امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

اولین قدم هات در 10 ماهگی

1393/4/26 1:01
نویسنده : مامان الهام
410 بازدید
اشتراک گذاری

میوه ی دلم امیرعلی جونم

 

چندروزه داری تلاش میکنی به تنهایی بایستی و ماشالله پیشرفت

 

هات خیلی خیلی خوب بوده و اولش با یه قدم شروع شد و بعد 2

 

تا حالا 10 یا شاید بیشتر قدم برمیداری البته با ترید اما اگه من

 

دستامو برات باز کنم و بهت با خنده بگم بیا تو بغلم اعتماد به نفس

 

میگیری و میای سمتم و منم خودمو ازت دور میکنم تا قدم های

 

بیشتری برداری و  پشتکارت تو این کار در حد المپیکه یعنی

 

عالییییییییییی خلاصه گل پسرم دیگه راه افتاده {ماشالله}

 

 

انشالله در آینده هم همین طور پشتکار و مصمم باشی واسه

 

 

رسیدن به اهدافت. فدات بشم الهی

 

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14055202306.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/amirali-1392/14055203938.jpg

پسندها (13)

نظرات (20)

مامان روژینا
26 تیر 93 10:36
آیا در رؤیاهایتان ، سبکبالی و لذت پرواز روح را احساس کرده اید ؟ شب قدر، رؤیایی است که به حقیقت می پیوندد . . . التماس دعا
مامان مهی
26 تیر 93 15:46
ااااااااااااااااااااااییییییییییییییییی جان مبارکه عزیزم
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جونم
مریم(پرنیاوبردیا)
26 تیر 93 17:47
آفرین عزیزم تو میتونی
سحر مامان یسنا
26 تیر 93 17:49
الاااااااااااااااهی فدات بشم گل پسر زرنگ
مامان الهام
پاسخ
خدانکنه خاله سحرجونم
مریم(پرنیاوبردیا)
26 تیر 93 17:54
ممنون بابت محبت های همیشگی تون
مامان الهام
پاسخ
همین طور شما
مریم(پرنیاوبردیا)
26 تیر 93 17:55
خیلی گلی
مامان الهام
پاسخ
شما هم سنبل اید
پدر و مادر آروین کوچولو
26 تیر 93 18:29
ای جووووووووووووووووووووووونم ماشااااااااااااااااااالله هزار ماشالله ایشالله پله های ترقی رو پشت سر هم بالا بری بووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووس
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جونم.
گیلدا
27 تیر 93 23:02
افرین گل پسر زرنگ ما منتظر پیشرفتهای بعدیت هستیم بوووووس
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامانی
28 تیر 93 12:46
افرین گلم
مامان مهربان
28 تیر 93 14:36
افرین گل پسری انشاالله قدمهای بزرگی تو زندگیت بر داری مبارک باشه جیگرمممممممممم چرا بهمون سر نمیزنید
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله ی مهربانم. الان میام. شرمنده
مریم(مامان کیان)
28 تیر 93 18:29
وای مبارک باشه پسر قشنگم خوب زود راه افتادیا مامانش کمرت و ببند که از حالا به بعد دیگه فقط باید دنبالش بدویی
مامان الهام
پاسخ
اره خاله جونم زود راه افتادم اما هنوز دندون در نیوردممریم جونم من از همین الان دارم دنبالش میکنم و اونم با شوق و ذوق از دستم فرار میکنه
نوشین
29 تیر 93 15:55
ممنونم مامان امیر علی گل .ماشالله گل پسری چقدر قیافش عوض شده خوش خنده خاله خدا نگهدارش باشه
مامان الهام
پاسخ
انشالله دوران بارداری خوبی داشته باشید و کوچولوتون به موقعه اش بپره تو آغوشتون خاله جون حالا خوشگل تر شدم؟
مامان امير علي
31 تیر 93 7:46
ماشاا.....خدا نگهش داره
مامان الهام
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان فریده
31 تیر 93 21:01
وااااااااااااای ماشالا گل پسر افرینننننننننننن
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله فریده جونه مهربونم
مریم مامان دونه برفی
1 مرداد 93 11:37
سلام گلم ..اگه شما جای شاعر بودی چیکار میکردی؟
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم من چند سالی هست حس شعر و شاعریم خشک شده
مامان حلما
1 مرداد 93 12:29
آفرین خالهچه زود به راه افتادی
مامان الهام
پاسخ
اره خاله جونم. اما دندونام هنوز دارن با هام قایم باشک بازی میکنن.
میترا(مامان مهران)
1 مرداد 93 15:39
امیر علی جان اولین قدمهای زندگی مبارکت باشه انشالله همیشه تو زندگی قدم های محکمی برداری
مامان الهام
پاسخ
مرسی خاله جونه مهربونم.
نام اشنا
1 مرداد 93 18:23
سلامممممم ماشالابزرگ شدن ها یعنی چشم باز کنی بزرک میشن ببیندی ببین چی میشن دیه این عزیزان ببخشید نبودم یه مدت خدا براتون نگهش داره
مامان الهام
پاسخ
سلام ممنون از حضورتون/
مامان سپیده
14 مرداد 93 14:35
اوه شما هم که دارین زویا رو نگاه میکنین راستی مبارکه اولی ن قدماش
مامان الهام
پاسخ
اره دیگه من که بیننده ثابتش هستم. اما چند روزی هست آخرش رو فهمیدم اصلا دلم نمیخاد ببینم مرسی خاله ی مهربونم