امیر علی جونامیر علی جون، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
یکی شدن دلامون یکی شدن دلامون ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
سن مامانسن مامان، تا این لحظه: 32 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
سن بابامحمدسن بابامحمد، تا این لحظه: 34 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

امیرعلی نازدونه و دردونه

سرماخوردگی امیرعلی

1392/8/21 18:58
نویسنده : مامان الهام
376 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااام

تاسوعایه حسینی رو به همه ی شماعزیزان تسلیت عرض میکنم و امشب اومدم دلیل آپ نبودنم رو بگم الان دارم باعجله مینویسم چون امیر علی داره گریه میکنه وبهم مهلت نمیده درست بنویسم واگه غلط املایی دارم شما به بزرگواری خودتون ببخشیدددددد

جیگره مامانی یه هفته اس درگیره سرماخوردگی شده و هزارجور شربت وقطره به خوردش دادم الهی من بمیرم واسه اون معده ی کوچولوی پسرم اما خب واسه خوب شدنش مجبورم/الان خداروشکر بهتر شده ومن تونستم بیام اینجا /

سرماخوردگیش یه ویروس بود که از یکی بچه هایه اقوام گرفت وتازه از بدنش خارج شده اما بچه ام آب شد تا خوب شد /

مامانیه عزیز تورو خدا مثه نکنید وبه خاطر رودر وایسی که با اقوامتون دارید بچه تونو درگیره بیماری نکنید منکه دیگه باخودم عهد کردم که رودروایسی رو بزارم کنار ورک ورو راست بگم بچه ی شما سرما خورده و منم بچه ی کوچیک دارم واحتمال داره ازش بگیره و خواهش میکنم مراعات کنید وازش دور باشید.

امیدوارم هیچ بچه ای تو دنیا هیچ بیماری نگیره وتنشون تندرست وشاداب باشه//دوستتون دارم//

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
22 آبان 92 8:06
سلا الهام جون الهی بمیرم امیر علی مریض شده انشالله که زود خوب بشه ای بمیره پدر این ویروس که بچه های منو هم ول نمیکنه بچه های منم از دیگران گرفتن الان دوماه هست خوب نمیشن تا میان خوب شن دوباره شروع می کنن الان هم از دیشب تا حالا محمد رضا سرفه های بدی میکنه دیگه بدنش مقاومت داروی دکترو نداره نمی دونم چه خاکی به سرم بریزم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
22 آبان 92 8:07
عزیزم بالاخره پیداتون شد خوشحالم ولی کاش عکس امیر علی رو می ذاشتید می دونم وقت ندارید بدید دایی محمد بذاره که عاشق امیر علی جون هست
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
22 آبان 92 8:09
فدات بشم امیر علی جون هرکی اومد خونتون ویروسی هست ازش دوری کن من که هرکاری می کنم بازم این ویروس بد خودشو بهمون می چسبونه
مامان فاطمه
22 آبان 92 8:11
سلام الهام جون انشالله خدا شفاش بده بمیرم که هر جا میری مریضی هست آخه این چه فصل بدی هست مردیم به خدا از این همه بیماری
مامان فاطمه
22 آبان 92 8:12
نگران نباش زود خوب میشه از طرف من ببوسش
خاله زهرا
22 آبان 92 8:14
سلام عزیزم خوبید امیر علی بهتر شده خدارا شکر ای واااااااااای از دست بیماریهای جورواجور که تمومی ندارن خدا شفا بده
جذابترین شکلکها
22 آبان 92 8:17
سلام عزیزم خوبید بالخره آپیدید خدارا شکر ولی اول صبحی حالمون دگرگون شد با شنیدن مریضی امیر علی جونم خدا نکنه انشالله که زود سلامتیشو به دشت بیاره چیزی نیست این فصل شیوع بیماری هست که همه رو داغون می کنه ببینیم که انشالله خوش داغون میشه می بوسمتون
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
22 آبان 92 8:19
سلام گلم امیر علی جون زود خوب بشو امشب عاشورا هست نمی خوای بری سینه زنی می دونم مرد قوی شدی سینه زنی که سهله می دونم زنجیر هم می زنی
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
22 آبان 92 8:19
زود زود زود خوب شو گل نازنینم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
22 آبان 92 8:20
امیر علی منتظر عکسهای خوشملت هستم
مامان فائزه
23 آبان 92 5:18
سلام عزیزم الهی بمیرمچه زود جوجوی ما مریض شده مراقبش باش تورو خدا اما می گی دوست جون مگه با این اوضاع فرهنگی که ما داریم تو کت کسی میره که بگی ببخشید بچم مریض میشه؟؟؟!!!!!!!!! سوئ تفاهم نشه فامیل خودم رو می گم خیلی ناز تر شده ببوسش
مامان الهام
پاسخ
عزیزم منکه دیگه طاقته دیدنه مریضی جیگرمو ندارم/اره گلم گفتنش سخته اما خب بچه دار که میشیم مسئولیته یه کوچولو هم به گردنمونه امیدوارم که فرهنگسازی بشه وما مامانا بتونیم از عهده این وظیفه در بیایم اخه اونا که نمیتوننن از خودشون محافظت کنن//فدایه همه ی نی نی هاااااااااااااا
مامان نیکا
25 آبان 92 16:44
سلام گلم خاله فداش نیکای منم مثل امیرعلی سرما خورد،حسابی درکت میکنم گلم ایشالا که همیشه سالم باشن
مامان الهام
پاسخ
انشالله گلم //برایه تموم بچه هایه دنیا//چون واقعا بچه ها فرشته کوچولوهایه خدا روی زمینن
توت فرنگی(مامان علیرضا)
25 آبان 92 20:43
سلام الهی خیلی سخته بچه کوچیک سرما بخوره انشالله که دیگه مریض نشه کار خوبی می کنی رو دربایسی رو بزار کنار من سر همین رودروایسی بچم خیلی مریض می شد ببوسش از طرف من
مامان الهام
پاسخ
سلام گلم/ اره اما اگه بشه به حرف راحته اما ایشالله فرهنگ سازی بشه
مامان حوریه
27 آبان 92 13:23
امان از دست این ویروسا و صاحب های محترمشون................. من که هـــــــــــــــــــزار بار گفتم ولی کو گوش شنوا که رعایت کنه هر کی سرما میخوره محبتش بیشتر میشه هی میخواد پسر طفلکمو ببوسه از فرداشم من میمونم با کلی بهونه گیریو استامینوفن و آنتی بوتیک عزیزم درکت میکنم کیارش منم مریضه امیدوارم امیر علی گلم زودتر خوب بشه
مامان الهام
پاسخ
سلام عزیزم خداروشکر امیرعلی بهتر شده /ایشالله هرچه زودتر کیارش جان شما خوب میشه //فداش بشم
توت فرنگی(مامان علیرضا)
27 آبان 92 18:04
سلام عزیزم ایمیلت رسید دستم ممنون عکسهای قشنگیه خدا حفظش کنه انشالله همیشه سلامت و شاد باشه زیر سایه پدرو مادر الهی آمین
fariba
8 دی 92 22:01
تنت سالم امیر علی جونم ایشاالله همیشه خنده بر لبات باشه