودی و دل درد داشتی و شبانه بیدار میشدی و

 

تا صبح بی قرار بودیخواب من اوایل سختم بود

 

اما کم کم خدایا صبر بهم داد

 

و الان به جایی رسیدم که اگه تا صبح هم بیدار باشی

 

و بخوای همبازیت بشم بدون چون وچرا میپذیرم

 

عزیزم این تجربه ها در زندگی من هم بی تاثیر نبوده و من رو صبورتر

 

کرده و عشق و محبت رو بیشتر درک میکنم

 

گلم ازت ممنونم از اینکه هستی و مامانی رو تغییر دادی

 

خدایا شکرت که امیرعلی دردونه رو بهم دادی

 

 

هزاران هزاران بار  شاکرم

 

روزی که به دنیا آمدی

 

هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید

 

که آرامش بخش روح و روان کسی هستی

 

که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است، بهانه ی زندگیم نهمین

 

ماهگردت  مبارک

 

 

این روزا بیش از پیش شیرین شدی و تو دله همه جا باز کردی

 

جشنجشنگل زرق و برق تصاویر

 

{وزن و قد 9 ماهگی ات}:

وزن 7/800{فقط 200 گرم اضافه کردی}

قد 70

 

پسندها (19)

نظرات (22)

سحر مامان یسنا
2 خرداد 93 23:34
سلام سلام نه ماهه شدنت مبارک خاله جونی
مامان الهام
پاسخ
سلام سلام خاله سحر جونم.ممنون خاله جون. منم 9 ماهه شدم و با یسنا جون 7 روز فاصله دارم
سحر مامان یسنا
2 خرداد 93 23:36
الهام جون راست میگی منم بعد از اومدن یسنا و مادر شدنم خیلی تغییر کردم و حقایق زیادی در باره این دنیا فهمیدم
مامان الهام
پاسخ
اره سحر جونم. من وقتی الانمو میبینم اصلا باورش واسه خودم سخته که من همون الهامه دوران دبیرستان و عقد و اوایله عروسیم. انقدر که تغییر کردم و میفمم که اصلا زندگی چی هست و فقط خودمو نبینم و یکم خود دار باشم
مامان پارسا
3 خرداد 93 1:16
ماهگردت مبارک فرشته کوچولو
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جون
میترا(مامان مهران)
3 خرداد 93 12:07
امیر جان 9 ماهگردت مبارک
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله میترا جون. عاشقتم
مامان برديا
3 خرداد 93 16:18
جان دلم نه ماهه شدنت مبارك باشه ايشالا 9999999999999999999999999ساله بشي
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جونم. فدات
مامان سیما
3 خرداد 93 18:59
سلام به به مبارکه گل پسرییییییییییییییییییییییییییییییییی قالب جدیدم مبارک باشههههههههههه چه خوشمله انشالله ماهگرد 9876543210 امیرعلی جون
مامان الهام
پاسخ
سلام سیما جونم/ ممنون گلم.خانومی خیلی وقته قالبمم اینه. بازم ممنون از حسن توجه ات.انشاللهههههههههه
مامان
3 خرداد 93 20:45
سلام خوبین امیرعلی چطوره؟ چندروزیه ازتون خبری نیست؟
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم هر دومون خوبیم فدات.لالا کرده منم اومدم اینجاگلم شرمنده بچه داریه دیگه
گیلدا
3 خرداد 93 20:55
سلام امیرعلی جون 9 ماهگیت مبارک ایشالله 90 سالگیت عزیزم.
مامان الهام
پاسخ
سلام خاله جون. ممنونم
مامانه ملیکا
4 خرداد 93 2:09
سلام عزیم نه ماهه شدنت مبارک عزیزه دلم
مامان الهام
پاسخ
مممنون عزیزم.
نفس
4 خرداد 93 11:34
با افتخا لینک دوسصتان پسرم شدید
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله
مامان ملیکا جون
5 خرداد 93 10:45
نهمین ماهگردت مبارک باشه امیرعلی جون
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان یگانه
5 خرداد 93 11:20
سلام کوچولوی ناز 9ماهگیت مبارک اگه دوست داشتی به ماهم سر بزن با هم تبادل لینک کنیم ممنون
مامان الهام
پاسخ
سلام خاله بله با افتخارلینک شدید
mehi
5 خرداد 93 15:29
سلام خانومی مبارک گل پسرتون نه ماهگیش الهی که نود ساله شه.خیلی بامزه اس .
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جون
میترا
9 خرداد 93 15:30
گلم از طرف من امیر علی را ببوسسسسسسسسسسسس
مریم(مامان کیان)
10 خرداد 93 10:55
عزیزم 9 ماهه شدنت مبارکخدا رو شکر تبت هم خوب شده و باز سر حال شدی
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جونم.
مامانی
11 خرداد 93 22:34
سلام واقعا وبتون متفاوت و جالبه ممنون که به ما هم سرزدید.
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم. چشمایه شماست که جالب و متفاوت میبینه
مامان فهیمه
14 خرداد 93 17:07
عزیزم نه ماهه شدنت مبارک ایشالا تولد 90 سالگی
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جونمممممممممم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 خرداد 93 15:18
سلااااااااااااااام نهمین ماهگردت بوده عزیزم مبارکه انشالله 120 ساله شی
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 خرداد 93 15:19
الهام جون منو ببخش که دیر اومدم همینطور که بهت تو چت گفتم نت نداشتم ولی خیلی دلم براتون تنگ شده بود
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 خرداد 93 15:21
انشالله همیشه همینطور در کنار هم عاشق بمانید چقدر مادرانه هایت را زیبا وصف کردی وتقدیم وجود کوچولوی ناز امیر علی جان نمودید
الــنـــازجوون
26 خرداد 93 21:10
مباررررررررررررررررررکه
مریم(پرنیاوبردیا)
28 خرداد 93 21:46
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ خوووووووووووفي؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##من##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ______________ _ ______# #__________#_آپ کردم نمي خواي بياي ببيني؟ __ # _#_________#____بدوووووووووووو بياااااااااااا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____*_*________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__اومديااا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ ___#_# نظر يادت نره
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم. الان میام