امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

دومین ماهگرد و واکسن 2 ماهگی امیرعلی

1392/8/4 15:13
نویسنده : مامان الهام
547 بازدید
اشتراک گذاری

باسلاااااااااااااااااااااام/

امروز شنبه 4 ابان ماه است

وجیگرم نوبت واکسن داشت وصبح ساعت 9 راهی مرکز بهداشت با مادرشوهرمو وخواهرشوهرم شدیم چون هم امیرعلی نوبتش بود هم محمدطاها پسرعمه اش که واکسن 4 ماهگی اش بود به خاطرهمین با هم رفتیم

اول بار جیگرمووزنگیری کرد وخدارو شکر هم وزن هم قد ودورسرش نرمال بود وبعد هم وارده اتاقه کناری شدیم که بریم به امید خدا واکسنه فلج اطفال و سه گانه که شامل دیفتیری/کزاز/وسیاه سرفه میشود وهپاتیت ب  رو بهش زد

اولش که هنوز شروع به زدن نکرده بود وروی تخت بود عزیزه دلم کلی داشت میخندید اما بعدش کلی اشک ریخت وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای من بمیرررررررررررررررم///////و الان هم که دارم مطلب میزارم بعد از کلی بیقراری شربت استامینو فن اثر کرد والان خداروشکر لالا کرده وامیدوارم کم کم خوب بشه اماشنیدم اگه تب کنه خوبه ونشان دهنده اثرکردنه واکسنه ///////الهی من فداش بشم//////

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

الینا
5 آبان 92 13:40
مبارک مبارک مبارکه عزیزم دومین ماهگرده جیگرت ایشالله که مبارک بااااااااااشه/////فداش حتما گریه کرد بمیرمممممممممممممممم



مرسی الینا جاننننننننننننننن//اره کلی اشک ریخت
مامان زینب
5 آبان 92 16:51
سلام خواهش می کنم بیا پست آخرم را ببین .

سلام
عزیزم خوندم دلم براشون سوخت خدا کمکشون کنه عزیزم واقعا هم سازمان حمایت از کودکان به درد خودشون میخوره
bahar
6 آبان 92 13:40
سلام من میخوام تو وبلاگ شما تبلغ بنر داشته باشم ولی در صورت امکان میخوام 7 روز تست بدین اگه خوب بود و جواب گرفتم با هم همکاری داشته باشیم هم برای وبلاگم هم برای فروشگاه ادرس بنر و وبلاگ را میدم در صورت تمایل قرار دهید و خبر دهید ادرس وبلاگ http://6465.mihanblog.com ادرس بنر http://s2.picofile.com/file/7913563224/1j3.jpg
مامان حوریه
6 آبان 92 15:34
نازی اشالاه زود خوب بشی عزیز خاله

ممنون عزیزم
توت فرنگی(مامان علیرضا)
6 آبان 92 22:23
سلام مبارک باشه عزیزم دو ماهگیش
الهی خیلی واکسن سخته
اونم اولین واکسن که مادر با چشم های خودش می بینه اصلا قابل تحمل نیست عزیزم
انشالله زود خوب بشه
عزیزم می دونم این ها رو میدونی اما می گم شاید به دردت بخوره
بعد از واکسن به هیچ عنوان تا 24 ساعت بچه ات رو دستشویی نبر و با دستمال مرطوب تمیزش کن چون آب زدن هم باعث تشدید دردش می شه همینطور حمام هم نبرش چون حمام بردن هم باعث می شه جای واکسن بیشتر درد بگیره بعد از 48 ساعت می تونی ببریش حمام
من این کارها رو می کردم پسرم زیاد اذیت نمی شد
قربونش برم الهی 2 ماهگیت مبارک

ممنون
آره خیلی سخته
آره من اصلا نمی تونستم بینم
آره به دستورات عمل کردم ولی قبلش خودم می دونستم ولی بازهم ممنون بابت اطلاع رسانیت

