امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

شب نوزده ماه مبارک رمضان{شب قدر}

1393/4/26 0:37
نویسنده : مامان الهام
388 بازدید
اشتراک گذاری

 

امام صادق (ع) :

 

تعیین مقدرات در شب ۱۹ رمضان، تایید آن در شب ۲۱ وامضای آن در شب ۲۳

انجام میشود . . .

 

خدایا


شب قدر است و قدر شب قدر تو میدانی


به قدر من ننگر، قدر خویش اعطا کن . . .


آمین

 

خدایه خوب و مهربونم گرچه من سال

پیش و  امسال توفیق مهمان شدن تو

سفره تون رو نداشتم و روزه نبودم اما به

حق جلال و بزرگی ات اول گناهان

دوستان و حتی دشمنانم و بعد هم

گناهانه منه بنده ی حقیر رو ببخش و 

آرزو  ها وخواسته هایه همه آرزومندان

رو برآورده ساز

 

 

دوستان عزیزم

 

شب قدر شب بیدار شدن است ، نه بیدار ماندن

دعا کنیم بیدارشویم

 

 

اگر یادتان بود و باران گرفت ، دعایی به حال بیابان دل ما هم بکنید

 

التماس دعا در این شب عزیز

پسندها (5)

نظرات (9)

مامان مرسانا
26 تیر 93 0:58
التماس دعا از شما و گل پسر دلپاکتون داریم.
مامان الهام
پاسخ
ممنون همین طور از شما
فریبا
26 تیر 93 1:50
التماس دعای مخصوص الهام جان امیرعلی نازتم از طرف من ببوس یا علی
مامان الهام
پاسخ
التماس دعا
سحر مامان یسنا
26 تیر 93 17:49
التماس دعا دوست خوبم
مامان الهام
پاسخ
همین طور شما دوست گلم
مریم(پرنیاوبردیا)
26 تیر 93 17:50
ما رو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید
مامان الهام
پاسخ
همین طور شما التماس دعا
مریم(پرنیاوبردیا)
26 تیر 93 17:54
مامانی اگه افتخار میدین به ما هم رمز بدین
مریم(پرنیاوبردیا)
26 تیر 93 17:56
دوستون داریم
مامان الهام
پاسخ
وای شماکه من و گل پسری رو شرمنده کردید. ما هم دوستتون داریم
ارلا خانوم
3 مرداد 93 15:39
رمز میدی
مامان الهام
پاسخ
فرستادم
مامان فهیمه
5 مرداد 93 17:38
سلام منم رمز لطفاً
مامان الهام
پاسخ
فرستادم خانومی
محمد حسین
19 مرداد 93 13:30
من ازوبلاگ شما دیدن کردم خیلی قشنگ بود به وبلاگ من هم سربزنید وبلاگ مادرحال ساخت است