میترا
8 آبان 92 12:31
عزیزم این مطلب را نوشتی من استرس گرفتم که مهران را 15 روز دیگه باید ببرم انشا الله پسرت همیشه سالم باشه

نه عزیزم اصلا استرس به خودت وارد نکن انشالله به خوبی و خوش رد میشه
سمیه
8 آبان 92 17:06
وای بمیرم براش.....اما در عوض بدنش ایمن شد در برابر بیماری ها البته خدایی نکرده/ بووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسس

خدا نکنه عزیزم آره ایمن شده
روچشم می بوسمش
مامان دینا جون
9 آبان 92 1:23
واییییییی از این واکسن زدنهای بچه ها .واقعا هم برای این طفلی ها سخته هم برای خودمون .خدارو شکر که همه چیزش نرماله .
الهام جون حسابی ببوسشششششش

ممنون عزیزم آره خیلی خیلی سخته براشون
روچشم عزیزم
توت فرنگی(مامان علیرضا)
9 آبان 92 19:25
http://totfarangi.niniweblog.com/post274.php


ممنون عزیزم تا آخرش رو خوندم خیلیییییییییییییییی
باحال بود
نی نی فتو
9 آبان 92 19:51
طراحی عکس های آتلیه ای - تقویم با عکس کودک - طراحی سفارشی با کمترین قیمت برای کودک شما لطفا از سایت و نمونه های ما دیدن فرمایید. http://www.ninifoto.ir
M:M ܓܨ☆
9 آبان 92 22:07
سلام خسته نباشي
منم يک سايتي دارم که تمام مطالبش مفيد هست يعني واقعا مفيده
ازجملات زيبا گرفته تا همه چي هست
لطف کن بيا بهم سربزن ونظرت رودرمورد سايت بگو
چون واقعا نظر شمابرام مهمه
جملاتت روبفرست ازطريق فرم ارسال مطالب سايت

اگه هم ميتونيد جملات زيباي خودتون روبراي مار ارسال کنيدتامابا آدرس وبلاگ شما ونام شما درسايت منتشرکنيم
منتظرم
البته م ا توقع داريم که شما هميشه بياين سربزنيدهااا

www.boyeharam.ir


سلام/بله هروقت فرصت شد واین فسقلی ام گذاشت میامو حتما نظر میدم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
10 آبان 92 19:52
سلاااااااااااااااااااام وایییییییییییییییییییییییی عزیزمی امیر علی قربونت برم واکسن زدی ؟عیب نداره این برا سلامتیت هست فدات بشم تب کردی؟ انشالله به زودی خوب میشی
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
10 آبان 92 19:57
الهام جون سلام نگران نباش گلم همینطور که خودت گفتی تبش طبیعی هست انشالله به سلامتی جای واکسنش هم خوب میشه چه خبراااااااااااااااا؟ محمد خوبه ببخشید من نتونستم بیام حتی آپ هم نکردم به خاطر دوخت دوزهای سفارشی که داشتم وبچه ها هم هنوز خوب نشدن فاطمه دوباره تب کرده فردا بازم میبرمش دکترالن هم محمد رضا ناارومی میکنه به زور دارم کامنت می ذارم از دستش یه بار که سیستم رو طبق معمول خاموش کرد

عزیزم خبره خاصی نیس درگیره بچه داری ام اما ارامش دارم/فداتشم ایشالله بچه هایه توام هرچه زودتر خوب میشن فقط خیلی خیلی مراقبشون باش/ جیگرشو بخولم که سیستم رو خاموش میکنه کی میشه امیرعلی من اندازه بچه هایه شما بشه
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
10 آبان 92 19:59
راستی دومین ماهگردت مبارگ گل نازم امیر علی جونم



ممنون خاله جون
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
10 آبان 92 20:05
سلام
دومین ماهگردت مبارک عزیز دلم
وای ناااااااااازم واکسن زدی اوف شدی بمیرم برات خاله جون


مرسی خاله جون اره اوخم کردننننننننننننن//
خاله زهرا
10 آبان 92 20:08
سلام نازنینم
دومین ماهگردت مبارک انشالله به زودی یک سالگیت عزیزم


ایشالله خاله زهراجون
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
10 آبان 92 20:08
واکسن زدی تب کردی الهام خانم حالشون بهتر شده انشالله که خوب میشه
مامان فاطمه
10 آبان 92 20:10
سلام
وااااااااااااااااااااااااااااااااای عزیم دوماهه شدی دوماهگیت مبارک انشالله به سلامتی جشن یک سالگیتو بگیریم


ایشالله خاله جووون
مامان فاطمه
10 آبان 92 20:11
خاله جون واکسن زدی ؟ بمیرم الهی خدا نکنه تب کنی خوب میشی خاله جون یه دنیا می بوسمت


فداتون مامان فاطمه جان/اره خاله جون اوخ ام کردنننننننننن/انقدر درد داشت که نگو ونپرس/میگن واسه سلامتی خودمهههههههه///
توت فرنگی(مامان علیرضا)
12 آبان 92 23:35
سلام استفاده کردم از پاسخ به سوالت تو پرسش و پاسخ ممنون عزیزم
مامان آریا
13 آبان 92 15:35
سلام خواهر مرسی که وقت گذاشتی و به سوالم جواب دادین
توت فرنگی(مامان علیرضا)
13 آبان 92 23:36
سلام دوست عزیزم خوبی گل پسرت خوبه اومدم حالتون رو بپرسم انشاالله سلامت و شاد باشین
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
14 آبان 92 15:27
سلام عزیزم خدا حفظ کنه امیرعلی جون و براتون ...
اسم پسر منم امیـــــــــرعلی ه ...
گلم ی سوال داشتم قالب وبلاگتـــ و کی براتـــــ طراحی کرده ؟؟؟؟
به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم...
www.pesaraksheytoon.niniweblog.com

سلام ممنون گلم
قالب وبلاگمو داداشم طراحی کردهو ممنون که به ما سرزدید
توت فرنگی(مامان علیرضا)
16 آبان 92 12:15
سلام عزیزم ممنون از بازدیدت پست محرمت خیلی واقعا عالیه چه جالب متن شعرش مثل متن وب منه واقعا شعر زیبایی هست من هم این ایام روبه شما تسلیت می گم
مامان الیار
16 آبان 92 14:06
سلام عزیزم ما با اجازتون لینکتون کردیم اگر شما هم خواستید به ما جواب بدید این ادرسمونhttp://elyaregol.niniweblog.com
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
17 آبان 92 23:45
سلام ایام سوگواری اباعبدالحسین (ع) را به شما وخانواده گرامی تسلیت عرض می کنم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
17 آبان 92 23:49
الهام جون خوبید؟ امیرعلی خوبه من چندبار اومدم ولی آپ نکردید چرا؟ این روزها بچه سریع بزرگ میشه مطمئنا خاطراتش هم زیاد بیاین بنویسین ماهم با خبر بشیم دلم برا عکسهای جدیدش تنگ شده اگه خودتون وقت تدارید بدید دایی محمد بنویسه خوب زود منتظریمــــــــــــــــــا
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
17 آبان 92 23:57
اون عکسهای بالارا تو چه سایتی سرچ کردی من هرچی گشتم یه عکس خوشگل ندیدم؟ میگید لطفآ
توت فرنگی(مامان علیرضا)
18 آبان 92 17:52
سلام عزیزم خوبی گل پسرت خوبه ممنون سر زدی به من و نظر دادی
توت فرنگی(مامان علیرضا)
20 آبان 92 20:36
سلام عزیزم می خواستم بگم دارم ار عکس بچه ها محرم کلیپ درست می کنم گفتم اگه دوست داری عکس امیر علی جون رو برام بفرست به این ایمیل moalememajazi@yahoo.comا تا این پسر خوشگلمون هم عکسش تو کلیپ باشه التماس دعا عزیزم ببوس امیر علی جانم رو
مامان الهام
پاسخ
بله حتما در اسرع وقت براتون میفرسم